En Brein had zelf ook gecrackte softwarequote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, TimKuik
Had die niet wat laptops achterover gehouden van invallen bij 'illegale'' uploaders ?
De opties waren, mono, stereo, din-, usb-aansluiting?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Ik zag kort geleden dat er bij de Aldi gewoon weer LP's werden verkocht in de aanbieding, en natuurlijk ook een platenspeler met opties ...
USB.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De opties waren, mono, stereo, din-, usb-aansluiting?
Geen idee. meer.. Maar meerdere mensen hebben de aanbieding gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De opties waren, mono, stereo, din-, usb-aansluiting?
Geweldige speler, gelijk halen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. meer.. Maar meerdere mensen hebben de aanbieding gezien
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. meer.. Maar meerdere mensen hebben de aanbieding gezien
De aanbieding is alweer voorbij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geweldige speler, gelijk halen.
het is hipsterquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar juist de aanbieding van LPs viel me op... Alsof het weer terug in de mode komt.. En volgens mij las ik kort erna iid zo;n soort bericht
LP's zijn weer hip volgens Spezzaquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar juist de aanbieding van LPs viel me op... Alsof het weer terug in de mode komt.. En volgens mij las ik kort erna iid zo;n soort bericht
Spezza is toch geen baard smurf?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
LP's zijn weer hip volgens Spezza
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:34 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ik er dan wat meer voor krijg dan wat Piet er voor gaf
Geen ideequote:
outdated.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hipster_(moderne_subcultuur)
OKE
Al een tijdje hoor, word steeds rijker op papier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
LP's zijn weer hip volgens Spezza
Een paar maar, niet veelquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens meer welke je toen meegenomen hebt op Eno na dan
Ik ga mijn LPs ook maar weer eens afstoffenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor, word steeds rijker op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |