Foeiquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jukebox thuis gehad in huis, ouders houden van muziek en kochten cd's, broer kocht singeltjes en cd's, ondanks dat alles heb ik het nooit gedaan
Kopiėren mag, daar betaal je heffing voor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie hierbovenze zijn niet van mij.
quote:
Kopiėren voor eigen gebruik mag, de heffing (voor illegaal kopiėren) mag eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kopiėren mag, daar betaal je heffing voor.
idem hierquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tering Jeetje hé, dat zijn er aanzienlijk meer dan de 500 die ik had
Aan concerten verdienen ze zeer zeker. Artiesten gaan niet voor niets op tourquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, ik praat het altijd goed door te zeggen dat ik naar concerten ga, via youtube en spotify luister, daar verdienen ze ook aan (mij).
Dat heb ik nu, 3 maanden, maar aan die 99 cent zullen ze geen ruk verdienenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan concerten verdienen ze zeer zeker. Artiesten gaan niet voor niets op tour
yt verdienen ze niets aan, spotify alleen als je een premium hebt
Blijft een vaag gebied, ik heb LP maar ben te lui om te rippen en download 'm. Is dat illegaal?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kopiėren voor eigen gebruik mag, de heffing (voor illegaal kopiėren) mag eigenlijk niet meer.
Toch welquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb ik nu, 3 maanden, maar aan die 99 cent zullen ze geen ruk verdienen![]()
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Blijft een vaag gebied, ik heb LP maar ben te lui om te rippen en download 'm. Is dat illegaal?
Blijft inderdaad een vaag gebied, maar voor wat ik van de wet begrepen heb mag je die gewoon downloaden zolang je de LP maar in je bezit hebtquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Blijft een vaag gebied, ik heb LP maar ben te lui om te rippen en download 'm. Is dat illegaal?
Ik dacht van nietquote:
quote:
Bij aanklacht van Brein gelijk de CD of DVD halen en laat die rechtzaak maar komen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een vaag gebied, maar voor wat ik van de wet begrepen heb mag je die gewoon downloaden zolang je de LP maar in je bezit hebt
Eenmalig een paar titels, en een billig mp3 platenspelertje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Ik zag kort geleden dat er bij de Aldi gewoon weer LP's werden verkocht in de aanbieding, en natuurlijk ook een platenspeler met opties ...
Nirvana Unplugged zat er bij inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Ik zag kort geleden dat er bij de Aldi gewoon weer LP's werden verkocht in de aanbieding, en natuurlijk ook een platenspeler met opties ...
Ah, TimKuikquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij aanklacht van Brein gelijk de CD of DVD halen en laat die rechtzaak maar komen.
En News Of The World.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nirvana Unplugged zat er bij inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |