Ga jij de nieuwjaarsnachtshow draaien?quote:
Helaas niet, hadden ze twee of drie jaar geleden al moeten doen. Dan had iedereen nu rond deze tijd met weemoed terug gedacht aan het Glazen Huis en had 3FM met een andere spetterende show moeten komenquote:
Geen idee, kan maar zo, heb ook nog mooie koorzang voor de Kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga jij de nieuwjaarsnachtshow draaien?
Wat een watje, die had gewoon door moeten draaien, 7x24quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen idee, kan maar zo, heb ook nog mooie koorzang voor de Kerst.
Ja eens. Ik heb het jaren gevolgd, echt gewoon alle dagen tot 6/7 uur 's ochtends maar ben er al 2 jaar klaar mee. Geloof er ook niks meer van met hun records.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas niet, hadden ze twee of drie jaar geleden al moeten doen. Dan had iedereen nu rond deze tijd met weemoed terug gedacht aan het Glazen Huis en had 3FM met een andere spetterende show moeten komen
Die 'records' van de afgelopen 2 jaar waren toch ook geen records, maar 'netjes dat we dat hebben opgehaald'? En excuus recessie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja eens. Ik heb het jaren gevolgd, echt gewoon alle dagen tot 6/7 uur 's ochtends maar ben er al 2 jaar klaar mee. Geloof er ook niks meer van met hun records.
Ben erg slecht in plannen, kijk altijd wel of er plek is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kerst draai ik liever niet, maar luister liever, maar vorig jaar heb ik de oudejaarsshow gedraaid. Ik had wel 2 luisteraars
Ze hadden toch elke keer "net genoeg" ? Steeds net er over heen ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die 'records' van de afgelopen 2 jaar waren toch ook geen records, maar 'netjes dat we dat hebben opgehaald'? En excuus recessie.
Hmm, ik kan zo snel geen grafiek vinden van NL alleenquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hadden toch elke keer "net genoeg" ? Steeds net er over heen ?
Rechtervoet die zwaar wordt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:42 schreef schvvmert het volgende:
Deze in de auto staat garant voor veel bekeuringen.
Baksteen onder het rechterpedaal gelegd ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja, heb tegenwoordig mijn auto erop aangepast.
Halve minuut totdat ik aan de 100 zit, daarboven begint alles te rammelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Baksteen onder het rechterpedaal gelegd ?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Halve minuut totdat ik aan de 100 zit, daarboven begint alles te rammelen.
mijn nieuwe auto haalt de 100 nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Halve minuut totdat ik aan de 100 zit, daarboven begint alles te rammelen.
Ik denk dat ik dat wel kanquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:57 schreef Symphonic het volgende:
Allo![]()
Kan iemand me erop zetten van 20.00 tot 22.00 met het kerstverhaal?
Laptop staat te updaten en met de tablet kan ik niet in het rooster
top!!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel kan
Mijn (en ik dacht dat ik windows updates uitgezet had) W10 machine staat ook te updaten
Ik maak zelf wel uit wanneer ik update.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel kan
Mijn (en ik dacht dat ik windows updates uitgezet had) W10 machine staat ook te updaten
Je staat erop, inclusief de 3 minuten uitloopquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
top!!!
Ik ga weer mijn stinkende best doen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
Jammer dat Live dvd/bluray's lastig(er) te downloaden zijn, vind dat echt lekker om zo in de nacht op te zetten
Deed ik ook, maar W10 denkt daar anders overquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik update.
ik ook dacht ik... zelfde probleem als Muis dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wanneer ik update.
Nog nooit legaal muziek gekocht in mijn levenquote:
Met de Prof versie kun je het instellen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar W10 denkt daar anders over
W10 zucks... wat dat betreft... die vertraagd en vertraagd..quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook dacht ik... zelfde probleem als Muis dus
Ik heb gewoon nog niet gezocht hoe ik dat kan voorkomenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook dacht ik... zelfde probleem als Muis dus
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit legaal muziek gekocht in mijn leven![]()
Maar soms overweeg ik het wel ja, want live dingen vind ik dan wel tof en meer het geld waard dan een normale CD. Maarja, als je er dan meerdere koopt kost je dat ook weer een hoop centen..
Dat ikoontje op taakbalk zal me worst wezen, staat daar primaquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niet gezocht hoe ik dat kan voorkomen
Net zo irritant, de 'patch' weggegooid op W8 waarmee je 'gratis' kunt updaten naar W10, volgende lading W8 updates binnengehaald en wéér die W10 update 'patch'
Kut Micro$oft
Ik kan mij daar kapot aan ergerenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat ikoontje op taakbalk zal me worst wezen, staat daar prima
Nul, niks, nada. Geen losse mp3 via itunes, geen single, geen album, geen lp, geen cd, geen live dvdquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Serieus, nog nooit een cd-single of zo?
Ik koop nog regelmatig vooral van artiesten die ik illegaal gehoord heb.
Maar het hangt denk ik ook af van hoe breed je portemonee is.
Foei.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nul, niks, nada. Geen losse mp3 via itunes, geen single, geen album, geen lp, geen cd, geen live dvd
Jeetjequote:Op dinsdag 22 december 2015 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nul, niks, nada. Geen losse mp3 via itunes, geen single, geen album, geen lp, geen cd, geen live dvd
Ik ooit 1 keer 1 nummer van iTunes... Maar de laatste 10 jaar neequote:Op dinsdag 22 december 2015 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1500 LP's verhuizen is hard werken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje
Dat scheelt heel wat opbergruimte
Ik heb nog platen en cd's hier ruime vreten
Moet je ook niet steeds meer bijkopen...quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
1500 LP's verhuizen is hard werken.
Ik vond CD's altijd erg onhandig en duur. Ik was sowieso er al vroeg bij met downloaden, ik denk dat ik 11 was ofso.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje
Dat scheelt heel wat opbergruimte
Ik heb nog platen en cd's hier ruime vreten
Dat doe ik regelmatig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
iTunes boycot ik nu, ooit nummers via ze gekocht en die mocht ik maar op 5 devices luisteren. 7 jaar of zo verder en die drm-code weigerde nog de mp3s af te draaien. OK goed ze verloren de rechtzaak dus drm-vrij, waren het slechts 96kbs mp3-tjes. Ik heb mij nog nooit zo bekocht gevoeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ooit 1 keer 1 nummer van iTunes... Maar de laatste 10 jaar nee
Watquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
iTunes boycot ik nu, ooit nummers via ze gekocht en die mocht ik maar op 5 devices luisteren. 7 jaar of zo verder en die drm-code weigerde nog de mp3s af te draaien. OK goed ze verloren de rechtzaak dus drm-vrij, waren het slechts 96kbs mp3-tjes. Ik heb mij nog nooit zo bekocht gevoeld
Tering Jeetje hé, dat zijn er aanzienlijk meer dan de 500 die ik hadquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
quote:
Mijn pa heeft ook 35/40k jukebox singles waarmee die regelmatig naar de beurs gaat dus dan doe ik altijd helpen sjouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Word alweer moe als ik er aan denk.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en dan geen LP's of CD's legaal hebben ?
Ahquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook 35/40k jukebox singles waarmee die regelmatig naar de beurs gaat dus dan doe ik altijd helpen sjouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |