Ik ben wat ouder dan jij hèquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de sneeuw lopen.
Dat moet vlak na de oorlog geweest zijn.
We hebben al eeuwen geen sneeuw meer met kerst...
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/wittekerstquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet voor niets over eeuwen...
Heel stom, maar waarom heb ik 1979 in mijn kop, volgens het KNMI toen was was toen helemaal geen witte kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/wittekerst
misschien heeft het KNMI het wel misquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel stom, maar waarom heb ik 1979 in mijn kop, volgens het KNMI toen was helemaal geen witte kerst.
Zoals wel vaker met hun weer alarm...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
misschien heeft het KNMI het wel mis
quote:
Symph neemt het vast op en herhaalt het dan nog wel voor de Kerst...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:21 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
kleine kans dat ik niet kan luisteren, maar dat hang van Merel af
en die gaat nu afsluiten en boodschappen doenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
en die gaat nu afsluiten en boodschappen doen
Klinkt als een vrouw op leeftijd...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:53 schreef ToT het volgende:
Sodeju, ik kan goftedomme de hele onderverdieping opnieuw sauzen. De latex zat er pas anderhalf jaar op, maar overal zitten hele dikke klodders plamuur tegenaan waar gaatjes zaten, en nu zie ik dat het plafond ook flink vergeeld is en je ziet waar de lampen hebben gezeten, en ook in het plafond zitten overal dikke klodders plamuur.
Klopt!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw op leeftijd...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw op leeftijd...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
lekker sauzen dan, schoon, nieuw én van jou!
True, true, maar het kost me dan wel kapitalen aan verf!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
lekker sauzen dan, schoon, nieuw én van jou!
foldertje van karwei bekijken !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true, maar het kost me dan wel kapitalen aan verf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |