Voor je het weet neemt men me zere neus.quote:
vrij ouderwets gelovig...quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd al de indruk dat op die eilanden de mensen nog vrij ouderwets gelovig zijn.
Is dat zo, of is dat een vooroordeel?
Maar mijn beeld klopt dus wel een beetje, maar dat zal natuurlijk niet voor iedereen gelden, ik denk dat met name jongeren wel iets minder strikt zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef sacha het volgende:
[..]
vrij ouderwets gelovig...
ehm...
er zijn trouwe kerkgangers hier, geen idee welk geloof
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor je het weet neemt men me zere neus.
Daar ben ik nog nooit in mijn leven geweest, ik kan de keren dat ik in een kerk was sowieso op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef just me het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn zou ik best wel weer eens naar een nachtmis willen gaan met kerst![]()
was voor mij toch altijd hét begin van de Kerst.
ach ieder z'n dingquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit in mijn leven geweest, ik kan de keren dat ik in een kerk was sowieso op 1 hand tellen.
dat is hier verplicht, hoort bij de attractiequote:Op dinsdag 22 december 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt meteen de vraag in me op of ze daar ook nog in klederdracht lopen.
Mogen we een nieuw topic daarvoor verwachten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is hier verplicht, hoort bij de attractie
vanmiddag naar de kerk voor de kinder kerstmusicalquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef just me het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn zou ik best wel weer eens naar een nachtmis willen gaan met kerst![]()
in bet zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mogen we een nieuw topic daarvoor verwachten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die klederdracht dan zo pikant?quote:
Wij spreken hier ook heel gewoon ABN, maar zodra er iemand van boven de rivieren in het gezelschap is gaan we over op ons onverstaanbare toeristentaaltje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef sacha het volgende:
in de zomer liggen wij eilanders per toerbeurt in een zeehondenpak op een zandplaat, dat vinden de toeristen leuk
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:29 schreef Karzai het volgende:
Je hoeft tegenwoordig ook je bed niet meer uit om naar de kerk te gaan![]()
http://audioserver.nl/assets/572185#.VnlP7vnhDrc
http://kerkdienstgemist.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:29 schreef Karzai het volgende:
Je hoeft tegenwoordig ook je bed niet meer uit om naar de kerk te gaan![]()
http://audioserver.nl/assets/572185#.VnlP7vnhDrc
In pymaja en op sloffen met je druipkaars liedjes zingen over kindeke Jezus en zo...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef just me het volgende:
Daar heeft hij waarschijnlijk nog jaren plezier van...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Net bijna m'n pa blind gemaakt![]()
![]()
Kerstboom tak in z'n oog gestoken, ik voel me schuldig
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In pymaja en op sloffen met je druipkaars liedjes zingen over kindeke Jezus en zo...
Door de sneeuw lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:11 schreef just me het volgende:
[..]we gingen naar de nachtmis en dan daarna door de sneeuw naar huis lopen...
heel vredig allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |