ik bedoel dus... niet meer buitenshuiswerkenquote:
Vergeet de boodschappen niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoel dus... niet meer buitenshuiswerken![]()
maar wel fijn
ow ja, dat moet dan straks maar gebeurenquote:
Ik moet ook nog, ik zat de hele tijd te denken, ga ik vandaag of ga ik morgen? Hoeveel heb ik eigenlijk nodig, hou er rekening mee dat je vrijdag niet thuis eet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:27 schreef just me het volgende:
[..]
ow ja, dat moet dan straks maar gebeuren
1e kerstdag eet ik niet thuis, 2e wel, maar ik heb voor vanavond ook nog wat te drinken in huis nodig. Kan moeilijk met een droge strot naar het kerstverhaal luisterenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog, ik zat de hele tijd te denken, ga ik vandaag of ga ik morgen? Hoeveel heb ik eigenlijk nodig, hou er rekening mee dat je vrijdag niet thuis eet.
Denk dat ik vandaag even ga, zaterdag is de AH toch weer open en kan ik weer.
Normaal doe ik mijn boodschappen op woensdag en zaterdag, maar mijn brood is nu op.
Ik moet uitkijken dat ik niet overdrijf, het mag dan wel een zogenaamde feestmaand zijn, maar voor mij is het een gewone maand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
1e kerstdag eet ik niet thuis, 2e wel, maar ik heb voor vanavond ook nog wat te drinken in huis nodig. Kan moeilijk met een droge strot naar het kerstverhaal luisteren![]()
Jumbo is hier vrijdag én zaterdag open
Weet ik, maar ik beperk mijn gang naar de supermarkt tot 2 x p wk, want telkens als je gaat koop je dingen die eigenlijk niet op je lijstje stonden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:37 schreef Karzai het volgende:
je kan elke dag boodschappen doen tegenwoordig
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef Karzai het volgende:
ja daarom doe ik elke dag een klein beetje boodschappen anders haal ik dingen die ik niet gebruik. maar ik zou het niet erg vinden als de supermarkten dicht zijn met de kerst
Wat maakt het uit, jij hebt een moestuin en vee.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle hostis opvreten net als cookie monster
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd al de indruk dat op die eilanden de mensen nog vrij ouderwets gelovig zijn.quote:
Edit... toch maar niet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een paar moslims importeren die doen niet aan kerst, kan je nog een turks brood halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |