SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dat belooft weer veel pret later op de avond....quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef schvvmert het volgende:
Die tag is toevallig wel laatste nummer dat ik draaide.
Ik hoop dat je nog wel meer gaat draaien eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef schvvmert het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef schvvmert het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] ik kom met een blijde booschap [ afbeelding ]
het mag nu officieel gezegd worden... als alles goed gaat krijgt de Kabouter er half juli een broertje of zusje bij
het mag nu officieel gezegd worden... als alles goed gaat krijgt de Kabouter er half juli een broertje of zusje bij
Blijf wat langer op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef Melting het volgende:
Ik tune net pas in.
Zal niet heel de show kunnen horen, en ik baal wel dat ik de dj hierna mis.![]()
Te lang niet gehoord...... en hij draait erg lekker.
Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf wat langer op.
Het is bijna Kerst...
Ik zag het.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden.
Ik ben moe, last van mijn rug en nog 2 dagen te gaan.
Volgende week ga ik wel langer opblijven.
Dan ben ik vrij.
Doe dan ook niet zo ingewikkeld met je zonder tagjes...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef Symphonic het volgende:
For the recrd: Dit zijn COunting Crows - Long December
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het.
Dan ga ik vroeg naar bed...
Tijdens de Kerstdagen wel...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus omdat ik later mee luister ga jij vroeg naar bed?
Nope!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Maar je staat toch pas om 6 uur op?
Is 6 uurtjes pitten niet genoeg?
Vind je dit zelf ook niet een beetje triest?quote:
Zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop je zo'n injectiespuit met een kleurtje.
Beetje in de muurverf en mixen maar... [ afbeelding ]
Nee, ik vind 3 (kerst)dagen achter elkaar Vout dieptriest.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:35 schreef Melting het volgende:
Vind je dit zelf ook niet een beetje triest?
Meer dan diep triest? Hoe wil je dat noemen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vind 3 (kerst)dagen achter elkaar Vout dieptriest.
Meer dan dat zelfs...
Maar niet piepen dat er geen luisteraars bijkomen nu je in MUZ zit.
Vind je het gek...
Infantiel kleutertje luister spelen, past dat denk je?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Meer dan diep triest? Hoe wil je dat noemen dan?![]()
Piepen in algemene zin, niet specifiek jij.quote:En heb je mij horen piepen?
Alsof dat aan de muziek van Vout ligt.
Ik heb jou zelfs ook al Voute muziek horen draaien. Alleen classificeer je dat anders.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Infantiel kleutertje luister spelen, past dat denk je?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piepen in algemene zin, niet specifiek jij.
En soms 'foute muziek' is wat anders dan 6 uur de schizofrene idioot op de radio uithangen.
Maar veel plezier met je alter-ego, ik ben er hier echt klaar mee...
Kom op man, dat is juist humor en de meesten hier waarderen Melting/Vout juist enorm vanwege de muziek, de persoon zelf, en juist de droogheid van de 2 persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Infantiel kleutertje luister spelen, past dat denk je?
[..]
Piepen in algemene zin, niet specifiek jij.
En soms 'foute muziek' is wat anders dan 6 uur de schizofrene idioot op de radio uithangen.
Maar veel plezier met je alter-ego, ik ben er hier echt klaar mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |