Dan is dit niet mijn radio station.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom op man, dat is juist humor en de meesten hier waarderen Melting/Vout juist enorm vanwege de muziek, de persoon zelf, en juist de droogheid van de 2 persoonlijkheden.
De muziek is echt iets that you love to hate. Hij doet het al jarenlang zo en is daarmee zo ongeveer de meest continue factor van de radio.
Jammer, ik vind het juist tof als je hier bent en hier draait, Het is vervelend dat je weggaat vanwege de shows van 1 persoon. Je kunt er ook voor kiezen om juist tijdens die shows gewoon niet in te tunen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dit niet mijn radio station.
Veel plezier verder en succes!
Ow heeft hij het voorbereid?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:51 schreef just me het volgende:
Jongens, zullen we in ieder geval de DJ respecteren die een show voorbereid heeft!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef just me het volgende:
ik dacht dat dit de weeën van Maria waren![]()
Had ook gekundquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef just me het volgende:
ik dacht dat dit de weeën van Maria waren![]()
Ik zal hier nog wel zijn, maar zeker niet tijdens die kinderachtige carnavaleske poep kak pies 'humor' shows van wie dan ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het juist tof als je hier bent en hier draait, Het is vervelend dat je weggaat vanwege de shows van 1 persoon. Je kunt er ook voor kiezen om juist tijdens die shows gewoon niet in te tunen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef just me het volgende:
Jozef denkt Cheers
weep no more
![]()
Jozef heeft zeker zelf nooit een kind gekregen
Was Moses een stuurman ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Moses stood on the red sea shore of Mary?
Okee dan!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hier nog wel zijn, maar zeker niet tijdens die kinderachtige carnavaleske poep kak pies 'humor' shows van wie dan ook.
Prima als anderen dat wel leuk vinden, maar dan heb ik hier niks te zoeken achter de knoppen...
Ja, in de 8 met.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Moses stood on the red sea shore of Mary?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
En ze waren doof en hadden een spraakgebrek!
quote:
en zo krijg je de praatjesquote:
Tja hee, straks ziet hij die glimlach van je, en duikt hij met z'n broek op z'n enkels bovenop je!quote:
wacht ho, ik mis ietsquote:
It takes two to tangoquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hee, straks ziet hij die glimlach van je, en duikt hij met z'n broek op z'n enkels bovenop je!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
It takes two to tango
en ik dans even niet, ik ga me als een keurige oma gedragen
[..]
ik ga me als een keurige oma gedragen
details! Details!quote:
[..]
It takes two to tango
en ik dans even niet, ik ga me als een keurige oma gedragen
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Nou die zijn niet zo smeuiig hoor!
nou.... nou... hij wilde wel een zacht eitje met me eten hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Nou die zijn niet zo smeuiig hoor!
En straks beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
nou.... nou... hij wilde wel een zacht eitje met me eten hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
nou.... nou... hij wilde wel een zacht eitje met me eten hoor
quote:
quote:
Die crap kijk ik sowieso ook nooit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan zet ik RTL Boulevard wel aan. Ohnee, dat vergeef ik mezelf nooit.
raak je van de leg Schuimpje ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef schvvmert het volgende:
Graag wel beetje serieus blijven met kerstverhaal.
Ja dat had er nog bij gemoeten, maar dat "Nou?" hoorde je net nog zachtjes achter de muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Wij zijn van de Felicitatiedienst!
"Nou?"
Gefeliciteerd!
*klap* deur dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |