SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
valt me op dat meerendeel van die reacties afstamt van dikke vatsigge huisvrouwen met van de korte pittige kapselsquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
op rotte met het glassen huis eigen volk eerst maar dat gebeurt niet er komen steeds meer voedsel banken om dat de armoede alleen maar groter word ja kinderen die zonder eten naar school gaan om dat er niks is en met honger naar bed gaan en die geen sinterklaas hebben of kerst om dat er gewoon geen geld voor is en zij gaan voor en dan pas de anderen
Eerste wat ik tegenkom
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:13 schreef Cee het volgende:
Publiek gaat zo los als een stijve heup van een dooie.
Bang zijn ze stuk voor stuk. Doe dit in Heerlen en een beveiliger snoeit hun haar afquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:12 schreef Xummon het volgende:
[..]
valt me op dat meerendeel van die reacties afstamt van dikke vatsigge huisvrouwen met van de korte pittige kapsels
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:13 schreef Cee het volgende:
Publiek gaat zo los als een stijve heup van een dooie.
Had ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:14 schreef Stickertje het volgende:
Oh, vorig topic was vol.. Dacht al wat is het stil
Ik had een bunker gekocht waar ze allemaal stuk voor stuk in weg kunnen rotten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik geld zou hebben, dan zou ik het betalen om dit af te kunnen zetten.
Daar heb je geen geld voor nodig. Als het goed is zit er een uitknop op je tv/radioquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik geld zou hebben, dan zou ik het betalen om dit af te kunnen zetten.
Heerlen is Duitslandquote:
"echt he bah bah" ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan me zo boos maken om die facebook mensen
Ga je mond spoelenquote:
nee alleen regio parkstadquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Owwja? Heel Limburg zeker dan
Van die wijven die zelf leven van de Voedselbank en/of het karige hongerloontje van manlief die 5 kids moet voeden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:12 schreef Xummon het volgende:
[..]
valt me op dat meerendeel van die reacties afstamt van dikke vatsigge huisvrouwen met van de korte pittige kapsels
Deze staat wel online nu trouwensquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ook. Loat die sun in dien hert
En ze hebben wel allemaal geld en tijd voor facebook, telefoons allesquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van die wijven die zelf leven van de Voedselbank en/of het karige hongerloontje van manlief die 5 kids moet voeden.
In Nederland zijn er genoeg problemen, klopt. Maar ook daar zijn acties voor. Tal van regionale omroepen hebben vorige week een week lang ingezameld voor de voedselbank. Prachtig initiatief. Wil dat zeggen dat we in Nederland alleen binnen de eigen grenzen moeten kijken? Nee, want wij zijn al meer als bevoordeeld. Armoede in Nederland is niet te vergelijken met armoede in bijv. Afrika.
Binnen eigen grenzendenken is voor sloebers die zelf niet verder komen als de voordeur van hun portiekwoning. Beter gaan dat soort mensen dan ook vroeg heen. En inderdaad als je bijvoorbeeld Facebook of Twitter erop naslaat is het een bepaalde groep die domme dingen roeptoetert; laag opgeleid, PVV stemmend, handophoudend, BMW/Mercedes rijdend, vol met tatoeages zijnde hansworsten. Bah, driewerf bah. Zeiken op mensen die zich inzetten om de wereld te verbeteren
geen geld voor een boterham, maar wel voor sjek, alcohol en een internet aansluiting, want ja prioriteiten hequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van die wijven die zelf leven van de Voedselbank en/of het karige hongerloontje van manlief die 5 kids moet voeden.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
geen geld voor een boterham, maar wel voor sjek, alcohol en een internet aansluiting, want ja prioriteiten he
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Sylvana het volgende:
Goedenavond
Eindelijk rustig op de bank met de laptop om het hier weer te kunnen volgen
En meestal ook nog een huis vol dieren er bij die ook handen vol geld kosten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
geen geld voor een boterham, maar wel voor sjek, alcohol en een internet aansluiting, want ja prioriteiten he
Jaren geleden was er eentje aan het klagen dat ze maar 1 keer op vakantie konquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
En maar klagen op RutteN en die kut regering. Want ze bakken er niks van. Want Wilders, die lost al hun problemen op!!!!!1quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
ja want met die dikke reet passen ze niet op een fietsquote:
Dit. Gewoon callcenterwerk van SR doen. Of het plein schoonvegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zijn ook veel mensen die thuis zitten met een uitkering. Het minimum hebben maar ook geen ene fluit doen om aan werk te komen
Dan ga je maar werk doen wat misschien niet zo leuk vindt lees callcenter of magazijn overigens niks ten nadele van dat werk maar dat vinden de meeste niet zo leuk.. Kun je vanuit die positie een leukere baan zoeken ..
Om alle troep te verwijderen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
Kan het even niet meer terugvinden, stond laatst ergens dat ze voor sr 4 extra mensen hadden ingeschakeld om de social media van het rode kruis/3fm te monitoren.
Soms denk ik, joh boswachter, mopper niet zo, maar nu kan ik alleen maar een volmondig AMEN zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In Nederland zijn er genoeg problemen, klopt. Maar ook daar zijn acties voor. Tal van regionale omroepen hebben vorige week een week lang ingezameld voor de voedselbank. Prachtig initiatief. Wil dat zeggen dat we in Nederland alleen binnen de eigen grenzen moeten kijken? Nee, want wij zijn al meer als bevoordeeld. Armoede in Nederland is niet te vergelijken met armoede in bijv. Afrika.
Binnen eigen grenzendenken is voor sloebers die zelf niet verder komen als de voordeur van hun portiekwoning. Beter gaan dat soort mensen dan ook vroeg heen. En inderdaad als je bijvoorbeeld Facebook of Twitter erop naslaat is het een bepaalde groep die domme dingen roeptoetert; laag opgeleid, PVV stemmend, handophoudend, BMW/Mercedes rijdend, vol met tatoeages zijnde hansworsten. Bah, driewerf bah. Zeiken op mensen die zich inzetten om de wereld te verbeteren
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En ze hebben wel allemaal geld en tijd voor facebook, telefoons alles
Ja, of copy paste reacties op vaste onderwerpen: salaris directeur etcquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Om alle troep te verwijderen?
Nou, wilders doet meer dan Rutte hoor (Los van het vluchtelingen en Marokkanen idee)quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En maar klagen op RutteN en die kut regering. Want ze bakken er niks van. Want Wilders, die lost al hun problemen op!!!!!1
Yepquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Om alle troep te verwijderen?
Met jasjequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef ZwarteSteen het volgende:
En ook allemaal zo'n kudt chihuahua
moeten ze met hun luie reet van de bankkomenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zijn ook veel mensen die thuis zitten met een uitkering. Het minimum hebben maar ook geen ene fluit doen om aan werk te komen
Dan ga je maar werk doen wat misschien niet zo leuk vindt lees callcenter of magazijn overigens niks ten nadele van dat werk maar dat vinden de meeste niet zo leuk.. Kun je vanuit die positie een leukere baan zoeken ..
Precies. Aan het begin van het jaar dacht ik er ook zo over. Ik wil geen laaggeschoold werk doen omdat ik diploma's heb. Maar nu heb ik zoiets van: fuck it. Er moet geld op de plank komen. Maakt me nu niet zo heel veel meer uit wat ik ga doen eigenlijk. Maar voor die mensen die lopen te klagen lijkt geen enkel baantje goed genoeg te zijn. Ze verwachten allemaal minstens 2000 netto p/m binnen te harken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
terwijl die heeel veeel voorstellen die juist interessant zijn voor een groot deel van zijn achterban wegstemt!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En maar klagen op RutteN en die kut regering. Want ze bakken er niks van. Want Wilders, die lost al hun problemen op!!!!!1
Dit ja. Had niet eens door dat het boswachters reactie was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik, joh boswachter, mopper niet zo, maar nu kan ik alleen maar een volmondig AMEN zeggen.
Triest wel. Twitter kunnen ze niet verwijderenquote:
Laten we die discussie ergens anders voeren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, wilders doet meer dan Rutte hoor (Los van het vluchtelingen en Marokkanen idee)
Zelfs in een kinderwegen gezienquote:
Ja ik snap dat dat rot is maar beter vanuit een werkende positie werk zoeken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Aan het begin van het jaar dacht ik er ook zo over. Ik wil geen laaggeschoold werk doen omdat ik diploma's heb. Maar nu heb ik zoiets van: fuck it. Er moet geld op de plank komen. Maakt me nu niet zo heel veel meer uit wat ik ga doen eigenlijk. Maar voor die mensen die lopen te klagen lijkt geen enkel baantje goed genoeg te zijn. Ze verwachten allemaal minstens 2000 netto p/m binnen te harken.
Eigenlijk ben ik best ok.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik, joh boswachter, mopper niet zo, maar nu kan ik alleen maar een volmondig AMEN zeggen.
uhm ikquote:Je kan met Hugo Borst mee naar een thuiswedstrijd van Sparta! Met de man van Hard Gras en Langs de Lijn naar Het Kasteel. Wie wil dat nou niet?
Is elk jaar toch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef jcdragon het volgende:
Trouwenin het Glazen Huis
![]()
http://seriousrequest.3fm(...)n-in-het-glazen-huis
Ja dat valt me ook op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En meestal ook nog een huis vol dieren er bij die ook handen vol geld kosten.
Smakelijkquote:
Daar kan ik niet over meepraten. Maar ik heb er me wel op kunnen instellen én ik heb ook niet veel op met luxe/merkproducten en dergelijke. Dus ik kan het nog redelijk bolwerken. Maar veel mensen leven op dezelfde voet door.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat rot is maar beter vanuit een werkende positie werk zoeken.
En daarbij als je een gezin hebt lijkt me weinig keus dan.
doe je daarmee de suggestie dat ze graag zoiets in haar mond heeft?quote:
bazenplaatquote:
Als ik straks de mogelijkheid heb probeer ik m wel aan te vragen maar ik gok op weinig tot geen kansquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb al 2x 20euro besteed aan nummers van Lights (canadese syntpop) ook niet gedraaidquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Als ik straks de mogelijkheid heb probeer ik m wel aan te vragen maar ik gok op weinig tot geen kans
Staat niet in de lijstquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Als ik straks de mogelijkheid heb probeer ik m wel aan te vragen maar ik gok op weinig tot geen kans
Ctrl Shift?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En sinds Jebroer kan ik nog steeds geen smileys typen.
uitgebreid zoekenquote:
Kerstnummers vergelijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer is nog veel erger dan die van Mariah.
Bazenfilmquote:
Timur heeft dit jaar een burn-out gehad en doet het wat rustiger aan. Zijn middagprogramma wordt op woensdag ook altijd overgenomen door Sander H. om hem wat rust te gunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef Kinga het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar waar de fuck is Timur? Heeft ie helemaal afstand gedaan van de actie ofzo?
Echt? Wat heeft hij allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Timur heeft dit jaar een burn-out gehad en doet het wat rustiger aan. Zijn middagprogramma wordt op woensdag ook altijd overgenomen door Sander H. om hem wat rust te gunnen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mensen bij het Glazen Huis be like:
[ afbeelding ]
Dat is nooit echt naar buiten gekomen. Alleen dat hij een sabbatical heeft ingelast eerder dit jaar en dat hij vanaf september weer terug op de radio is, samen met Rámon.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Echt? Wat heeft hij allemaal gedaan?
Dat maakt het wel lastiger om die andere baan (op je niveau) te zoeken want je bent aan het werk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoi!quote:
opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En sinds Jebroer kan ik nog steeds geen smileys typen.
3x pogingen gedaan om met de dj's te praten....quote:
De neef van Joost.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
3x pogingen gedaan om met de dj's te praten....
lekker aandachtsgeil dus
Voor wie de tussenstand wil voorspellen, de tussenstand van dag 4 in 2014 was ¤ 4.588.750,-quote:
Wel een mooi bedragquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
3x pogingen gedaan om met de dj's te praten....
lekker aandachtsgeil dus
¤ 4.610.000,-quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor wie de tussenstand wil voorspellen, de tussenstand van dag 4 in 2014 was ¤ 4.588.750,-
¤ 4.385.000quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor wie de tussenstand wil voorspellen, de tussenstand van dag 4 in 2014 was ¤ 4.588.750,-
4.768.450quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook geen fan van Frank?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef James_R het volgende:
Sr doet gekke dingen met een mens, zelfs die Hoitjes vind ik ineens wel te pruimen..
Welke drukte?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef SureD1 het volgende:
Plein is inmiddels weer dicht ivm drukte..
Morgen denk ik wel iets minder, het verschil is steeds minder groot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:21 schreef noodgang het volgende:
Net iets boven vorig jaar, hoe verrassend
Hij had altijd iets dat me irriteerde inderdaad, maar bij nader inzien is er niet veel mis met die gozer eigenlijk.quote:
Dat laatste is geen zinquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welke drukte?
Je gaat toch niet naar Limburg land vrijwillig?
Ze moeten Justin niet zo pushen... ik bedoel... hallo djs?!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Qunix het volgende:
Weer bespreking voor de anthem...
Bieber dus.
Ik heb dat met Barendquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef James_R het volgende:
Sr doet gekke dingen met een mens, zelfs die Hoitjes vind ik ineens wel te pruimen..
gat-ver-dammequote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Qunix het volgende:
Bieber dus.
Welke van Bieber?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:25 schreef Qunix het volgende:
Bieber dus.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef James_R het volgende:
[..]
Welke van Bieber?
Heb toch wel een aantal uurtjes SR zitten kijken afgelopen dagen, maar verbaasde me er juist over dat ik nog geen een keer bieber heb horen langskomen...
Trolquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef James_R het volgende:
[..]
Welke van Bieber?
Heb toch wel een aantal uurtjes SR zitten kijken afgelopen dagen, maar verbaasde me er juist over dat ik nog geen een keer bieber heb horen langskomen...
Dacht alquote:
En dat terwijl ze toch veel kleiner is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Wijnand is tot nu toe toch redelijk onzichtbaar... dat deed Eva beter
Kleine vrouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat terwijl ze toch veel kleiner is.
Dat vroeg ik me net ook af, ik ken haar helemaal nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Saskia, wanneer is die te horen op de radio
ik zie haar liever op video 'squote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Saskia, wanneer is die te horen op de radio
Vier Sas weekend geloof ik van pak m beet 2-4, zoiets?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af, ik ken haar helemaal niet
rappende priesterquote:
ZIj is toch een beetje van de categorie die je toch nooit in de belangrijke uren gaat horen gok ik zo...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:02 schreef Strani het volgende:
Saskia heeft ook een beetje last van dat typische 3FM hip-hyper-happy-virus. Roosmarijn ook trouwens.
En als 4e die knul die geen spajes durft te drinken vanwege zijn dieet enzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Xummon het volgende:
volgend jaar Eva, Saskia en Jorien in het huis
Het Roosmarijn-effect inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ZIj is toch een beetje van de categorie die je toch nooit in de belangrijke uren gaat horen gok ik zo...
Oliviertjequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
En als 4e die knul die geen spajes durft te drinken vanwege zijn dieet enzo
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
En als 4e die knul die geen spajes durft te drinken vanwege zijn dieet enzo
Dat mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat meer mensen daar op het plein dan er posten in dit topic. Vééél meer zelf.
plein volquote:
Idd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat meer mensen daar op het plein dan er posten in dit topic. Vééél meer zelf.
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopenHoe druk het hier ook is
Jazeker, inclusief jaloersheid dat ik thuis zat en niet in Heerlen was... maar ga er komende donderdag nog een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Idd.
Iedereen de houseparty van gisternacht gezien
ja en de DJ's ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:22 schreef houdjemond het volgende:
Ze kunnen op dat plein best even meeFok!ken..
huh! huh! Huh!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
huh! huh! Huh!
hmhmhm rap patrol on hhfdmsfn patrol
*afgekapt*
"Zet dan het origineel op"quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
huh! huh! Huh!
hmhmhm rap patrol on hhfdmsfn patrol
*afgekapt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |