quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?
Word ik ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?
Klinkt als biggah van Holland in the hood.quote:
Als er maar geen ijsbeer aan komtquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zit meer leven in een verdronken kat
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
[..]
Word ik ook niet vrolijk van
[ afbeelding ]
Wudstickquote:
Dat is precies wat er mis is met Giel, dit soort bagger verafgoden en dan jongetjes van Mainstreet wel te kakken zetten... als je echt ballen hebt zeg je dat je dit ook intense kutmuziek vindtquote:
Voor een plein met mensen durft die nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is precies wat er mis is met Giel, dit soort bagger verafgoden en dan jongetjes van Mainstreet wel te kakken zetten... als je echt ballen hebt zeg je dat je dit ook intense kutmuziek vindt
Nee want dat is het type mensen dat zelf 1x per jaar oma en opa opzoekt in het tehuis en waarvoor de definitie van armoede het niet hebben van een iPhone inhoudt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Xummon het volgende:
Zouden al die "die iets vior onze mensen in eigen land" ook aan de arme mensen denken als ze aan hun weet ik hieveel gangen diner zitten en elkaar de sjiekste en de duwste kado's geven?
Tuurlijk niet, is allemaal dom meelopen en roepen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Xummon het volgende:
Zouden al die "die iets vior onze mensen in eigen land" ook aan de arme mensen denken als ze aan hun weet ik hieveel gangen diner zitten en elkaar de sjiekste en de duwste kado's geven?
Muzikale vrijheid, snap dat dan Roel!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen legt bij Boulevard nog eens uit dat ze echt niet vanwege het geld zijn overgestapt. UHUH!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want dat is het type mensen dat zelf 1x per jaar oma en opa opzoekt in het tehuis en waarvoor de definitie van armoede het niet hebben van een iPhone inhoudt.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is allemaal dom meelopen en roepen.
Jaaa het geld blijft allemaal aan de strijkstok hangen.
*stuurt verantwoording en jaarverslagen*
Ja dat ga ik niet lezen.
Kan er heel pissig om worden dus lees het maar niet meer.quote:
Wat dan? De reisafstand?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen legt bij Boulevard nog eens uit dat ze echt niet vanwege het geld zijn overgestapt. UHUH!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Muzikale vrijheid, snap dat dan Roel!
Volgend jaar SR voor interpunctiequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
op rotte met het glassen huis eigen volk eerst maar dat gebeurt niet er komen steeds meer voedsel banken om dat de armoede alleen maar groter word ja kinderen die zonder eten naar school gaan om dat er niks is en met honger naar bed gaan en die geen sinterklaas hebben of kerst om dat er gewoon geen geld voor is en zij gaan voor en dan pas de anderen
Eerste wat ik tegenkom
Overal jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
op rotte met het glassen huis eigen volk eerst maar dat gebeurt niet er komen steeds meer voedsel banken om dat de armoede alleen maar groter word ja kinderen die zonder eten naar school gaan om dat er niks is en met honger naar bed gaan en die geen sinterklaas hebben of kerst om dat er gewoon geen geld voor is en zij gaan voor en dan pas de anderen
Eerste wat ik tegenkom
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgend jaar halen we bij SR geld op om het analfabetisme in Nederland terug te dringen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
Eerste wat ik tegenkom
Dit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingeren
Je kunt niet eens 'je hebt een punt' tegen die mensen zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgend jaar SR voor interpunctie
ik scroll er nu ook langs, met dat soort hersenloze is geen zinnige discussie aan te gaan, kunnen nix onderbouwen en hebben alleen maar loze uitredes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan er heel pissig om worden dus lees het maar niet meer.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt niet eens 'je hebt een punt' tegen die mensen zeggen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef Cee het volgende:
Nu weten we al dat Annemiek een joker verdient. Spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Yup. Zelfs vrienden van mij die totaal niet van RW houden vonden het geweldig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was een onverwacht best wel leuk optreden
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik las onder het bericht van het C&S Fest ook al dat een kaartje dubbel zo duur is geworden, en het programma korter dan vorig jaar.
In de 20 jaar dat ik naar z'n concerten ga nog geen een rotte meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. Zelfs vrienden van mij die totaal niet van RW houden vonden het geweldig.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef houdjemond het volgende:
Aah gut;
Hallo,
Ik ben DJ Joos Wolters ik stond gisteren bij het glazenhuis en kon geen plaat aanvragen moest doorlopen naar de 2e brievenbus ik ben erg teleurgesteld in het feit hoe jullie met mensen omgaan en mensen geen kans geven om een plaat aan te vragen ik had het bedrag van mijn actie 82,85 Euro gedropt in de brievenbus ik ben wat dat betreft niet blij hoe jullie om zijn gegaan met mij en zeker omdat ik ook een collega ben en dus ook een hele week zonder eten zat en puur alleen muziek draaide en me hield aan de regels en richtlijnen van #SR jammer ik ben zeer teleurgesteld in jullie!
Nog een nadeel van social media, mensen verkeren in de veronderstelling dat ze belangrijk zijn...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef houdjemond het volgende:
Aah gut;
Hallo,
Ik ben DJ Joos Wolters ik stond gisteren bij het glazenhuis en kon geen plaat aanvragen moest doorlopen naar de 2e brievenbus ik ben erg teleurgesteld in het feit hoe jullie met mensen omgaan en mensen geen kans geven om een plaat aan te vragen ik had het bedrag van mijn actie 82,85 Euro gedropt in de brievenbus ik ben wat dat betreft niet blij hoe jullie om zijn gegaan met mij en zeker omdat ik ook een collega ben en dus ook een hele week zonder eten zat en puur alleen muziek draaide en me hield aan de regels en richtlijnen van #SR jammer ik ben zeer teleurgesteld in jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |