quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?
Word ik ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?
Klinkt als biggah van Holland in the hood.quote:
Als er maar geen ijsbeer aan komtquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zit meer leven in een verdronken kat
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
[..]
Word ik ook niet vrolijk van
[ afbeelding ]
Wudstickquote:
Dat is precies wat er mis is met Giel, dit soort bagger verafgoden en dan jongetjes van Mainstreet wel te kakken zetten... als je echt ballen hebt zeg je dat je dit ook intense kutmuziek vindtquote:
Voor een plein met mensen durft die nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is precies wat er mis is met Giel, dit soort bagger verafgoden en dan jongetjes van Mainstreet wel te kakken zetten... als je echt ballen hebt zeg je dat je dit ook intense kutmuziek vindt
Nee want dat is het type mensen dat zelf 1x per jaar oma en opa opzoekt in het tehuis en waarvoor de definitie van armoede het niet hebben van een iPhone inhoudt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Xummon het volgende:
Zouden al die "die iets vior onze mensen in eigen land" ook aan de arme mensen denken als ze aan hun weet ik hieveel gangen diner zitten en elkaar de sjiekste en de duwste kado's geven?
Tuurlijk niet, is allemaal dom meelopen en roepen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Xummon het volgende:
Zouden al die "die iets vior onze mensen in eigen land" ook aan de arme mensen denken als ze aan hun weet ik hieveel gangen diner zitten en elkaar de sjiekste en de duwste kado's geven?
Muzikale vrijheid, snap dat dan Roel!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen legt bij Boulevard nog eens uit dat ze echt niet vanwege het geld zijn overgestapt. UHUH!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want dat is het type mensen dat zelf 1x per jaar oma en opa opzoekt in het tehuis en waarvoor de definitie van armoede het niet hebben van een iPhone inhoudt.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is allemaal dom meelopen en roepen.
Jaaa het geld blijft allemaal aan de strijkstok hangen.
*stuurt verantwoording en jaarverslagen*
Ja dat ga ik niet lezen.
Kan er heel pissig om worden dus lees het maar niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |