Kom maar op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:43 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met voordelen als je meer wil weten.
Fantastichquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Hoe was het glazenhouse feest van gister?
Epic.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Awesomequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Doet het al 2 jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef asco het volgende:
Overigens, drank vanaf nu niet meer in Belgie maar in Duitsland kopen.
Sterke drank is nu duurder in Belgie dan in Nederland.
Check de aftermovie!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Balen zeg!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ben al jaren geleden afgestudeerd en heb na verschillende kortlopende baantjes eerder, nu al een tijdje geen betaalde baan meer. En sinds vorige week ben ik ook weg bij m'n vrijwilligerswerk, waardoor ik nu in een zwart gat ben gevallen.
Epischquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
topshowquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Ik wilde gaan kijken, maar besloot toch maar om een aflevering van Sons Of Anarchy erop te zetten.. Heb ik nu een beetje spijt vanquote:
Een gat is toch juist dieperquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Balen zeg!
Hoe langer dat gat hoe moeilijker het vinden van een baan.
Hopelijk vind je snel wat in het verlengde van je opleiding want anders verwaterd dat.
Wat staat er dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh man. Die reacties op Facebook onder dat bericht.
AfGodquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef AF_ het volgende:
De soberheid hebben ze wel definitief achter zich gelaten nu he
Ik heb voor de eerste week van januari al 2 gesprekken gepland staan. Dus het jaar begint in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Balen zeg!
Hoe langer dat gat hoe moeilijker het vinden van een baan.
Hopelijk vind je snel wat in het verlengde van je opleiding want anders verwaterd dat.
Het aantal eencellige roeptosti's op Facebook is echt schrikbarend hoog.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/posts/10154588830144852
Nu de rest nog terugquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef AF_ het volgende:
De soberheid hebben ze wel definitief achter zich gelaten nu he
Standaard gejank dat ze het moeten doen voor Nederland en de voedselbank bladiebla dat alles naar de dj's gaat en dat die Bennie gelijk heeft.quote:
wat een feestjequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Oja, NL is ook arm natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het aantal eencellige roeptosti's op Facebook is echt schrikbarend hoog.
Vergeet de directeur van het rode kruis niet. Hij krijgt al het geld natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Standaard gejank dat ze het moeten doen voor Nederland en de voedselbank bladiebla dat alles naar de dj's gaat en dat die Bennie gelijk heeft.
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingerenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het aantal eencellige roeptosti's op Facebook is echt schrikbarend hoog.
Dank je welquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef Cee het volgende:
CG, ik ga zo stinkend hard voor je duimen.
Stickertquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
AfGod![]()
![]()
Ben je al bij het glazenhuis wezen kijken?
Thanks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/posts/10154588830144852
Hij moet natuurlijk ook zn kruisjes goed verzorgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Vergeet de directeur van het rode kruis niet. Hij krijgt al het geld natuurlijk
En de trollen zoals we die op fok hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingeren
Er zitten wel meer negatieve aspecten aan social media. Véél meer. Maar dat is toch niet meer te keren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingeren
Facebook en twitter opdoeken is een beginquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef asco het volgende:
[..]
Er zitten wel meer negatieve aspecten aan social media. Véél meer. Maar dat is toch niet meer te keren.
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Topquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Stickert
Ja nu er eindelijk eens wat te doen is in dit dorp maken we daar graag gebruik van. Gister was echt episch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?quote:
Er zit meer leven in een verdronken katquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zit meer leven in een verdronken kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |