Dit ja. Had niet eens door dat het boswachters reactie was.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik, joh boswachter, mopper niet zo, maar nu kan ik alleen maar een volmondig AMEN zeggen.
Triest wel. Twitter kunnen ze niet verwijderenquote:
Laten we die discussie ergens anders voeren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, wilders doet meer dan Rutte hoor (Los van het vluchtelingen en Marokkanen idee)
Zelfs in een kinderwegen gezienquote:
Ja ik snap dat dat rot is maar beter vanuit een werkende positie werk zoeken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Aan het begin van het jaar dacht ik er ook zo over. Ik wil geen laaggeschoold werk doen omdat ik diploma's heb. Maar nu heb ik zoiets van: fuck it. Er moet geld op de plank komen. Maakt me nu niet zo heel veel meer uit wat ik ga doen eigenlijk. Maar voor die mensen die lopen te klagen lijkt geen enkel baantje goed genoeg te zijn. Ze verwachten allemaal minstens 2000 netto p/m binnen te harken.
Eigenlijk ben ik best ok.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik, joh boswachter, mopper niet zo, maar nu kan ik alleen maar een volmondig AMEN zeggen.
uhm ikquote:Je kan met Hugo Borst mee naar een thuiswedstrijd van Sparta! Met de man van Hard Gras en Langs de Lijn naar Het Kasteel. Wie wil dat nou niet?
Is elk jaar toch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef jcdragon het volgende:
Trouwenin het Glazen Huis
![]()
http://seriousrequest.3fm(...)n-in-het-glazen-huis
Ja dat valt me ook op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En meestal ook nog een huis vol dieren er bij die ook handen vol geld kosten.
Smakelijkquote:
Daar kan ik niet over meepraten. Maar ik heb er me wel op kunnen instellen én ik heb ook niet veel op met luxe/merkproducten en dergelijke. Dus ik kan het nog redelijk bolwerken. Maar veel mensen leven op dezelfde voet door.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat rot is maar beter vanuit een werkende positie werk zoeken.
En daarbij als je een gezin hebt lijkt me weinig keus dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |