Als ik straks de mogelijkheid heb probeer ik m wel aan te vragen maar ik gok op weinig tot geen kansquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van die wijven die zelf leven van de Voedselbank en/of het karige hongerloontje van manlief die 5 kids moet voeden.
In Nederland zijn er genoeg problemen, klopt. Maar ook daar zijn acties voor. Tal van regionale omroepen hebben vorige week een week lang ingezameld voor de voedselbank. Prachtig initiatief. Wil dat zeggen dat we in Nederland alleen binnen de eigen grenzen moeten kijken? Nee, want wij zijn al meer als bevoordeeld. Armoede in Nederland is niet te vergelijken met armoede in bijv. Afrika.
Binnen eigen grenzendenken is voor sloebers die zelf niet verder komen als de voordeur van hun portiekwoning. Beter gaan dat soort mensen dan ook vroeg heen. En inderdaad als je bijvoorbeeld Facebook of Twitter erop naslaat is het een bepaalde groep die domme dingen roeptoetert; laag opgeleid, PVV stemmend, handophoudend, BMW/Mercedes rijdend, vol met tatoeages zijnde hansworsten. Bah, driewerf bah. Zeiken op mensen die zich inzetten om de wereld te verbeteren
Ik heb al 2x 20euro besteed aan nummers van Lights (canadese syntpop) ook niet gedraaidquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Als ik straks de mogelijkheid heb probeer ik m wel aan te vragen maar ik gok op weinig tot geen kans
Staat niet in de lijstquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef danilel het volgende:
[..]
Als ik straks de mogelijkheid heb probeer ik m wel aan te vragen maar ik gok op weinig tot geen kans
Ctrl Shift?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En sinds Jebroer kan ik nog steeds geen smileys typen.
uitgebreid zoekenquote:
Kerstnummers vergelijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:42 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer is nog veel erger dan die van Mariah.
Bazenfilmquote:
Timur heeft dit jaar een burn-out gehad en doet het wat rustiger aan. Zijn middagprogramma wordt op woensdag ook altijd overgenomen door Sander H. om hem wat rust te gunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef Kinga het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar waar de fuck is Timur? Heeft ie helemaal afstand gedaan van de actie ofzo?
Echt? Wat heeft hij allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Timur heeft dit jaar een burn-out gehad en doet het wat rustiger aan. Zijn middagprogramma wordt op woensdag ook altijd overgenomen door Sander H. om hem wat rust te gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |