Trolquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef James_R het volgende:
[..]
Welke van Bieber?
Heb toch wel een aantal uurtjes SR zitten kijken afgelopen dagen, maar verbaasde me er juist over dat ik nog geen een keer bieber heb horen langskomen...
Dacht alquote:
En dat terwijl ze toch veel kleiner is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Wijnand is tot nu toe toch redelijk onzichtbaar... dat deed Eva beter
Kleine vrouwen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat terwijl ze toch veel kleiner is.
Dat vroeg ik me net ook af, ik ken haar helemaal nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Saskia, wanneer is die te horen op de radio
ik zie haar liever op video 'squote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Saskia, wanneer is die te horen op de radio
Vier Sas weekend geloof ik van pak m beet 2-4, zoiets?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook af, ik ken haar helemaal niet
rappende priesterquote:
ZIj is toch een beetje van de categorie die je toch nooit in de belangrijke uren gaat horen gok ik zo...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:02 schreef Strani het volgende:
Saskia heeft ook een beetje last van dat typische 3FM hip-hyper-happy-virus. Roosmarijn ook trouwens.
En als 4e die knul die geen spajes durft te drinken vanwege zijn dieet enzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Xummon het volgende:
volgend jaar Eva, Saskia en Jorien in het huis
Het Roosmarijn-effect inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ZIj is toch een beetje van de categorie die je toch nooit in de belangrijke uren gaat horen gok ik zo...
Oliviertjequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
En als 4e die knul die geen spajes durft te drinken vanwege zijn dieet enzo
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
En als 4e die knul die geen spajes durft te drinken vanwege zijn dieet enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |