SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Watskeburt met de OP? Was je aan het leren tellen?
twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:28:13Wat gebeuren er toch veel mooie dingen tijdens #sr15 in Heerlen en Nederland. En ja, ook minder mooie.. #netgezet https://t.co/KKzvnWJT9I reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Watskeburt met de OP? Was je aan het leren tellen?
Teringquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:28:13Wat gebeuren er toch veel mooie dingen tijdens #sr15 in Heerlen en Nederland. En ja, ook minder mooie.. #netgezet https://t.co/KKzvnWJT9I reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:28:13Wat gebeuren er toch veel mooie dingen tijdens #sr15 in Heerlen en Nederland. En ja, ook minder mooie.. #netgezet https://t.co/KKzvnWJT9I reageer retweet
Lafjes, op de voet zo te zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Veil eroverquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Christus te paardquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Dat vestje hing een uur geleden op en nu is het dicht, dus dat valt wel meequote:
straks bikiniquote:
Nee, want dat is ze niet meer, en dus heeft ze m.i dat recht ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:41 schreef Merode32 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mevrouw mabel nog steeds prinses word genoemd? En waarom zij recht zou hebben op een koninklijke voorkeur behandeling?
Ja dat ben ik ook van mening maar in limburg is een relletje ontstaan en 3fm heeft geantwoord dat zij een voorkeursbehandeling zou krijgen als ze zich had gemeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, want dat is ze niet meer, en dus heeft ze m.i dat recht ook niet meer.
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:41:14Wat een moment: een heftig verhaal, witte ballonnen en een speciaal verzoeknummer. @Paul3fm heeft het zwaar. #SR15 https://t.co/PyiehnyLKQ reageer retweet
Oh dat was omdat ze aan het huilen was dat ze moest wachten in de rij voor de brievenbus zoals het "gewone klootjesvolk"?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van mening maar in limburg is een relletje ontstaan en 3fm heeft geantwoord dat zij een voorkeursbehandeling zou krijgen als ze zich had gemeld
Misschien had ze nog wat kilo's coke liggen van haar dagen met Klaas en die verkocht voor SRquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Oh dat was omdat ze aan het huilen was dat ze moest wachten in de rij voor de brievenbus zoals het "gewone klootjesvolk"?
Ligt een beetje aan het bedrag, maar ik gok niet dat ze tienduizenden euro's kwam brengen.
Moet je doorgeven persoonlijk aan de DJ als hij luistert (dus vaak niet).quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:48 schreef Merode32 het volgende:
Ik kijk al jaren glazen huis maar ben nog nooit totde brievenbus geraakt, hoe werkt dat met het aanvragen van een nummer?
Ja dat weet ik, mar ik neem aan dat de rest van de mensen die hun spaargeld erin keilen ook een nummer mogen aanvragen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Moet je doorgeven persoonlijk aan de DJ als hij luistert (dus vaak niet).
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Misschien had ze nog wat kilo's coke liggen van haar dagen met Klaas en die verkocht voor SR
in principe gaat het platen aanvragen via de website volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mar ik neem aan dat de rest van de mensen die hun spaargeld erin keilen ook een nummer mogen aanvragen?
Als prinses Mabel zich zondagmiddag even had gemeld, was ze uiteraard van harte welkom geweest in het Glazen Huis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat was omdat ze aan het huilen was dat ze moest wachten in de rij voor de brievenbus zoals het "gewone klootjesvolk"?
Ligt een beetje aan het bedrag, maar ik gok niet dat ze tienduizenden euro's kwam brengen.
Denk het niet. Dan blijf je bezigquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mar ik neem aan dat de rest van de mensen die hun spaargeld erin keilen ook een nummer mogen aanvragen?
nee dus niet. Alleen via thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als prinses Mabel zich zondagmiddag even had gemeld, was ze uiteraard van harte welkom geweest in het Glazen Huis.
Al siert het de prinses wel dat ze niet om een voorkeursbehandeling heeft gevraagd. Dat zegt een woordvoerder van het Rode Kruis dinsdagmiddag.
De prinses wilde zondagmiddag een plaat aanvragen, maar door de drukte lukte het haar niet om bij de brievenbus van het Glazen Huis te komen. Mabel was er samen met haar zus: Nicoline Wisse Smit, die in Maastricht woont.
Dus als ik 500 eurie in de brievenbus keil dan moet ik maar hopen dat giel of domien dat ziet en mij bij de microfoon roept.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
in principe gaat het platen aanvragen via de website volgens mij.
Je word aan het begin tegengehouden, en je verzoekje word wel genoteerd, en ze pikken één op de zoveel eruit voor een gesprekje met de DJquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dus als ik 500 eurie in de brievenbus keil dan moet ik maar hopen dat giel of domien dat ziet en mij bij de microfoon roept.
Ik dacht altijd dat er dan vrijwilligers klaar stonden om jouw keuze te noteren
Tetten, mooi hoofd en een groot bord in je hand zijn de ingredientenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dus als ik 500 eurie in de brievenbus keil dan moet ik maar hopen dat giel of domien dat ziet en mij bij de microfoon roept.
nou ten eerste ben je niet verplicht om jou 500 euro te komen brengen en ten tweede wordt het dan wel een extra administratie he?!quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
tetten, mits zichtbaar, zijn altijd een pré....quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Tetten, mooi hoofd en een groot bord in je hand zijn de ingredienten
Wat eten we en hoe laat is het klaar?quote:
En picsquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat eten we en hoe laat is het klaar?
Klaar in 10 minuten! Kipschnitzel, aardappels met kaas en truffels uit de oven en sperziebonen met pesto!quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat eten we en hoe laat is het klaar?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klaar in 10 minuten! Kipschnitzel, aardappels met kaas en truffels uit de oven en sperziebonen met pesto!
Beetje wel,quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:15 schreef icloud het volgende:
Het viel me gisteren op dat paul met dat haar en die bril best wel lijkt op veenstra veenstra.
Er stonden zondagochtend zo weinig mensen dat bewakers zelfs vroegen wie eventjes langs wilden (wss doorgekregen van de organisatie) Dus ook een kwestie van het het juiste moment kennelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je word aan het begin tegengehouden, en je verzoekje word wel genoteerd, en ze pikken één op de zoveel eruit voor een gesprekje met de DJ
Omgekeerde wereld als toen dat ik er was, maargoed, het word wel allemaal goed geregeld en genoteerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Er stonden zondagochtend zo weinig mensen dat bewakers zelfs vroegen wie eventjes langs wilden (wss doorgekregen van de organisatie) Dus ook een kwestie van het het juiste moment kennelijk.
Wanneer was je er?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld als toen dat ik er was, maargoed, het word wel allemaal goed geregeld en genoteerd
Vorig jaar Haarlem en 2011 Leidenquote:
Toen ik er zondagochtend (5:30-6:30) was stonden er max. zo'n 30 mensen. Vrijwel alle kroegen waren inmiddels gesloten, ze waren het plein schoon aan het maken en het geluid was ook helemaal weggedraaid.quote:
Bezig met eten... Denk andere ook?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:42 schreef houdjemond het volgende:
We vallen een beetje dood weer inderdaad
Yup, maar gelukkig hoef ik het alleen maar op te warmenquote:
Ja true ik loop ook heen en weer tussen keuken en pc.quote:
jawel! Dieter Dieterquote:
quote:
Deze man weet.quote:
En Dieter Koblenzquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:54 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze man weet.
Het dumpert volkslied coveren geeft ze recht op eeuwige faam.
deze ook goed http://www.3fm.nl/video/all/show/79918quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:02 schreef miieejj het volgende:
is er ergens en filmpje van eva korenman die domien wakker maakt ?
Ik wist niet dat domien een bril heeft, nooit gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
deze ook goed http://www.3fm.nl/video/all/show/79918
Nee heb ik gemistquote:
Ik heb liever de muts van Evaquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
Heb de SR muts binnen, wat een fijne mutsblij mee
Niet Jezusquote:
#plopquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij het binnenkomen van Jebroer heeft mn dubbelepunt/kommapunt toets het begeven.
Verdomme SCquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alle mensen van gisternacht goed de dag doorgekomen? Na weinig uur slaap
Tot 12 uur in bed gelegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alle mensen van gisternacht goed de dag doorgekomen? Na weinig uur slaap
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alle werkende...mensen van gisternacht goed de dag doorgekomen? Na weinig uur slaap
Ik bedoel dus de werkende vroeg opgestane mensenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 12 uur in bed gelegenen daarna Jessica Jones gekeken tot een uur of 3.
Dan moet je dat typenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de werkende vroeg opgestane mensen
Leek me logischquote:
Ik ga vannacht misschien wel doorhalen, zodat ik morgenavond tenminste op tijd naar bed kan gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Leek me logisch![]()
Ik trouwens verbazingwekkend goed![]()
Want? Jij werkt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga vannacht misschien wel doorhalen, zodat ik morgenavond tenminste op tijd naar bed kan gaan.
Ik merk wel dat ik erg moe ben maar heb er geen last van.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Leek me logisch![]()
Ik trouwens verbazingwekkend goed![]()
Nee, helaas niet.quote:
Ik ben soms vermoeider als ik langer heb geslapen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik erg moe ben maar heb er geen last van.
Pizza en chineesquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef houdjemond het volgende:
Eet smakelijk allemaal![]()
Iemand die weet wat er vanavond op de planning staat?
ja lichttherapie schijnt te werken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben soms vermoeider als ik langer heb geslapen.
Tijd vh jaar ook natuurlijk
Joram zet kleine kinderen afquote:
Oh man. Die reacties op Facebook onder dat bericht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-emotionele-donatie![]()
Zei ik tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Ja dan verschuift dat he.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
En daardoor is m'n hele slaapschema ook door de war.
Was een kwestie van tijd dat iemand zou breken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Nee. Ben al jaren geleden afgestudeerd en heb na verschillende kortlopende baantjes eerder, nu al een tijdje geen betaalde baan meer. En sinds vorige week ben ik ook weg bij m'n vrijwilligerswerk, waardoor ik nu in een zwart gat ben gevallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dan verschuift dat he.
Verleidelijk om dan later naar bed te gaan en later op te staan.
Ben je opleiding aan het doen?
Tja 2 deling. 2 mensen willen pizza de andere 2 chinees.quote:
Die had ik niet eens gelezenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh man. Die reacties op Facebook onder dat bericht.
Ik.quote:
Ik heb een hele lijst met voordelen als je meer wil weten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik.
Al is het alleen maar al voor de zorg.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vandaag getankt in België, ¤1,154 per liter euro 95quote:
Kom maar op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:43 schreef asco het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met voordelen als je meer wil weten.
Fantastichquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Hoe was het glazenhouse feest van gister?
Epic.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Awesomequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Doet het al 2 jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef asco het volgende:
Overigens, drank vanaf nu niet meer in Belgie maar in Duitsland kopen.
Sterke drank is nu duurder in Belgie dan in Nederland.
Check de aftermovie!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Balen zeg!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ben al jaren geleden afgestudeerd en heb na verschillende kortlopende baantjes eerder, nu al een tijdje geen betaalde baan meer. En sinds vorige week ben ik ook weg bij m'n vrijwilligerswerk, waardoor ik nu in een zwart gat ben gevallen.
Epischquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
topshowquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Ik wilde gaan kijken, maar besloot toch maar om een aflevering van Sons Of Anarchy erop te zetten.. Heb ik nu een beetje spijt vanquote:
Een gat is toch juist dieperquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Balen zeg!
Hoe langer dat gat hoe moeilijker het vinden van een baan.
Hopelijk vind je snel wat in het verlengde van je opleiding want anders verwaterd dat.
Wat staat er dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
AfGodquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef AF_ het volgende:
De soberheid hebben ze wel definitief achter zich gelaten nu he
Ik heb voor de eerste week van januari al 2 gesprekken gepland staan. Dus het jaar begint in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Balen zeg!
Hoe langer dat gat hoe moeilijker het vinden van een baan.
Hopelijk vind je snel wat in het verlengde van je opleiding want anders verwaterd dat.
Het aantal eencellige roeptosti's op Facebook is echt schrikbarend hoog.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/posts/10154588830144852
Nu de rest nog terugquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef AF_ het volgende:
De soberheid hebben ze wel definitief achter zich gelaten nu he
Standaard gejank dat ze het moeten doen voor Nederland en de voedselbank bladiebla dat alles naar de dj's gaat en dat die Bennie gelijk heeft.quote:
wat een feestjequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
Oja, NL is ook arm natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het aantal eencellige roeptosti's op Facebook is echt schrikbarend hoog.
Vergeet de directeur van het rode kruis niet. Hij krijgt al het geld natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Standaard gejank dat ze het moeten doen voor Nederland en de voedselbank bladiebla dat alles naar de dj's gaat en dat die Bennie gelijk heeft.
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingerenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Het aantal eencellige roeptosti's op Facebook is echt schrikbarend hoog.
Dank je welquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef Cee het volgende:
CG, ik ga zo stinkend hard voor je duimen.
Stickertquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
AfGod![]()
![]()
Ben je al bij het glazenhuis wezen kijken?
Thanks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/posts/10154588830144852
Hij moet natuurlijk ook zn kruisjes goed verzorgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Vergeet de directeur van het rode kruis niet. Hij krijgt al het geld natuurlijk
En de trollen zoals we die op fok hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingeren
Er zitten wel meer negatieve aspecten aan social media. Véél meer. Maar dat is toch niet meer te keren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nadeel van social media is dat ook de eencelligen een kanaal hebben om hun leeghoofdige en bekrompen mening de wereld in te slingeren
Facebook en twitter opdoeken is een beginquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef asco het volgende:
[..]
Er zitten wel meer negatieve aspecten aan social media. Véél meer. Maar dat is toch niet meer te keren.
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Topquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Stickert
Ja nu er eindelijk eens wat te doen is in dit dorp maken we daar graag gebruik van. Gister was echt episch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?quote:
Er zit meer leven in een verdronken katquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid. Bagger ja. Het beeld ook?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zit meer leven in een verdronken kat
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Word ik ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Klinkt als biggah van Holland in the hood.quote:
Als er maar geen ijsbeer aan komtquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zit meer leven in een verdronken kat
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
[..]
Word ik ook niet vrolijk van
[ afbeelding ]
Wudstickquote:
Dat is precies wat er mis is met Giel, dit soort bagger verafgoden en dan jongetjes van Mainstreet wel te kakken zetten... als je echt ballen hebt zeg je dat je dit ook intense kutmuziek vindtquote:
Voor een plein met mensen durft die nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is precies wat er mis is met Giel, dit soort bagger verafgoden en dan jongetjes van Mainstreet wel te kakken zetten... als je echt ballen hebt zeg je dat je dit ook intense kutmuziek vindt
Nee want dat is het type mensen dat zelf 1x per jaar oma en opa opzoekt in het tehuis en waarvoor de definitie van armoede het niet hebben van een iPhone inhoudt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Xummon het volgende:
Zouden al die "die iets vior onze mensen in eigen land" ook aan de arme mensen denken als ze aan hun weet ik hieveel gangen diner zitten en elkaar de sjiekste en de duwste kado's geven?
Tuurlijk niet, is allemaal dom meelopen en roepen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef Xummon het volgende:
Zouden al die "die iets vior onze mensen in eigen land" ook aan de arme mensen denken als ze aan hun weet ik hieveel gangen diner zitten en elkaar de sjiekste en de duwste kado's geven?
Muzikale vrijheid, snap dat dan Roel!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen legt bij Boulevard nog eens uit dat ze echt niet vanwege het geld zijn overgestapt. UHUH!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want dat is het type mensen dat zelf 1x per jaar oma en opa opzoekt in het tehuis en waarvoor de definitie van armoede het niet hebben van een iPhone inhoudt.
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is allemaal dom meelopen en roepen.
Jaaa het geld blijft allemaal aan de strijkstok hangen.
*stuurt verantwoording en jaarverslagen*
Ja dat ga ik niet lezen.
Kan er heel pissig om worden dus lees het maar niet meer.quote:
Wat dan? De reisafstand?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen legt bij Boulevard nog eens uit dat ze echt niet vanwege het geld zijn overgestapt. UHUH!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Muzikale vrijheid, snap dat dan Roel!
Volgend jaar SR voor interpunctiequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
op rotte met het glassen huis eigen volk eerst maar dat gebeurt niet er komen steeds meer voedsel banken om dat de armoede alleen maar groter word ja kinderen die zonder eten naar school gaan om dat er niks is en met honger naar bed gaan en die geen sinterklaas hebben of kerst om dat er gewoon geen geld voor is en zij gaan voor en dan pas de anderen
Eerste wat ik tegenkom
Overal jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
op rotte met het glassen huis eigen volk eerst maar dat gebeurt niet er komen steeds meer voedsel banken om dat de armoede alleen maar groter word ja kinderen die zonder eten naar school gaan om dat er niks is en met honger naar bed gaan en die geen sinterklaas hebben of kerst om dat er gewoon geen geld voor is en zij gaan voor en dan pas de anderen
Eerste wat ik tegenkom
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgend jaar halen we bij SR geld op om het analfabetisme in Nederland terug te dringen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef ZwarteSteen het volgende:
Eerste wat ik tegenkom
Dit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt niet eens 'je hebt een punt' tegen die mensen zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgend jaar SR voor interpunctie
ik scroll er nu ook langs, met dat soort hersenloze is geen zinnige discussie aan te gaan, kunnen nix onderbouwen en hebben alleen maar loze uitredes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan er heel pissig om worden dus lees het maar niet meer.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt niet eens 'je hebt een punt' tegen die mensen zeggen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef Cee het volgende:
Nu weten we al dat Annemiek een joker verdient. Spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Yup. Zelfs vrienden van mij die totaal niet van RW houden vonden het geweldig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was een onverwacht best wel leuk optreden
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik las onder het bericht van het C&S Fest ook al dat een kaartje dubbel zo duur is geworden, en het programma korter dan vorig jaar.
In de 20 jaar dat ik naar z'n concerten ga nog geen een rotte meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup. Zelfs vrienden van mij die totaal niet van RW houden vonden het geweldig.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef houdjemond het volgende:
Aah gut;
Hallo,
Ik ben DJ Joos Wolters ik stond gisteren bij het glazenhuis en kon geen plaat aanvragen moest doorlopen naar de 2e brievenbus ik ben erg teleurgesteld in het feit hoe jullie met mensen omgaan en mensen geen kans geven om een plaat aan te vragen ik had het bedrag van mijn actie 82,85 Euro gedropt in de brievenbus ik ben wat dat betreft niet blij hoe jullie om zijn gegaan met mij en zeker omdat ik ook een collega ben en dus ook een hele week zonder eten zat en puur alleen muziek draaide en me hield aan de regels en richtlijnen van #SR jammer ik ben zeer teleurgesteld in jullie!
Nog een nadeel van social media, mensen verkeren in de veronderstelling dat ze belangrijk zijn...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:08 schreef houdjemond het volgende:
Aah gut;
Hallo,
Ik ben DJ Joos Wolters ik stond gisteren bij het glazenhuis en kon geen plaat aanvragen moest doorlopen naar de 2e brievenbus ik ben erg teleurgesteld in het feit hoe jullie met mensen omgaan en mensen geen kans geven om een plaat aan te vragen ik had het bedrag van mijn actie 82,85 Euro gedropt in de brievenbus ik ben wat dat betreft niet blij hoe jullie om zijn gegaan met mij en zeker omdat ik ook een collega ben en dus ook een hele week zonder eten zat en puur alleen muziek draaide en me hield aan de regels en richtlijnen van #SR jammer ik ben zeer teleurgesteld in jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |