Tot 12 uur in bed gelegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alle mensen van gisternacht goed de dag doorgekomen? Na weinig uur slaap
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Alle werkende...mensen van gisternacht goed de dag doorgekomen? Na weinig uur slaap
Ik bedoel dus de werkende vroeg opgestane mensenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tot 12 uur in bed gelegenen daarna Jessica Jones gekeken tot een uur of 3.
Dan moet je dat typenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de werkende vroeg opgestane mensen
Leek me logischquote:
Ik ga vannacht misschien wel doorhalen, zodat ik morgenavond tenminste op tijd naar bed kan gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Leek me logisch![]()
Ik trouwens verbazingwekkend goed![]()
Want? Jij werkt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga vannacht misschien wel doorhalen, zodat ik morgenavond tenminste op tijd naar bed kan gaan.
Ik merk wel dat ik erg moe ben maar heb er geen last van.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Leek me logisch![]()
Ik trouwens verbazingwekkend goed![]()
Nee, helaas niet.quote:
Ik ben soms vermoeider als ik langer heb geslapen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik erg moe ben maar heb er geen last van.
Pizza en chineesquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef houdjemond het volgende:
Eet smakelijk allemaal![]()
Iemand die weet wat er vanavond op de planning staat?
ja lichttherapie schijnt te werken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben soms vermoeider als ik langer heb geslapen.
Tijd vh jaar ook natuurlijk
Joram zet kleine kinderen afquote:
Oh man. Die reacties op Facebook onder dat bericht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-emotionele-donatie![]()
Zei ik tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:30 schreef Zelfscanner het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-emotionele-donatie![]()
Ja dan verschuift dat he.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
En daardoor is m'n hele slaapschema ook door de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |