SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Watskeburt met de OP? Was je aan het leren tellen?
twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:28:13Wat gebeuren er toch veel mooie dingen tijdens #sr15 in Heerlen en Nederland. En ja, ook minder mooie.. #netgezet https://t.co/KKzvnWJT9I reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Watskeburt met de OP? Was je aan het leren tellen?
Teringquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:28:13Wat gebeuren er toch veel mooie dingen tijdens #sr15 in Heerlen en Nederland. En ja, ook minder mooie.. #netgezet https://t.co/KKzvnWJT9I reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Frank3FM twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:28:13Wat gebeuren er toch veel mooie dingen tijdens #sr15 in Heerlen en Nederland. En ja, ook minder mooie.. #netgezet https://t.co/KKzvnWJT9I reageer retweet
Lafjes, op de voet zo te zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Veil eroverquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Christus te paardquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Dat vestje hing een uur geleden op en nu is het dicht, dus dat valt wel meequote:
straks bikiniquote:
Nee, want dat is ze niet meer, en dus heeft ze m.i dat recht ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:41 schreef Merode32 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mevrouw mabel nog steeds prinses word genoemd? En waarom zij recht zou hebben op een koninklijke voorkeur behandeling?
Ja dat ben ik ook van mening maar in limburg is een relletje ontstaan en 3fm heeft geantwoord dat zij een voorkeursbehandeling zou krijgen als ze zich had gemeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, want dat is ze niet meer, en dus heeft ze m.i dat recht ook niet meer.
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 16:41:14Wat een moment: een heftig verhaal, witte ballonnen en een speciaal verzoeknummer. @Paul3fm heeft het zwaar. #SR15 https://t.co/PyiehnyLKQ reageer retweet
Oh dat was omdat ze aan het huilen was dat ze moest wachten in de rij voor de brievenbus zoals het "gewone klootjesvolk"?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van mening maar in limburg is een relletje ontstaan en 3fm heeft geantwoord dat zij een voorkeursbehandeling zou krijgen als ze zich had gemeld
Misschien had ze nog wat kilo's coke liggen van haar dagen met Klaas en die verkocht voor SRquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef houdjemond het volgende:
Oh dat was omdat ze aan het huilen was dat ze moest wachten in de rij voor de brievenbus zoals het "gewone klootjesvolk"?
Ligt een beetje aan het bedrag, maar ik gok niet dat ze tienduizenden euro's kwam brengen.
Moet je doorgeven persoonlijk aan de DJ als hij luistert (dus vaak niet).quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:48 schreef Merode32 het volgende:
Ik kijk al jaren glazen huis maar ben nog nooit totde brievenbus geraakt, hoe werkt dat met het aanvragen van een nummer?
Ja dat weet ik, mar ik neem aan dat de rest van de mensen die hun spaargeld erin keilen ook een nummer mogen aanvragen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:49 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Moet je doorgeven persoonlijk aan de DJ als hij luistert (dus vaak niet).
Godverquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Misschien had ze nog wat kilo's coke liggen van haar dagen met Klaas en die verkocht voor SR
in principe gaat het platen aanvragen via de website volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mar ik neem aan dat de rest van de mensen die hun spaargeld erin keilen ook een nummer mogen aanvragen?
Als prinses Mabel zich zondagmiddag even had gemeld, was ze uiteraard van harte welkom geweest in het Glazen Huis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dat was omdat ze aan het huilen was dat ze moest wachten in de rij voor de brievenbus zoals het "gewone klootjesvolk"?
Ligt een beetje aan het bedrag, maar ik gok niet dat ze tienduizenden euro's kwam brengen.
Denk het niet. Dan blijf je bezigquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mar ik neem aan dat de rest van de mensen die hun spaargeld erin keilen ook een nummer mogen aanvragen?
nee dus niet. Alleen via thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als prinses Mabel zich zondagmiddag even had gemeld, was ze uiteraard van harte welkom geweest in het Glazen Huis.
Al siert het de prinses wel dat ze niet om een voorkeursbehandeling heeft gevraagd. Dat zegt een woordvoerder van het Rode Kruis dinsdagmiddag.
De prinses wilde zondagmiddag een plaat aanvragen, maar door de drukte lukte het haar niet om bij de brievenbus van het Glazen Huis te komen. Mabel was er samen met haar zus: Nicoline Wisse Smit, die in Maastricht woont.
Dus als ik 500 eurie in de brievenbus keil dan moet ik maar hopen dat giel of domien dat ziet en mij bij de microfoon roept.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
in principe gaat het platen aanvragen via de website volgens mij.
Je word aan het begin tegengehouden, en je verzoekje word wel genoteerd, en ze pikken één op de zoveel eruit voor een gesprekje met de DJquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dus als ik 500 eurie in de brievenbus keil dan moet ik maar hopen dat giel of domien dat ziet en mij bij de microfoon roept.
Ik dacht altijd dat er dan vrijwilligers klaar stonden om jouw keuze te noteren
Tetten, mooi hoofd en een groot bord in je hand zijn de ingredientenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dus als ik 500 eurie in de brievenbus keil dan moet ik maar hopen dat giel of domien dat ziet en mij bij de microfoon roept.
nou ten eerste ben je niet verplicht om jou 500 euro te komen brengen en ten tweede wordt het dan wel een extra administratie he?!quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
tetten, mits zichtbaar, zijn altijd een pré....quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Tetten, mooi hoofd en een groot bord in je hand zijn de ingredienten
Wat eten we en hoe laat is het klaar?quote:
En picsquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat eten we en hoe laat is het klaar?
Klaar in 10 minuten! Kipschnitzel, aardappels met kaas en truffels uit de oven en sperziebonen met pesto!quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat eten we en hoe laat is het klaar?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klaar in 10 minuten! Kipschnitzel, aardappels met kaas en truffels uit de oven en sperziebonen met pesto!
Beetje wel,quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:15 schreef icloud het volgende:
Het viel me gisteren op dat paul met dat haar en die bril best wel lijkt op veenstra veenstra.
Er stonden zondagochtend zo weinig mensen dat bewakers zelfs vroegen wie eventjes langs wilden (wss doorgekregen van de organisatie) Dus ook een kwestie van het het juiste moment kennelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je word aan het begin tegengehouden, en je verzoekje word wel genoteerd, en ze pikken één op de zoveel eruit voor een gesprekje met de DJ
Omgekeerde wereld als toen dat ik er was, maargoed, het word wel allemaal goed geregeld en genoteerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Er stonden zondagochtend zo weinig mensen dat bewakers zelfs vroegen wie eventjes langs wilden (wss doorgekregen van de organisatie) Dus ook een kwestie van het het juiste moment kennelijk.
Wanneer was je er?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld als toen dat ik er was, maargoed, het word wel allemaal goed geregeld en genoteerd
Vorig jaar Haarlem en 2011 Leidenquote:
Toen ik er zondagochtend (5:30-6:30) was stonden er max. zo'n 30 mensen. Vrijwel alle kroegen waren inmiddels gesloten, ze waren het plein schoon aan het maken en het geluid was ook helemaal weggedraaid.quote:
Bezig met eten... Denk andere ook?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:42 schreef houdjemond het volgende:
We vallen een beetje dood weer inderdaad
Yup, maar gelukkig hoef ik het alleen maar op te warmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |