quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klaar in 10 minuten! Kipschnitzel, aardappels met kaas en truffels uit de oven en sperziebonen met pesto!
Beetje wel,quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:15 schreef icloud het volgende:
Het viel me gisteren op dat paul met dat haar en die bril best wel lijkt op veenstra veenstra.
Er stonden zondagochtend zo weinig mensen dat bewakers zelfs vroegen wie eventjes langs wilden (wss doorgekregen van de organisatie) Dus ook een kwestie van het het juiste moment kennelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je word aan het begin tegengehouden, en je verzoekje word wel genoteerd, en ze pikken één op de zoveel eruit voor een gesprekje met de DJ
Omgekeerde wereld als toen dat ik er was, maargoed, het word wel allemaal goed geregeld en genoteerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Er stonden zondagochtend zo weinig mensen dat bewakers zelfs vroegen wie eventjes langs wilden (wss doorgekregen van de organisatie) Dus ook een kwestie van het het juiste moment kennelijk.
Wanneer was je er?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld als toen dat ik er was, maargoed, het word wel allemaal goed geregeld en genoteerd
Vorig jaar Haarlem en 2011 Leidenquote:
Toen ik er zondagochtend (5:30-6:30) was stonden er max. zo'n 30 mensen. Vrijwel alle kroegen waren inmiddels gesloten, ze waren het plein schoon aan het maken en het geluid was ook helemaal weggedraaid.quote:
Bezig met eten... Denk andere ook?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:42 schreef houdjemond het volgende:
We vallen een beetje dood weer inderdaad
Yup, maar gelukkig hoef ik het alleen maar op te warmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |