SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Lekkerquote:
GIF GEERD, GIF!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:48 schreef Geerd het volgende:
uhmzz 1 val is kapot, maar een keer langs de action paar kuntstoffen halen
HIER WORDT ENKEL BIER GESCHONKEN!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
ZEKER!!
Koffie kan nooit overschat worden!
BIER EN KOFFIE VERDOMME!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
HIER WORDT ENKEL BIER GESCHONKEN!
Dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen gewoon naar een hoer,25,- lappen en 5 min aan haar tieten zittenquote:
RUSTAAAHG! HET KOFFIEAPPARAAT MOET NOG WORDEN AANGESCHAFT!quote:
OKË!!!! DAN WACHTEN WE EVEN!quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
RUSTAAAHG! HET KOFFIEAPPARAAT MOET NOG WORDEN AANGESCHAFT!
De verovering missenquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen gewoon naar een hoer,25,- lappen en 5 min aan haar tieten zitten
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk wel kunnen doen gewoon naar een hoer,25,- lappen en 5 min aan haar tieten zitten
Zo rol ikquote:
Als het mij zelfs lukt moet jij het zeker kunnen! Geerdquote:
Ik heb het eigenlijk al opgegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Als het mij zelfs lukt moet jij het zeker kunnen! Geerd
Ben nog beetje muziek aan het draaien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dan slaap ik zelf ook altijd het fijnst![]()
Ik ga even luisterenquote:Op dinsdag 22 december 2015 05:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben nog beetje muziek aan het draaien.
http://radio49.nl/listen.pls
Kan het perfect zien hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
http://www.zonsopgang-zonsondergang.nl/hoe-laat-donker/
Ik ga hier uithuilen wanneer ik gehoord heb dat ik gezakt benquote:
Is goedquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ga hier uithuilen wanneer ik gehoord heb dat ik gezakt ben
Wtf ga slapenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n knuckle ring met diamantjes en gvd dat kwam vast aan mn boterhamzakje, dag broodje
Vertrouwen!! Komt goed! Sowieso op de terugweg een paar blikken Gladiatoren halen om het te vieren/verdriet weg te zuipenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ga hier uithuilen wanneer ik gehoord heb dat ik gezakt ben
Het is half negen en nog steeds donkerquote:
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het is half negen en nog steeds donker
Fixedquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:06 schreef dimmak het volgende:
Nog 3 dagen werken tot de slang er echt in mag.![]()
Waarom is er eigenlijk geen goede bier smiley?
Koffiequote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
Uitslapen is stiekem toch best lekker
Jammer dat ik geen lekkere chimeid met een laag zelfbeeld heb gehosseld gister die ik als ik wakker wordt het bed uit kan schoppen een ontbijtje kan laten makenquote:
Net al gemaakt en opgegeten. Maar dan wel met beetje sambal en salami erbijquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef renwan het volgende:
Uitsmijter ham kaas, daar heb ik nu zin in
Verdomme man!quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net al gemaakt en opgegeten. Maar dan wel met beetje sambal en salami erbij
Heb gister alles gehaald voor heerlijke vlam tosti'squote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Verdomme man!
Ik heb geen zin om naar de AH te gaan om die zooi te halen dus heb nu tosti's
Dat is wel het toppunt van luiheidquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik opnieuw honger, maar ben te lui om het tosti ijzer voor een tweede keer aan te slingeren
Heb vakantie dus mag lui zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van luiheid
Goed plan, even wat moeders neukenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ga toch nog maar even wat gamen, tot laters!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Goed plan, even wat moeders neuken
quote:
Wie van Café Geerd had je op het oog?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen lekkere chimeid met een laag zelfbeeld heb gehosseld gister die ik als ik wakker wordt het bed uit kan schoppen een ontbijtje kan laten maken
Simterklaasquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie van Café Geerd had je op het oog?
Opso, al betwijfel ik of ik haar aan het fornuis kan en wil krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie van Café Geerd had je op het oog?
Damn, je hebt echt issue's als je z'n filmpje maakt en het dan ook nog echt uploadquote:
Ik ben bang dat je dan een leeg bord voorgeschoteld krijgt, aangezien zij bijna niets lustquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso, al betwijfel ik of ik haar aan het fornuis kan en wil krijgen
Ik zou een andere dag kiezen want vandaag mag ze niks !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso, al betwijfel ik of ik haar aan het fornuis kan en wil krijgen
Misschien toch maar voor Flippie gaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan een leeg bord voorgeschoteld krijgt, aangezien zij bijna niets lust
Ze lust alle soorten worstquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan een leeg bord voorgeschoteld krijgt, aangezien zij bijna niets lust
Probeer het met sucuk, misschien lust ze dat.quote:
Met sucuk vind ze het heerlijk, kon er vorige week maar niet vanaf blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Probeer het met sucuk, misschien lust ze dat.
Dat moest ik googelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Probeer het met sucuk, misschien lust ze dat.
Ze gaat alleen wel wat uit haar bek meurenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met sucuk vind ze het heerlijk, kon er vorige week maar niet vanaf blijven
Opso is toch niet zo van het zoenen, dus valt wel mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ze gaat alleen wel wat uit haar bek meuren
At ik vroeger vaak en dan met ei en paprika en zo, mjammmmquote:
Heb nu zin in sucuk met ei en paprikaquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
At ik vroeger vaak met ei en paprika en zo, mjammmm
Wie weet heeft ze wel verborgen Turkse kookkunstenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb nu zin in sucuk met ei en paprika
Als die er blijken te zijn zou ik haar zeker nog een keer doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze wel verborgen Turkse kookkunsten
En als toetje een buikdansactquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die er blijken te zijn zou ik haar zeker nog een keer doen
Helemaal fantastischquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En als toetje een buikdansact
Met Rocket League heb je ook altijd van die prachtfigurenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer 2 ragequites gehad op fifa, stelletje mietjes dat het zijn
Net in de laatste minuut 4-3 weten te makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer 2 ragequites gehad op fifa, stelletje mietjes dat het zijn
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al meequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Net in de laatste minuut 4-3 weten te maken
De mooiste was bij mij toen ik 2-0 achter stond en in 2 minuten 2-2 wist te maken. En weg was hijquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al mee
Speel je trouwens op een 360 toevallig?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al mee
Mensen die Über laggen moeten gewoon optyfen uit het online gedeelte.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef renwan het volgende:
[..]
De mooiste was bij mij toen ik 2-0 achter stond en in 2 minuten 2-2 wist te maken. En weg was hij
Ben ik trouwens de enige die zich helemaal kapot ergert aan idioten uit bananenlanden die een gigantische lag hebben? Dat zijn de weinige momenten dat ik ook wil ragequitten
PS4quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Speel je trouwens op een 360 toevallig?
quote:
quote:dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef DerRabbit het volgende:[/b]
[..]
Mensen die Über laggen moeten gewoon optyfen uit het online gedeelte.
Mensen met een trage internet verbindingx100000
Met die mensen wil ik vaak dingen doen waar je heel lang TBS voor kunt krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Of van die tyfuslijers die NIET DE HERHALINGEN SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
Of van die tyfuslijers die NIET DE HERHALINGEN SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die mensen wil ik vaak dingen doen waar je heel lang TBS voor kunt krijgen
Deze mannen wetenquote:
Eigenlijk zou er een soort screening moeten komen bij Fifa, alleen bazen krijgen toegang tot het online gedeelte en de n00bs mogen optyffen naar PESquote:
Ben van plan om Fallout 4 te gaan halen na kerst, zal wel wat minder aanwezig zijn op Fifaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef renwan het volgende:
Ik ga nog maar wat mensen laten ragequitten en nadenken of ik misschien volgende maand een PS4 ga halen
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroegerquote:
Heb hem begin van het jaar geïnstalleerd, valt vies tegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroeger
Ik heb SA nooit leuk gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroeger
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb hem begin van het jaar geïnstalleerd, valt vies tegen
quote:
Nee, heb hem jaren geleden kapot veel gespeeldquote:
Virtueel hoeren nøkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb hem jaren geleden kapot veel gespeeld
Hoeren noiken, bitches klappenquote:
Twee wedstrijden en je bent binnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
Nog 4 wedstrijden te gaan en heb 5 punten nodig voor promotie
Wil niet weten wat voor noobs je dan allemaal tegenkomtquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef renwan het volgende:
South Park TSOT zou multiplayer moeten hebben goffedomme
Ik zit niet in de zone vandaag volgens mij, 2 keer verliezen op 1 dag in divisie 7quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee wedstrijden en je bent binnen
Heb je die gespeeld? Wat een bazenspelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil niet weten wat voor noobs je dan allemaal tegenkomt
Had steeds de neiging om in een stuk door te trekken naar het einde van het spel. Echt bazen spelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je die gespeeld? Wat een bazenspel
2 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had steeds de neiging om in een stuk door te trekken naar het einde van het spel. Echt bazen spel
Zit je nog steeds in divisie 7quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit niet in de zone vandaag volgens mij, 2 keer verliezen op 1 dag in divisie 7
Zou hem ook nog een keer spelenquote:
Ik had een tijdje terug een slechte periode, toen ben ik van 6 gekelderd naar 10 en heb het toen maar even opgegeven. Ben nu weer aan het opboksenquote:
Ik heb echt heel lang in divisie 6 gehangen en zelfs nog een seizoen terug gegaan naar 7, maar nu weer lekker in de subtop tegen promotie aan in 5quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een slechte periode, toen ben ik van 6 gekelderd naar 10 en heb het toen maar even opgegeven. Ben nu weer aan het opboksen
Dolfinarium hooligansquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Godver wat heb ik hiervan genoten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_dolfijnenbad.html
Wat the fuck hebben die luI allemaal tshirt aan dan in het zwembad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Godver wat heb ik hiervan genoten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_dolfijnenbad.html
Misschien is dit net zo'n fetisch als je onderbroek aanhouden in het zwembadquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat the fuck hebben die luI allemaal tshirt aan dan in het zwembad.
Daar dacht ik ook al aan iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is dit net zo'n fetisch als je onderbroek aanhouden in het zwembad
Zou dat ene meisje met het witte shirt wel doen trouwensquote:
Dat dacht ik ook al meteen aan het begin van het filmpjequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou dat ene meisje met het witte shirt wel doen trouwens
Baasquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef renwan het volgende:
Ik ga weer een avondje de barbaas uithangen
Lekkere side-boob Geerd !!quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja van wie is die sideboob nou? Niet van jezelf tocH?
Volgens mij valt het best meequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan wil je mij niet zien met mijn dikke benen en giga reet.
3 jaar geleden nog wel, toen mijn botten uitstaken op een gegeven momentquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje proppen in die strakke broeken.
Schoenlepel gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje proppen in die strakke broeken.
Schreeuw eens niet zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
IK BEN VET BLUT MAAR IK HEB LEUKE KLEREN EN VET LEKKER VOEDSEL GEKOCHT
Of banden ligtersquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik niet in de buurt ben dan een schoenlepel.
Mac zeker ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
IK BEN VET BLUT MAAR IK HEB LEUKE KLEREN EN VET LEKKER VOEDSEL GEKOCHT
Boterquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Even die kont goed in de olie zetten wil ook wel helpen.
Ja, even met zo'n broodmes een paar toetsen margarine aanbrengenquote:
Zeg het ze.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef renwan het volgende:
Er liepen hier net 3 dames binnen. Om in Geerd zijn legrendarische woorden te zeggen: Ik zou ze doen!
Kauai roosje en opso zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef renwan het volgende:
Er liepen hier net 3 dames binnen. Om in Geerd zijn legrendarische woorden te zeggen: Ik zou ze doen!
Ik zou m'n hond van opso aftrappenquote:
En er zelf op gaan liggen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond van opso aftrappen
Sneeuw-Leeuwquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:29 schreef Scuidward het volgende:
Welk een woordkunstenaar was in staat het pareltje van de OP te produceren?
Wat heeft dat met lengte te makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg voordeel van klein zijn: je kan tussen al die dikkerds/slomerds rennen. Ik heb nét mijn overstap gered gvd
Ben je een snolquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met lengte te maken
Nee wel een dreuzelquote:
Laat eens zien danquote:
Hoequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
Examen en ik vond het gebouw niet
Is het opso?quote:
Ik dacht stationplein, maar het was stadionpleinquote:
U gotta b kidding mequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik dacht stationplein, maar het was stadionplein
Ik ben helemaal eerlijkquote:
Omfgquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik ben een sukkelquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omfg
Had even naar huis gebeld dan
Desnoods een van deze fokkers raadplegen
Goed bezigquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zal het op een andere datum moeten makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]Heerlijk !niet te ernstige gevolgen?
Jaquote:
ik eer kauaiquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eer Geerd steek een kaarsje aan in zijn naam.
Omdat het dickpics zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hebben jullie ook dat je sommige whatsappberichten niet durft te lezen
dat heb je bij mij zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Hebben jullie ook dat je sommige whatsappberichten niet durft te lezen
jij bent vanaf nu mijn beste vriendquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
WAZDEZE!!!! Geerd staat centraal hier
Ik kreeg van de week nog een dickpic van een fokkerquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week nog een dickpic van een fokker
Ken ik je danquote:
Vind je lekker toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorryquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vond het echt eng uitzienquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
weet je nog dat ik jou foto stuurde met alleen onderbroek aanquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vond het echt eng uitzien
Alleen die van jouquote:
Zo origineel ookquote:
Sorry dat ik het openbaarquote:
Mag ik je pik eens lenen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mensen die dickpics sturen en niet mijn pik hebben.
Neequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet je nog dat ik jou foto stuurde met alleen onderbroek aan
Mwoah hij is alleen voor heteroseksuele doeleinden te leen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mag ik je pik eens lenen dan?
Wil ook wel eens aan oorsex doen![]()
Probeer je nu de homo uit jezelf weg te jagen? Kom toch gewoon uit de kast en accepteer het.quote:
Eens ik begin deze volgelingen in twijfel te trekken. Als buitenstaanders komen kijken, dan ziet toch niemand dat we Geerd aanbidden. Het lijkt op een gewone SC. Wie zit er nu daadwerkelijk in zijn onderbroek bier te drinken?quote:
Beetje gay is okéquote:
Idd. De SC wordt nu zoals alle andere SC'squote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eens ik begin deze volgelingen in twijfel te trekken. Als buitenstaanders komen kijken, dan ziet toch niemand dat we Geerd aanbidden. Het lijkt op een gewone SC. Wie zit er nu daadwerkelijk in zijn onderbroek bier te drinken?
Of Geerd te eren?
Ik begin het bijna op te geven.
Ik drink in mijn ondergoed water nu, ben helaas maar een halve volgelingquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eens ik begin deze volgelingen in twijfel te trekken. Als buitenstaanders komen kijken, dan ziet toch niemand dat we Geerd aanbidden. Het lijkt op een gewone SC. Wie zit er nu daadwerkelijk in zijn onderbroek bier te drinken?
Of Geerd te eren?
Eensch.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Of Geerd te eren?
Kun je dit soort opmerkingen achterwegen laten? Nu gaat iedereen vragen of je een string of slip draagt open kruis of niet. Etc. Dat kunnen we hier echt niet gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik drink in mijn ondergoed water nu, ben helaas maar een halve volgeling
Stuur maar pics alleen verder is het niet geoorloofd dollemanspraat uit te kraaien!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik drink in mijn ondergoed water nu, ben helaas maar een halve volgeling
Ik zal aan Geerd denken wanneer ik ga fappen zo, dan zal ik toch proberen hem te erenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kun je dit soort opmerkingen achterwegen laten? Nu gaat iedereen vragen of je een string of slip draagt open kruis of niet. Etc. Dat kunnen we hier echt niet gebruiken.wel mooi dat je toch op een manier Geerd probeert te volgen.
Ja dat is totaal niet de bedoeling. We komen hier samen bijeen. Te genieten van de liefde van Geerd die ons bemind en ons zou doen. Die ons hoop geeft, ons motiveert met bier drinken. Ons helpt!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Idd. De SC wordt nu zoals alle andere SC's
Alsof jij mij niet al vaak genoeg halfnaakt hebt gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Stuur maar pics alleen verder is het niet geoorloofd dollemanspraat uit te kraaien!!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Alsof jij mij niet al vaak genoeg halfnaakt hebt gezien
Zolang je Geerd maar eert. En je hoeft echt niet alle details met ons te delen hoor. Zeg gewoon ikzal Geerd eren lang leven Geerd. In plaats van over fapen en je ondergoed te praten. Als je dat soort aandacht wil post je maar in sexy en gewaagd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zal aan Geerd denken wanneer ik ga fappen zo, dan zal ik toch proberen hem te eren
Ik zal een paar keer extra bidden tot Geerd voor mijn avondeten. Heeft Geerd ook diensten op een zondag of moet hij dan bijkomen van het bier van de zaterdag?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zolang je Geerd maar eert. En je hoeft echt niet alle details met ons te delen hoor. Zeg gewoon ikzal Geerd eren lang leven Geerd. In plaats van over fapen en je ondergoed te praten. Als je dat soort aandacht wil post je maar in sexy en gewaagd.
Ja sorry ik moet streng zijn en maak geen uitzonderingen.
Dat was ik toch alquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We hebben een homo nodig in deze SC. Eentje die uithaalt naar aandachtshoeren.
Precies dit idd. Heletijd gelul, post dat foto's in dat topic! GVD!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als je dat soort aandacht wil post je maar in sexy en gewaagd.
Geerd is omnipotent.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zal een paar keer extra bidden tot Geerd voor mijn avondeten. Heeft Geerd ook diensten op een zondag of moet hij dan bijkomen van het bier van de zaterdag?
Of gwn hier ipv allemaal schijn en stoere verhalenquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Precies dit idd. Heletijd gelul, post dat foto's in dat topic! GVD!
Maar jij houdt de hetero schijn hoogquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat was ik toch al
Homo-ontkent
Geerd staat boven allesquote:
Afgezien van mijn grote mond op het internet, ben ik een doetjequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Of gwn hier ipv allemaal schijn en stoere verhalen
Dat is het vervelendste van die teasende aandachtshoeren die gewoon een beetje interessant lopen te doen. Post pics dan als je steeds seksuele toespelingen maakt of een beetje loopt te praten over hoe je in je ondergoed loopt. Geerd post gewoon een pic van zijn prachtige harige benen. Maar de vrouwen altijd wat interessant doen maar nooit wat laten zien. Dat is alsof je een krat bier koopt en dan erachter komt dat het malt is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Precies dit idd. Heletijd gelul, post dat foto's in dat topic! GVD!
Daarom picsquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Afgezien van mijn grote mond op het internet, ben ik een doetje
En dat weet je
Amen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is het vervelendste van die teasende aandachtshoeren die gewoon een beetje interessant lopen te doen. Post pics dan als je steeds seksuele toespelingen maakt of een beetje loopt te praten over hoe je in je ondergoed loopt. Geerd post gewoon een pic van zijn prachtige harige benen. Maar de vrouwen altijd wat interessant doen maar nooit wat laten zien. Dat is alsof je een krat bier koopt en dan erachter komt dat het malt is.
Deze vrouwen verdienen geen aandacht als ze enkel aandacht komen vragen met dat soort gedoe. Of ze zijn interessant als mens en eren Geerd of ze lopen wat aandacht te zoeken en doen niks.
Mooi fijn dat je dat begrijpt. Je bent hier gewoon welkom als persoon je hoeft niemand op te geilen. Gewoon als persoon ben je welkom zolang je Geerd eert. En als je wil zeggen dat je in ondergoed zit en Geerd eert zeg het dan maar zodra iemand reageert zeg ze dan dat ze bij de les moeten blijven Geerd namelijk. En niet op jou moeten geilen dat ze maar op porno moeten zoeken. Maar ga ook niet extra steeds die aandacht aantrekken.quote:
Je was wel onder de indruk!quote:
Je weet hoe ik uitzie. En je weet dat mijn lieveling outfit mijn konijnenonsie isquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens wie van de mannen zou zichzelf naakt durven te posten in KPD? Ik niet met al die homo's die daar ook zitten.
Heb wel ooit de tetten van mn ex daar gepostquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens wie van de mannen zou zichzelf naakt durven te posten in KPD? Ik niet met al die homo's die daar ook zitten.
Het was ook zo artistiekquote:
Meen je niet?!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb wel ooit de tetten van mn ex daar gepost
Die filter deed het hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |