At ik vroeger vaak en dan met ei en paprika en zo, mjammmmquote:
Heb nu zin in sucuk met ei en paprikaquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
At ik vroeger vaak met ei en paprika en zo, mjammmm
Wie weet heeft ze wel verborgen Turkse kookkunstenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb nu zin in sucuk met ei en paprika
Als die er blijken te zijn zou ik haar zeker nog een keer doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze wel verborgen Turkse kookkunsten
En als toetje een buikdansactquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die er blijken te zijn zou ik haar zeker nog een keer doen
Helemaal fantastischquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En als toetje een buikdansact
Met Rocket League heb je ook altijd van die prachtfigurenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer 2 ragequites gehad op fifa, stelletje mietjes dat het zijn
Net in de laatste minuut 4-3 weten te makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer 2 ragequites gehad op fifa, stelletje mietjes dat het zijn
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al meequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Net in de laatste minuut 4-3 weten te maken
De mooiste was bij mij toen ik 2-0 achter stond en in 2 minuten 2-2 wist te maken. En weg was hijquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al mee
Speel je trouwens op een 360 toevallig?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al mee
Mensen die Über laggen moeten gewoon optyfen uit het online gedeelte.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef renwan het volgende:
[..]
De mooiste was bij mij toen ik 2-0 achter stond en in 2 minuten 2-2 wist te maken. En weg was hij
Ben ik trouwens de enige die zich helemaal kapot ergert aan idioten uit bananenlanden die een gigantische lag hebben? Dat zijn de weinige momenten dat ik ook wil ragequitten
PS4quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Speel je trouwens op een 360 toevallig?
quote:
quote:dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef DerRabbit het volgende:[/b]
[..]
Mensen die Über laggen moeten gewoon optyfen uit het online gedeelte.
Mensen met een trage internet verbindingx100000
Met die mensen wil ik vaak dingen doen waar je heel lang TBS voor kunt krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Of van die tyfuslijers die NIET DE HERHALINGEN SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
Of van die tyfuslijers die NIET DE HERHALINGEN SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die mensen wil ik vaak dingen doen waar je heel lang TBS voor kunt krijgen
Deze mannen wetenquote:
Eigenlijk zou er een soort screening moeten komen bij Fifa, alleen bazen krijgen toegang tot het online gedeelte en de n00bs mogen optyffen naar PESquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |