Heb gister alles gehaald voor heerlijke vlam tosti'squote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Verdomme man!
Ik heb geen zin om naar de AH te gaan om die zooi te halen dus heb nu tosti's
Dat is wel het toppunt van luiheidquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik opnieuw honger, maar ben te lui om het tosti ijzer voor een tweede keer aan te slingeren
Heb vakantie dus mag lui zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt van luiheid
Goed plan, even wat moeders neukenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ga toch nog maar even wat gamen, tot laters!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Goed plan, even wat moeders neuken
quote:
Wie van Café Geerd had je op het oog?quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen lekkere chimeid met een laag zelfbeeld heb gehosseld gister die ik als ik wakker wordt het bed uit kan schoppen een ontbijtje kan laten maken
Simterklaasquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie van Café Geerd had je op het oog?
Opso, al betwijfel ik of ik haar aan het fornuis kan en wil krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie van Café Geerd had je op het oog?
Damn, je hebt echt issue's als je z'n filmpje maakt en het dan ook nog echt uploadquote:
Ik ben bang dat je dan een leeg bord voorgeschoteld krijgt, aangezien zij bijna niets lustquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso, al betwijfel ik of ik haar aan het fornuis kan en wil krijgen
Ik zou een andere dag kiezen want vandaag mag ze niks !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso, al betwijfel ik of ik haar aan het fornuis kan en wil krijgen
Misschien toch maar voor Flippie gaanquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan een leeg bord voorgeschoteld krijgt, aangezien zij bijna niets lust
Ze lust alle soorten worstquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan een leeg bord voorgeschoteld krijgt, aangezien zij bijna niets lust
Probeer het met sucuk, misschien lust ze dat.quote:
Met sucuk vind ze het heerlijk, kon er vorige week maar niet vanaf blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Probeer het met sucuk, misschien lust ze dat.
Dat moest ik googelenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Probeer het met sucuk, misschien lust ze dat.
Ze gaat alleen wel wat uit haar bek meurenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met sucuk vind ze het heerlijk, kon er vorige week maar niet vanaf blijven
Opso is toch niet zo van het zoenen, dus valt wel mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ze gaat alleen wel wat uit haar bek meuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |