Is goedquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ga hier uithuilen wanneer ik gehoord heb dat ik gezakt ben
Wtf ga slapenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb zo'n knuckle ring met diamantjes en gvd dat kwam vast aan mn boterhamzakje, dag broodje
Vertrouwen!! Komt goed! Sowieso op de terugweg een paar blikken Gladiatoren halen om het te vieren/verdriet weg te zuipenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ga hier uithuilen wanneer ik gehoord heb dat ik gezakt ben
Het is half negen en nog steeds donkerquote:
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Het is half negen en nog steeds donker
Fixedquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:06 schreef dimmak het volgende:
Nog 3 dagen werken tot de slang er echt in mag.![]()
Waarom is er eigenlijk geen goede bier smiley?
Koffiequote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
Uitslapen is stiekem toch best lekker
Jammer dat ik geen lekkere chimeid met een laag zelfbeeld heb gehosseld gister die ik als ik wakker wordt het bed uit kan schoppen een ontbijtje kan laten makenquote:
Net al gemaakt en opgegeten. Maar dan wel met beetje sambal en salami erbijquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:11 schreef renwan het volgende:
Uitsmijter ham kaas, daar heb ik nu zin in
Verdomme man!quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net al gemaakt en opgegeten. Maar dan wel met beetje sambal en salami erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |