At ik vroeger vaak en dan met ei en paprika en zo, mjammmmquote:
Heb nu zin in sucuk met ei en paprikaquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
At ik vroeger vaak met ei en paprika en zo, mjammmm
Wie weet heeft ze wel verborgen Turkse kookkunstenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb nu zin in sucuk met ei en paprika
Als die er blijken te zijn zou ik haar zeker nog een keer doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze wel verborgen Turkse kookkunsten
En als toetje een buikdansactquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als die er blijken te zijn zou ik haar zeker nog een keer doen
Helemaal fantastischquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En als toetje een buikdansact
Met Rocket League heb je ook altijd van die prachtfigurenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer 2 ragequites gehad op fifa, stelletje mietjes dat het zijn
Net in de laatste minuut 4-3 weten te makenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
Alweer 2 ragequites gehad op fifa, stelletje mietjes dat het zijn
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al meequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Net in de laatste minuut 4-3 weten te maken
De mooiste was bij mij toen ik 2-0 achter stond en in 2 minuten 2-2 wist te maken. En weg was hijquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al mee
Speel je trouwens op een 360 toevallig?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had net iemand waar ik met rust 2-0 voorstond en toen ik rond de 60ste minuut 3-0 maakte kapte hij er al mee
Mensen die Über laggen moeten gewoon optyfen uit het online gedeelte.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef renwan het volgende:
[..]
De mooiste was bij mij toen ik 2-0 achter stond en in 2 minuten 2-2 wist te maken. En weg was hij
Ben ik trouwens de enige die zich helemaal kapot ergert aan idioten uit bananenlanden die een gigantische lag hebben? Dat zijn de weinige momenten dat ik ook wil ragequitten
PS4quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Speel je trouwens op een 360 toevallig?
quote:
quote:dinsdag 22 december 2015 15:09 schreef DerRabbit het volgende:[/b]
[..]
Mensen die Über laggen moeten gewoon optyfen uit het online gedeelte.
Mensen met een trage internet verbindingx100000
Met die mensen wil ik vaak dingen doen waar je heel lang TBS voor kunt krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Of van die tyfuslijers die NIET DE HERHALINGEN SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:10 schreef renwan het volgende:
Of van die tyfuslijers die NIET DE HERHALINGEN SKIPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die mensen wil ik vaak dingen doen waar je heel lang TBS voor kunt krijgen
Deze mannen wetenquote:
Eigenlijk zou er een soort screening moeten komen bij Fifa, alleen bazen krijgen toegang tot het online gedeelte en de n00bs mogen optyffen naar PESquote:
Ben van plan om Fallout 4 te gaan halen na kerst, zal wel wat minder aanwezig zijn op Fifaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef renwan het volgende:
Ik ga nog maar wat mensen laten ragequitten en nadenken of ik misschien volgende maand een PS4 ga halen
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroegerquote:
Heb hem begin van het jaar geïnstalleerd, valt vies tegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroeger
Ik heb SA nooit leuk gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroeger
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb hem begin van het jaar geïnstalleerd, valt vies tegen
quote:
Nee, heb hem jaren geleden kapot veel gespeeldquote:
Virtueel hoeren nøkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb hem jaren geleden kapot veel gespeeld
Hoeren noiken, bitches klappenquote:
Twee wedstrijden en je bent binnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
Nog 4 wedstrijden te gaan en heb 5 punten nodig voor promotie
Wil niet weten wat voor noobs je dan allemaal tegenkomtquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef renwan het volgende:
South Park TSOT zou multiplayer moeten hebben goffedomme
Ik zit niet in de zone vandaag volgens mij, 2 keer verliezen op 1 dag in divisie 7quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee wedstrijden en je bent binnen
Heb je die gespeeld? Wat een bazenspelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil niet weten wat voor noobs je dan allemaal tegenkomt
Had steeds de neiging om in een stuk door te trekken naar het einde van het spel. Echt bazen spelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je die gespeeld? Wat een bazenspel
2 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had steeds de neiging om in een stuk door te trekken naar het einde van het spel. Echt bazen spel
Zit je nog steeds in divisie 7quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit niet in de zone vandaag volgens mij, 2 keer verliezen op 1 dag in divisie 7
Zou hem ook nog een keer spelenquote:
Ik had een tijdje terug een slechte periode, toen ben ik van 6 gekelderd naar 10 en heb het toen maar even opgegeven. Ben nu weer aan het opboksenquote:
Ik heb echt heel lang in divisie 6 gehangen en zelfs nog een seizoen terug gegaan naar 7, maar nu weer lekker in de subtop tegen promotie aan in 5quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een slechte periode, toen ben ik van 6 gekelderd naar 10 en heb het toen maar even opgegeven. Ben nu weer aan het opboksen
Dolfinarium hooligansquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Godver wat heb ik hiervan genoten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_dolfijnenbad.html
Wat the fuck hebben die luI allemaal tshirt aan dan in het zwembad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Godver wat heb ik hiervan genoten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_dolfijnenbad.html
Misschien is dit net zo'n fetisch als je onderbroek aanhouden in het zwembadquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat the fuck hebben die luI allemaal tshirt aan dan in het zwembad.
Daar dacht ik ook al aan iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is dit net zo'n fetisch als je onderbroek aanhouden in het zwembad
Zou dat ene meisje met het witte shirt wel doen trouwensquote:
Dat dacht ik ook al meteen aan het begin van het filmpjequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou dat ene meisje met het witte shirt wel doen trouwens
Baasquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef renwan het volgende:
Ik ga weer een avondje de barbaas uithangen
Lekkere side-boob Geerd !!quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja van wie is die sideboob nou? Niet van jezelf tocH?
Volgens mij valt het best meequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan wil je mij niet zien met mijn dikke benen en giga reet.
3 jaar geleden nog wel, toen mijn botten uitstaken op een gegeven momentquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje proppen in die strakke broeken.
Schoenlepel gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje proppen in die strakke broeken.
Schreeuw eens niet zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
IK BEN VET BLUT MAAR IK HEB LEUKE KLEREN EN VET LEKKER VOEDSEL GEKOCHT
Of banden ligtersquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik niet in de buurt ben dan een schoenlepel.
Mac zeker ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
IK BEN VET BLUT MAAR IK HEB LEUKE KLEREN EN VET LEKKER VOEDSEL GEKOCHT
Boterquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Even die kont goed in de olie zetten wil ook wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |