Ik had een tijdje terug een slechte periode, toen ben ik van 6 gekelderd naar 10 en heb het toen maar even opgegeven. Ben nu weer aan het opboksenquote:
Ik heb echt heel lang in divisie 6 gehangen en zelfs nog een seizoen terug gegaan naar 7, maar nu weer lekker in de subtop tegen promotie aan in 5quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een slechte periode, toen ben ik van 6 gekelderd naar 10 en heb het toen maar even opgegeven. Ben nu weer aan het opboksen
Dolfinarium hooligansquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Godver wat heb ik hiervan genoten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_dolfijnenbad.html
Wat the fuck hebben die luI allemaal tshirt aan dan in het zwembad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Godver wat heb ik hiervan genoten
http://www.dumpert.nl/med(...)et_dolfijnenbad.html
Misschien is dit net zo'n fetisch als je onderbroek aanhouden in het zwembadquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat the fuck hebben die luI allemaal tshirt aan dan in het zwembad.
Daar dacht ik ook al aan iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is dit net zo'n fetisch als je onderbroek aanhouden in het zwembad
Zou dat ene meisje met het witte shirt wel doen trouwensquote:
Dat dacht ik ook al meteen aan het begin van het filmpjequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou dat ene meisje met het witte shirt wel doen trouwens
Baasquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef renwan het volgende:
Ik ga weer een avondje de barbaas uithangen
Lekkere side-boob Geerd !!quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja van wie is die sideboob nou? Niet van jezelf tocH?
Volgens mij valt het best meequote:Op dinsdag 22 december 2015 16:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan wil je mij niet zien met mijn dikke benen en giga reet.
3 jaar geleden nog wel, toen mijn botten uitstaken op een gegeven momentquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje proppen in die strakke broeken.
Schoenlepel gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje proppen in die strakke broeken.
Schreeuw eens niet zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
IK BEN VET BLUT MAAR IK HEB LEUKE KLEREN EN VET LEKKER VOEDSEL GEKOCHT
Of banden ligtersquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik niet in de buurt ben dan een schoenlepel.
Mac zeker ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
IK BEN VET BLUT MAAR IK HEB LEUKE KLEREN EN VET LEKKER VOEDSEL GEKOCHT
Boterquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Even die kont goed in de olie zetten wil ook wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |