Ben van plan om Fallout 4 te gaan halen na kerst, zal wel wat minder aanwezig zijn op Fifaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:14 schreef renwan het volgende:
Ik ga nog maar wat mensen laten ragequitten en nadenken of ik misschien volgende maand een PS4 ga halen
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroegerquote:
Heb hem begin van het jaar geïnstalleerd, valt vies tegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroeger
Ik heb SA nooit leuk gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:34 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had het van de zomer weer geïnstalleerd, maar het is toch niet meer zo leuk als vroeger
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb hem begin van het jaar geïnstalleerd, valt vies tegen
quote:
Nee, heb hem jaren geleden kapot veel gespeeldquote:
Virtueel hoeren nøkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb hem jaren geleden kapot veel gespeeld
Hoeren noiken, bitches klappenquote:
Twee wedstrijden en je bent binnenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
Nog 4 wedstrijden te gaan en heb 5 punten nodig voor promotie
Wil niet weten wat voor noobs je dan allemaal tegenkomtquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef renwan het volgende:
South Park TSOT zou multiplayer moeten hebben goffedomme
Ik zit niet in de zone vandaag volgens mij, 2 keer verliezen op 1 dag in divisie 7quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Twee wedstrijden en je bent binnen
Heb je die gespeeld? Wat een bazenspelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil niet weten wat voor noobs je dan allemaal tegenkomt
Had steeds de neiging om in een stuk door te trekken naar het einde van het spel. Echt bazen spelquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je die gespeeld? Wat een bazenspel
2 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had steeds de neiging om in een stuk door te trekken naar het einde van het spel. Echt bazen spel
Zit je nog steeds in divisie 7quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit niet in de zone vandaag volgens mij, 2 keer verliezen op 1 dag in divisie 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |