Goed bezig jijquote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te dom om een fatsoenlijke baan te vinden, maar gelukkig is Hermann wel de grapjas op FOK! Lekker veel bereikt man, met je kutposts.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
Te dom om een fatsoenlijke baan te vinden
quote:
Zie hier de ware aard van JimmyDean.quote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Te dom om een fatsoenlijke baan te vinden, maar gelukkig is Hermann wel de grapjas op FOK! Lekker veel bereikt man, met je kutposts.
jemigquote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heb je 40 tabjes van je eigen facebook account open
is de OP van het vorige deelquote:
Ja, het ligt aan alle andere mensen, niet aan jouquote:Op maandag 21 december 2015 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nu nog aardig doen? Fucking imbeciel.
trolololquote:Op maandag 21 december 2015 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nu nog aardig doen? Fucking imbeciel.
Heb 't opstaan ja. Leuke pot.quote:Op maandag 21 december 2015 21:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2-0 Arsenal
Jammer dat Prof hier nu niet is
de OP was leeg, misschien mag dat niet ofzoquote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh dan boeit het me geen kut eigk
Ik word ook wel eens mad hier en ik heb er 1quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
er zijn dus kinderen die les krijgen van iemand die mad wordt op een forum
En neerkijkt op anderen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
er zijn dus kinderen die les krijgen van iemand die mad wordt op een forum
1 forum?quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens mad hier en ik heb er 1
weetniet, maar btje raar dat dat is aangepast danquote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
de OP was leeg, misschien mag dat niet ofzo
Onderweg naar je eigen begrafenis hoop ikquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onderweg naar je eigen begrafenis hoop ikZal dansen op je graf en glitters strooien over je dode lichaam
Dit is liefkozend bedoeld Danny, ban me niet. Zo tonen wij onze liefde gewoon.
"Jedem das Seine"quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onverwacht, of niet? Fucking irriteren en provoceren en dan TRs gaan zetten.
waarom trek je je überhaupt iets aan van internetgebruikersquote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onverwacht, of niet? Fucking irriteren en provoceren en dan TRs gaan zetten.
Zal jou eensquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
Zit eens niet zo te kutten, jongens
Beetje met z'n allen 1 persoon opnaaien
jammer weer
Ja doe wat aan die Chlorofylquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
Heeft ie al maanden hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Jedem das Seine"
Je vorige UI was bedoeld ter opheldering van je sig?
hij flipt zelf meteen uitquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
het weer is idd jammerquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
wie denk jij wel niet dat je bentquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
Wrm heb je gephotoshopte UI van mortaxx?quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom trek je je überhaupt iets aan van internetgebruikers
Vandaar die UI dus, duidelijk.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik boven die onzin van je, kleutertje.
Die ene persoon is ook druk bezig tegen alles en iedereen te schoppen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
Jij ook alquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wie denk jij wel niet dat je bent
met je trieste kutleven
omdat Jimmy daar doodsverwensingen door gaat postenquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm heb je gephotoshopte UI van mortaxx?
Dit kan mijn autisme niet aan
Jatochquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik het een leuk plaatje vind
Heb ik gezegd op je neer te kijken?quote:
Krijg een infectie in je oogkasquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja doe wat aan die Chlorofyl
Die was terecht, ik hoefde alleen maar te mycroften om te zien hoe ik hier word behandeld. En dat is niet recent maar dat gaat al maanden zo.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij flipt zelf meteen uitkijk alleen al naar z'n eerste post vandaag
Kan jou en Guus nu moeilijk uit elkaar houdenquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat Jimmy daar doodsverwensingen door gaat posten
Heb ik alquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg een infectie in je oogkas
#zininkerstquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Uitermate toxisch hierecht kerst
kquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die was terecht, ik hoefde alleen maar te mycroften om te zien hoe ik hier word behandeld. En dat is niet recent maar dat gaat al maanden zo.
Wow, kerst valt vroeg dit jaarquote:
Ik ben de knappere.quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan jou en Guus nu moeilijk uit elkaar houden
Jaquote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, kerst valt vroeg dit jaar
Nogmaals, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Ik zie iemand heel veel uitdelen en heel slecht incasseren.quote:
Bij mij was het wel meteen ban.quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef hugecooll het volgende:
Doe toch maar gewoon ff normaal met z'n allen. Hou het gewoon een beetje gezellig
Hahahahahahahahaquote:
heb je niet door dat bijna iedereen hier zo wordt behandeld? in 99% van de gevallen menen we er niks van, tenzij iemand mad als de tyfus wordt zoals jij nuquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die was terecht, ik hoefde alleen maar te mycroften om te zien hoe ik hier word behandeld. En dat is niet recent maar dat gaat al maanden zo.
Nou ja, ik adem nog, maar ik weet niet hoe ik dat moet stoppenquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk
Maar om elkaar op te gaan stoken is ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nogmaals, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Ik zie iemand heel veel uitdelen en heel slecht incasseren.
wow dit is echt gemeenquote:
Ik wil je met liefde helpenquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik adem nog, maar ik weet niet hoe ik dat moet stoppen
Dus dan ga je maar uit je dak als en op zich banwaardige dingen posten als een ander niet 'meteen' een ban heeft. Lijkt me ook niet helemaal de manier. Post gewoon gezellig meequote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij was het wel meteen ban.
Wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik adem nog, maar ik weet niet hoe ik dat moet stoppen
Ik zie het Jimmy niet leuk houden voor een ander.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar om elkaar op te gaan stoken is ook nergens voor nodig.
Hou het leuk voor jezelf en een ander, is dat zo moeilijk?
TRquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil je met liefde helpen
quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil je met liefde helpen
Massa is traagquote:
Je bent mooi van binnen...?quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow dit is echt gemeen
nu vind ik dat je een triest kutleven heb en moet ik me inhouden geen doodsverwensing te doen
Die krijgt ook rode billetjes van de mattenklopperquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zie het Jimmy niet leuk houden voor een ander.
Ik ben aan het kakkenquote:
ja dit iddquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je niet door dat bijna iedereen hier zo wordt behandeld? in 99% van de gevallen menen we er niks van, tenzij iemand mad als de tyfus wordt zoals jij nu
Gezellig ja. De FOK! regels worden toch selectief toegepast.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar uit je dak als en op zich banwaardige dingen posten als een ander niet 'meteen' een ban heeft. Lijkt me ook niet helemaal de manier. Post gewoon gezellig mee
hee vriendjequote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Die verontwaardiging om een nazi plaatje hier.... en dan zelf een nog grotere moordenaar als UI gaan doen en dan moet dat leuk zijn? Als je dat niet hypocriet vind kijk ik wel op je neer ja, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Jimmy, hou nou gewoon op daarover.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Die verontwaardiging om een nazi plaatje hier.... en dan zelf een nog grotere moordenaar als UI gaan doen en dan moet dat leuk zijn? Als je dat niet hypocriet vind kijk ik wel op je neer ja, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Maar hier moeten wij nu wel aardig tegen doen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kijk op je neer
Je bent niet goed bij je hoofd
Zat hij ookquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch kaapt en eet Hermann best snel, misschien zat Newton er toch naast
quote:
Godver, denk ik slim te zijnquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zat hij ooksinds 1914 ofzo man man
Ik zal je missen poepie.quote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou ik ga afhaken zie wel wie is gabenned morgen, kleuters
Waarom zou ik daar over moeten ophouden? Het is hier al weken niet gezellig, zelfs als ik weg ben word ik nog belachelijk behandeld. Dat jij die ergerniswekkende hypocrisie niet ziet is niet mijn fout.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy, hou nou gewoon op daarover.
Hou het gezellig.
Hopelijk jijquote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey geen dikgrapjes graagquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch kaapt en eet Hermann best snel, misschien zat Newton er toch naast
slaap lekker ouwequote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, want dat was natuurlijk geen reactie ofzo.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar hier moeten wij nu wel aardig tegen doen natuurlijk
27 min te laatquote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou ik ga afhaken zie wel wie is gebanned morgen, kleuters
Hitler's opmars in de politiek was ook een reactie op de eerste wereldoorlog. Dat maakt het nog niet juist.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want dat was natuurlijk geen reactie ofzo.
Je komt binnen en noemt mij een kutuser.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want dat was natuurlijk geen reactie ofzo.
Je zegt dit wel tegen Jimmy hè.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hitler's opmars in de politiek was ook een reactie op de eerste wereldoorlog. Dat maakt het nog niet juist.
Ik heb verder geen politieke agenda. Ik zeg wat ik denk.quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zegt dit wel tegen Jimmy hè.
als ik weg ben word ik iedere 5 minuten tonnetje rond genoemd, ik ga toch ook niet huilenquote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over moeten ophouden? Het is hier al weken niet gezellig, zelfs als ik weg ben word ik nog belachelijk behandeld. Dat jij die ergerniswekkende hypocrisie niet ziet is niet mijn fout.
SPEKKIEquote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik weg ben word ik iedere 5 minuten tonnetje rond genoemd, ik ga toch ook niet huilen
hier dan, wel in het echt
Jij bent echt dik, ik ben niet echt een nazi.quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik weg ben word ik iedere 5 minuten tonnetje rond genoemd, ik ga toch ook niet huilen
Hermannquote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dit weer?quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent echt dik, ik ben niet echt een nazi.
Godverdommequote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
al 2 delen ofzoquote:
Ik zou jou graag met een permaban zien, vervelend ettertje ben je.quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, dus je bent zelf ook van mening dat je een abnormale randdebiel bent?
Hoi Guusquote:
en mij?quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou jou graag met een permaban zien, vervelend ettertje ben je.
Ik begin langzaamaan het idee te krijgen dat Jimmy boos is.quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou jou graag met een permaban zien, vervelend ettertje ben je.
Dat is wederzijds.quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zou jou graag met een permaban zien
quote:
klopt, nazi's kregen ook daadwerkelijk dingen voor elkaarquote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, maar ik heb wel gelijk en het frustreert me dat mensen dat niet inzien en dat forumregels selectief worden toegepast.quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx jimmie, jij bent ook een normale user maar je moet het niet so serieus nemen allemaal
moest lachen gvdquote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, nazi's kregen ook daadwerkelijk dingen voor elkaar
Prima snelwegen. Jammer van de sjoemeldiesels.quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, nazi's kregen ook daadwerkelijk dingen voor elkaar
Jij snapt het en de rest van de wereld niet. Gezonde visie op zaken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, maar ik heb wel gelijk en het frustreert me dat mensen dat niet inzien en dat forumregels selectief worden toegepast.
dat is vooral de waan waarin je zelf verkeertquote:
Als het niet gezellig is, dan maak je het maar gezellig of zoek een andere SC.quote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over moeten ophouden? Het is hier al weken niet gezellig, zelfs als ik weg ben word ik nog belachelijk behandeld. Dat jij die ergerniswekkende hypocrisie niet ziet is niet mijn fout.
nicequote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik kon mijn stem voor beste user niet intrekken, maar jij hebt verzachtende omstandigheden.
Een aantal debielen versus één persoon die het wel begrepen heeft.quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij snapt het en de rest van de wereld niet. Gezonde visie op zaken.
Maar die andere users zijn dan ook minderwaardig en hebben een kutleven.quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het niet gezellig is, dan maak je het maar gezellig of zoek een andere SC.
Constant daarop voortborduren maakt het er ook niet leuker op.
Er worden wel meer dingen over andere users geroepen, maar de meesten doen alsof hun neus bloedt.
Lalalalaquote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen over andere users geroepen, maar de meesten doen alsof hun neus bloedt.
En vervolgens krijg ik een ban? Selectief wanbeleid noem ik dat.quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
lol zo denkt geert ookquote:Op maandag 21 december 2015 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een aantal debielen versus één persoon die het wel begrepen heeft.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een aantal debielen versus één persoon die het wel begrepen heeft.
En dat gaat niet veranderen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En vervolgens krijg ik een ban? Selectief wanbeleid noem ik dat.
FOK! is geen democratiequote:Op maandag 21 december 2015 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Gmtaquote:
Ik hoor net dat ik een dodo en een aardappel ben, cry me a riverquote:Op maandag 21 december 2015 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent wel mod hé.quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik een dodo en een aardappel ben, cry me a river
Dat worden ze.quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik wil alleen dat regels eerlijk toegepast worden.
quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent wel een aardappelhoofd hé.
Ohja, crewbash!quote:
Ze willen je opfucken en jij gaat daar op in, gewoon negeren.quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, maar ik heb wel gelijk en het frustreert me dat mensen dat niet inzien en dat forumregels selectief worden toegepast.
Ik ben stiekem best hilarisch.quote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie aan de snor dat dit Stalin is.
Denk je dat je leuk bent ofzo?
SE verlaat de safe-zone.quote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef SideEffect het volgende:
Maar forumregels worden hier inderdaad selectief toegepast
Haha massa is traag #wchquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Remqo verkleed als Stalin
srs maak je niet zo drukquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom kan jij dan jouw UI houden en kon ik mijn UI niet houden? Hoe is dat eerlijk?
Ik heb die UI niet gezien, maar zolang de regel is dat die UI niet mocht en deze wel worden ze gewoon eerlijk toegepastquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom kan jij dan jouw UI houden en kon ik mijn UI niet houden? Hoe is dat eerlijk?
weet je goed verborgen te houden danquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best hilarisch.
Hallo future baby daddyquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
uitgestorven dier, doods verwensing crewbash dit dat
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 21 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
weet je goed verborgen te houden dan
Een van de meest domme dingen die deze avond gezegd is.quote:Op maandag 21 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb die UI niet gezien, maar zolang de regel is dat die UI niet mocht en deze wel worden ze gewoon eerlijk toegepast
ja ik snap het echt nietquote:
jou domheid ahahahaha dat was het domste of niet hahahaquote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een van de meest domme dingen die deze avond gezegd is.
Wincest?quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo noemt mn zusje me ook altijd
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben we allemaal meerdere malen meegemaakt
*kuch* 'jou domheid' *kuch*quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een van de meest domme dingen die deze avond gezegd is.
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het echt nietik heb ook weleens bans gehad die ik onterecht vond, lekker boeiend
Moet je ook gewoon om kunnen lachen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.
wat communisme is best leuk en schattig ja, zolang het maar niet te veel wordt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |