En neerkijkt op anderen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
er zijn dus kinderen die les krijgen van iemand die mad wordt op een forum
1 forum?quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens mad hier en ik heb er 1
weetniet, maar btje raar dat dat is aangepast danquote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
de OP was leeg, misschien mag dat niet ofzo
Onderweg naar je eigen begrafenis hoop ikquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onderweg naar je eigen begrafenis hoop ikZal dansen op je graf en glitters strooien over je dode lichaam
Dit is liefkozend bedoeld Danny, ban me niet. Zo tonen wij onze liefde gewoon.
"Jedem das Seine"quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onverwacht, of niet? Fucking irriteren en provoceren en dan TRs gaan zetten.
waarom trek je je überhaupt iets aan van internetgebruikersquote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onverwacht, of niet? Fucking irriteren en provoceren en dan TRs gaan zetten.
Zal jou eensquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
Zit eens niet zo te kutten, jongens
Beetje met z'n allen 1 persoon opnaaien
jammer weer
Ja doe wat aan die Chlorofylquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
Heeft ie al maanden hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Jedem das Seine"
Je vorige UI was bedoeld ter opheldering van je sig?
hij flipt zelf meteen uitquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
het weer is idd jammerquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
wie denk jij wel niet dat je bentquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
Wrm heb je gephotoshopte UI van mortaxx?quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom trek je je überhaupt iets aan van internetgebruikers
Vandaar die UI dus, duidelijk.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik boven die onzin van je, kleutertje.
Die ene persoon is ook druk bezig tegen alles en iedereen te schoppen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
jammer weer
Jij ook alquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wie denk jij wel niet dat je bent
met je trieste kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |