omdat Jimmy daar doodsverwensingen door gaat postenquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm heb je gephotoshopte UI van mortaxx?
Dit kan mijn autisme niet aan
Jatochquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik het een leuk plaatje vind
Heb ik gezegd op je neer te kijken?quote:
Krijg een infectie in je oogkasquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja doe wat aan die Chlorofyl
Die was terecht, ik hoefde alleen maar te mycroften om te zien hoe ik hier word behandeld. En dat is niet recent maar dat gaat al maanden zo.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij flipt zelf meteen uitkijk alleen al naar z'n eerste post vandaag
Kan jou en Guus nu moeilijk uit elkaar houdenquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat Jimmy daar doodsverwensingen door gaat posten
Heb ik alquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg een infectie in je oogkas
#zininkerstquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Uitermate toxisch hierecht kerst
kquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die was terecht, ik hoefde alleen maar te mycroften om te zien hoe ik hier word behandeld. En dat is niet recent maar dat gaat al maanden zo.
Wow, kerst valt vroeg dit jaarquote:
Ik ben de knappere.quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan jou en Guus nu moeilijk uit elkaar houden
Jaquote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, kerst valt vroeg dit jaar
Nogmaals, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Ik zie iemand heel veel uitdelen en heel slecht incasseren.quote:
Bij mij was het wel meteen ban.quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef hugecooll het volgende:
Doe toch maar gewoon ff normaal met z'n allen. Hou het gewoon een beetje gezellig
Hahahahahahahahaquote:
heb je niet door dat bijna iedereen hier zo wordt behandeld? in 99% van de gevallen menen we er niks van, tenzij iemand mad als de tyfus wordt zoals jij nuquote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die was terecht, ik hoefde alleen maar te mycroften om te zien hoe ik hier word behandeld. En dat is niet recent maar dat gaat al maanden zo.
Nou ja, ik adem nog, maar ik weet niet hoe ik dat moet stoppenquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk
Maar om elkaar op te gaan stoken is ook nergens voor nodig.quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nogmaals, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Ik zie iemand heel veel uitdelen en heel slecht incasseren.
wow dit is echt gemeenquote:
Ik wil je met liefde helpenquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik adem nog, maar ik weet niet hoe ik dat moet stoppen
Dus dan ga je maar uit je dak als en op zich banwaardige dingen posten als een ander niet 'meteen' een ban heeft. Lijkt me ook niet helemaal de manier. Post gewoon gezellig meequote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij mij was het wel meteen ban.
Wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik adem nog, maar ik weet niet hoe ik dat moet stoppen
Ik zie het Jimmy niet leuk houden voor een ander.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar om elkaar op te gaan stoken is ook nergens voor nodig.
Hou het leuk voor jezelf en een ander, is dat zo moeilijk?
TRquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil je met liefde helpen
quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil je met liefde helpen
Massa is traagquote:
Je bent mooi van binnen...?quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow dit is echt gemeen
nu vind ik dat je een triest kutleven heb en moet ik me inhouden geen doodsverwensing te doen
Die krijgt ook rode billetjes van de mattenklopperquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zie het Jimmy niet leuk houden voor een ander.
Ik ben aan het kakkenquote:
ja dit iddquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je niet door dat bijna iedereen hier zo wordt behandeld? in 99% van de gevallen menen we er niks van, tenzij iemand mad als de tyfus wordt zoals jij nu
Gezellig ja. De FOK! regels worden toch selectief toegepast.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar uit je dak als en op zich banwaardige dingen posten als een ander niet 'meteen' een ban heeft. Lijkt me ook niet helemaal de manier. Post gewoon gezellig mee
hee vriendjequote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Die verontwaardiging om een nazi plaatje hier.... en dan zelf een nog grotere moordenaar als UI gaan doen en dan moet dat leuk zijn? Als je dat niet hypocriet vind kijk ik wel op je neer ja, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Jimmy, hou nou gewoon op daarover.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Die verontwaardiging om een nazi plaatje hier.... en dan zelf een nog grotere moordenaar als UI gaan doen en dan moet dat leuk zijn? Als je dat niet hypocriet vind kijk ik wel op je neer ja, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Maar hier moeten wij nu wel aardig tegen doen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kijk op je neer
Je bent niet goed bij je hoofd
Zat hij ookquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch kaapt en eet Hermann best snel, misschien zat Newton er toch naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |