Ik zie het Jimmy niet leuk houden voor een ander.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar om elkaar op te gaan stoken is ook nergens voor nodig.
Hou het leuk voor jezelf en een ander, is dat zo moeilijk?
TRquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil je met liefde helpen
quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil je met liefde helpen
Massa is traagquote:
Je bent mooi van binnen...?quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow dit is echt gemeen
nu vind ik dat je een triest kutleven heb en moet ik me inhouden geen doodsverwensing te doen
Die krijgt ook rode billetjes van de mattenklopperquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zie het Jimmy niet leuk houden voor een ander.
Ik ben aan het kakkenquote:
ja dit iddquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je niet door dat bijna iedereen hier zo wordt behandeld? in 99% van de gevallen menen we er niks van, tenzij iemand mad als de tyfus wordt zoals jij nu
Gezellig ja. De FOK! regels worden toch selectief toegepast.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar uit je dak als en op zich banwaardige dingen posten als een ander niet 'meteen' een ban heeft. Lijkt me ook niet helemaal de manier. Post gewoon gezellig mee
hee vriendjequote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Die verontwaardiging om een nazi plaatje hier.... en dan zelf een nog grotere moordenaar als UI gaan doen en dan moet dat leuk zijn? Als je dat niet hypocriet vind kijk ik wel op je neer ja, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Jimmy, hou nou gewoon op daarover.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Die verontwaardiging om een nazi plaatje hier.... en dan zelf een nog grotere moordenaar als UI gaan doen en dan moet dat leuk zijn? Als je dat niet hypocriet vind kijk ik wel op je neer ja, dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Maar hier moeten wij nu wel aardig tegen doen natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kijk op je neer
Je bent niet goed bij je hoofd
Zat hij ookquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch kaapt en eet Hermann best snel, misschien zat Newton er toch naast
quote:
Godver, denk ik slim te zijnquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zat hij ooksinds 1914 ofzo man man
Ik zal je missen poepie.quote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou ik ga afhaken zie wel wie is gabenned morgen, kleuters
Waarom zou ik daar over moeten ophouden? Het is hier al weken niet gezellig, zelfs als ik weg ben word ik nog belachelijk behandeld. Dat jij die ergerniswekkende hypocrisie niet ziet is niet mijn fout.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy, hou nou gewoon op daarover.
Hou het gezellig.
Hopelijk jijquote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey geen dikgrapjes graagquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch kaapt en eet Hermann best snel, misschien zat Newton er toch naast
slaap lekker ouwequote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, want dat was natuurlijk geen reactie ofzo.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar hier moeten wij nu wel aardig tegen doen natuurlijk
27 min te laatquote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou ik ga afhaken zie wel wie is gebanned morgen, kleuters
Hitler's opmars in de politiek was ook een reactie op de eerste wereldoorlog. Dat maakt het nog niet juist.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want dat was natuurlijk geen reactie ofzo.
Je komt binnen en noemt mij een kutuser.quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, want dat was natuurlijk geen reactie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |