SE verlaat de safe-zone.quote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef SideEffect het volgende:
Maar forumregels worden hier inderdaad selectief toegepast
Haha massa is traag #wchquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Remqo verkleed als Stalin
srs maak je niet zo drukquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom kan jij dan jouw UI houden en kon ik mijn UI niet houden? Hoe is dat eerlijk?
Ik heb die UI niet gezien, maar zolang de regel is dat die UI niet mocht en deze wel worden ze gewoon eerlijk toegepastquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom kan jij dan jouw UI houden en kon ik mijn UI niet houden? Hoe is dat eerlijk?
weet je goed verborgen te houden danquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best hilarisch.
Hallo future baby daddyquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
uitgestorven dier, doods verwensing crewbash dit dat
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 21 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
weet je goed verborgen te houden dan
Een van de meest domme dingen die deze avond gezegd is.quote:Op maandag 21 december 2015 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb die UI niet gezien, maar zolang de regel is dat die UI niet mocht en deze wel worden ze gewoon eerlijk toegepast
ja ik snap het echt nietquote:
jou domheid ahahahaha dat was het domste of niet hahahaquote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een van de meest domme dingen die deze avond gezegd is.
Wincest?quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo noemt mn zusje me ook altijd
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben we allemaal meerdere malen meegemaakt
*kuch* 'jou domheid' *kuch*quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een van de meest domme dingen die deze avond gezegd is.
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het echt nietik heb ook weleens bans gehad die ik onterecht vond, lekker boeiend
Moet je ook gewoon om kunnen lachen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.
wat communisme is best leuk en schattig ja, zolang het maar niet te veel wordt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de ban, het gaat me erom dat Stalin hier blijkbaar grappig is terwijl het een walgelijke moordenaar was. En de mods gaan daarin mee wat communisme is leuk en schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |