Wie zou er eerder uit liggen, HMF of Louis?quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Louis binnen hoeveel dagen eruit?
Nou ja zeg, vanwaar deze bijtende kritiek?quote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Beugelsdijk
Lekker stemmen op een pauper met een chromosoompje teveel
Deze had ik nog nooit gezien, maar hier komt wel de ware aard van Gijp naar boven. Zwaar ongemakkelijk om naar te kijken eigenlijk.quote:
Haten op Beugelsdijkquote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Beugelsdijk
TR TR TR TR TR TR TR TR TR TR TRquote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
Beugelsdijk
Nu ga ik dat toneelstuk mooi niet meer kijken.quote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Waar moet het heen met de wereld.
[ afbeelding ]
Misschien heeft hij zelf een chromosoompje te veel en wil hij niet met iemand als Beugelsdijk worden geassocieerd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vanwaar deze bijtende kritiek?
Ja, De Zwaan gooide net bijna een 9-darter.quote:
Darten is geen sport.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, De Zwaan gooide net bijna een 9-darter.
Ik heb gehoord dat er een Community film komt. Alleen Annie wordt nu door een andere acteur gespeeldquote:Op maandag 21 december 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Waar moet het heen met de wereld.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat was echt balen he van Dirk.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, De Zwaan gooide net bijna een 9-darter.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er een Community film komt. Alleen Annie wordt nu door een andere acteur gespeeldWe try not te sexualize him.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, trapte je er toch weer in.quote:
Goed voorbeeld ook van een mod. Blijf dan lekker weg.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Goeie binnenkomer wel timmmmm, iedereen meteen over de zeik
Geen idee, dat is ook geen sport.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie had er zondag eigenlijk gewonnen bij veldrijden?
De Zwaan kwam net wel gewoon op met een Hardstyle nummertje. Wat een flagrante sabotage.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt balen he van Dirk.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er een Community film komt. Alleen Annie wordt nu door een andere acteur gespeeldKijk dit vind ik dus echt niet leuk he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:46 schreef -J-D- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Cavaliers.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, dat is ook geen sport.
Ja je lekker als de gemiddelde opgeschoten 17-jarige debiel op zaterdagavond in de stad gedragen als volwassen vent. Dan moet je niet raar opkijken dat ik je een mongool vind. Met als enige verschil nog dat ze in de stad veelal behoorlijk doorgesnoven zijn als ze zich zo belachelijk gedragen, hij heeft dat excuus niet eens.quote:Op maandag 21 december 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Goeie binnenkomer wel timmmmm, iedereen meteen over de zeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Kom je hem wel eens tegen?quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja je lekker als de gemiddelde opgeschoten 17-jarige debiel op zaterdagavond in de stad gedragen als volwassen vent. Dan moet je niet raar opkijken dat ik je een mongool vind. Met als enige verschil nog dat ze in de stad veelal behoorlijk doorgesnoven zijn als ze zich zo belachelijk gedragen, hij heeft dat excuus niet eens.
Ik snap echt niet wat mensen in die getrainde aap zien
Het zou zo een...quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mathieu staat een beetje strak.
Ik snap niet wat jij hier in dit topic doet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja je lekker als de gemiddelde opgeschoten 17-jarige debiel op zaterdagavond in de stad gedragen als volwassen vent. Dan moet je niet raar opkijken dat ik je een mongool vind. Met als enige verschil nog dat ze in de stad veelal behoorlijk doorgesnoven zijn als ze zich zo belachelijk gedragen, hij heeft dat excuus niet eens.
Ik snap echt niet wat mensen in die getrainde aap zien
Jij weet er alles van.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mathieu staat een beetje strak.
Dit is heel vermoeiend.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zo een...
nee, dit is te makkelijk
Corrie kent me beter, dit is nog uiterst vriendelijk voor mijn doen. Het spijt me, ik zal me af laten zakken naar het vereiste niveauquote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ook van een mod. Blijf dan lekker weg.
Oh sorry doe ik het toch.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zo een...
nee, dit is te makkelijk
quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Yes! Eindelijk eens die premier league winnen na 12 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk komt de aap uit de mouw!quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Leuke jongen die Beugelsdijk, laten we op hem gaan stemmen. Ik identificeer me wel een beetje met hem
Beugelsdijk in dat geval.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
Ik ben Beugelsdijk trouwens serieus wel eens pillenwaus tegengekomen. Wie wil me nu aanraken?
Inb4 gaan ze de volgende wedstrijd onderuitquote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Yes! Eindelijk eens die premier league winnen na 12 jaar.
Ik kan er wel om lachen eigenlijk hoor timmmmmquote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie kent me beter, dit is nog uiterst vriendelijk voor mijn doen. Het spijt me, ik zal me af laten zakken naar het vereiste niveau
https://vine.co/v/iKpvBh3OqTFquote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
Blatter heeft een pleister op zijn gezicht.
Dit is toch een belangrijke overwinning. Ze doen het goed.quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inb4 gaan ze de volgende wedstrijd onderuit
Zou wel typisch zijn voor ze
Dat blaag.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Het is werkelijk een plaag die van Praag
Ik begrijp dat je hier alleen mag komen als ik het met de meute eens ben?quote:Op maandag 21 december 2015 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij hier in dit topic doet.
Ik niet.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://vine.co/v/iKpvBh3OqTF
Deze vond ik wel mooi
Haten op Beugelsdijk is hier niet toegestaan.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je hier alleen mag komen als ik het met de meute eens ben?
Misschien moet je je vraag insturen onder de naam van een bekend wedkantoor.quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef -J-D- het volgende:
Bah, weer geen vraag van mij in de uitzending
Alleen daarom moet je die man al uit zijn functie ontheffen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef Zorro het volgende:
Van Praag volkomen integerDe man die zegt dat Platini brandschoon is...
Tommie is een vriend van de show.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je je vraag insturen onder de naam van een bekend wedkantoor.
Zo werkt het hier op FOK. Dat moet jij toch weten.quote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laten we z'n gel verstoppen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wilfred mag ook weleens aangepakt worden.
Of z'n vrouw.quote:
Wat was er dan?quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds van de opkomst van die van Duijvenbode gisteren.
Dirk is een zeer goede vriend van mij, wist je dat?quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds van de opkomst van die van Duijvenbode gisteren.
Die had zijn normale opkomstnummer aangevraagd maar kreeg nu move like jagger door zijn mik gepropt.quote:
Fokker kent hem ook hoorde ik laatst, echt een ons kent ons wereldje daar op het eiland.quote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dirk is een zeer goede vriend van mij, wist je dat?
Als je van dartsen houdt, verdien je dat ook.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die had zijn normale opkomstnummer aangevraagd maar kreeg nu move like jagger door zijn mik gepropt.
Jij hebt een radiohoofd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Henk van Stee heeft een hoofd voor hoofdopleidingen.
Bedankt weer voor je mening. Die betekent veel voor me, we nemen het meequote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer een post die niet landt. Stop maar gewoon.
Dan is Dirk ook een zeer goede vriend van mij. Immers vrienden van jou, zijn vrienden van mijquote:Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dirk is een zeer goede vriend van mij, wist je dat?
Tja, als speler bepaal je je eigen muziek niet. Raar maar waar.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die had zijn normale opkomstnummer aangevraagd maar kreeg nu move like jagger door zijn mik gepropt.
Ik heb zeer goede gesprekken met hem gehad vroeger.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fokker kent hem ook hoorde ik laatst, echt een ons kent ons wereldje daar op het eiland.
Het is gewoon treurig.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, als speler bepaal je je eigen muziek niet. Raar maar waar.
Ik ben blij dat je het zo sportief oppakt. Mijn complimenten.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je mening. Die betekent veel voor me, we nemen het mee
Dat is absoluut een feit.quote:Op maandag 21 december 2015 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is Dirk ook een zeer goede vriend van mij. Immers vrienden van jou, zijn vrienden van mij
Ik raad zijn interview na afloop aan.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zeer goede gesprekken met hem gehad vroeger.
Heb je ook al wat aan Serious Request gedoneerd?quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat mensen niet ruzie moeten maken.
Ik heb een enveloppe met Semtex door de brievenbus gedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je ook al wat aan Serious Request gedoneerd?
Hij is z'n accent een beetje kwijt, dat is jammer.quote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raad zijn interview na afloop aan.
http://www.rtl7darts.nl/v(...)venbode_na_zijn_wed/
Dirk sold out.quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is z'n accent een beetje kwijt, dat is jammer.
dartsenquote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierna NOG MEER VOOR MANNEN!
Uh nee, tenzij je mij bedoeltquote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb liever Valentijn eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hans is de enige die inhoudelijk zo nu en dan nog wat te melden heeft.
quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou nou nou nou nou nou nou, dit is wel meteen heel grofquote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb liever Valentijn eerlijk gezegd.
Slechtste kutinterviewer ooit.quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Tijdens een interview de ander onderbreken en vragen of hij praat.
pijltjegooien bedoel jequote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nog even wachten op 14 februari.quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is toch vreselijk genant.
Rot op idioot.quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is Tim Immersquote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het iemand was met dezelfde naam man.
Kijk je voor het eerst?quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand wat in Hans' drankje gedaan ofzo?
quote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand wat in Hans' drankje gedaan ofzo?
Denken dat dat de regisseur isquote:Op maandag 21 december 2015 22:03 schreef satecl het volgende:
Die regisseur, wat een vreselijke man is dat!!
Naja meneer agentje tijdens de show. Miskraam 1e klas, geloof me.quote:
Floormanager is een mooi beroepie, gewoon een beetje publiek opjutten en zeggen wanneer de camera aangaat tegen de presentatortquote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Naja meneer agentje tijdens de show. Miskraam 1e klas, geloof me.
2 uur lang chagrijnig het publiek aanstaren en waag het niet om niet mee te klappen, want dan mag je in de eerstvolgende reclame het pand verlaten. Tjah ik ken mensen die het leuker voor elkaar hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Floormanager is een mooi beroepie, gewoon een beetje publiek opjutten en zeggen wanneer de camera aangaat tegen de presentatort
Wat deed ie? Was even het hondje uitlaten.quote:Op maandag 21 december 2015 22:03 schreef satecl het volgende:
Die regisseur, wat een vreselijke man is dat!!
Niks verkeerd, maar het is gewoon een onaardige man. Ben er meerdere keren geweest, waarvan 1x zelfs met rondleiding erbij. Zeer onvriendelijk, en vooral een blaag van een vent.quote:Op maandag 21 december 2015 22:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat deed ie? Was even het hondje uitlaten.
Klojo's Zoals vandaag die zonodig moeten zwaaien of gebaartjes willen maken tijdens de uitzending moeten meteen stadionverbod voor vi krijgen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:19 schreef satecl het volgende:
[..]
2 uur lang chagrijnig het publiek aanstaren en waag het niet om niet mee te klappen, want dan mag je in de eerstvolgende reclame het pand verlaten. Tjah ik ken mensen die het leuker voor elkaar hebben.
Dit vinden de SPT mods niet leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:43 schreef Pascalus het volgende:
Ik geef deze uitzending een 96.2/100
MP4: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)411-1750b2ed0c98.mp4
Sophie is toch wel een topvrouwtje. Ik denk als Genee 1x in de uitzending zegt dat hij een dolle duikavond heeft dat die Iraanse hem thuis meteen de laatste waarschuwing geeft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:49 schreef BobW het volgende:
Hansie Hansie is vandaag jarig en Koffietijd ging langs:
http://www.koffietijd.nl/(...)n-bij-hans-kraay-jr/
En dat karaokezingen vindt ze ook maar homofiel, en we weten allemaal hoe Iraniërs tegen het homofilisme aan kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sophie is toch wel een topvrouwtje. Ik denk als Genee 1x in de uitzending zegt dat hij een dolle duikavond heeft dat die Iraanse hem thuis meteen de laatste waarschuwing geeft.
Als Hansie thuis komt na een avondje VI, heeft hij dampende seks met Sofie. Genee moet iedere avond een opstel schrijven over gezonde voeding.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat karaokezingen vindt ze ook maar homofiel, en we weten allemaal hoe Iraniërs tegen het homofilisme aan kijken.
Vandaar ook dat Wilfred zich bij VI altijd zo afreageert tegen Hansie. Het is gewoon afgunst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:04 schreef Oliver23 het volgende:
Beste VI Hooligans, VI Fans en mede Fokkers!
Begin November 2015 heeft RTL mijn beroemd Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' laten verwijderen. 4,5 jaar van mijn hobby/werk in een keer weg. Ik was er klaar mee, had er totaal geen zin meer in.
Een week nadat mijn Youtubekanaaltje was verwijderd, kreeg ik een telefoontje van een of andere rijke oliesjeik, of ik toch niet de beroemde compilaties online wilde gaan zetten, en tevens een nieuwe compilatie wilde maken met de hoogtepunten van Voetbal Inside (augustus t/m december 2015).
Ik ben eerlijk, ik heb dit aanbod alleen aangenomen voor het geld. Niet omdat ik weer fan ben van RTL, nee puur weg alleen voor het geld. Ow ja, ik zal ook wat ziekenhuizen en scholen laten bouwen, van het gekregen geld.
Enfin, dames en heren geniet weer van mijn Voetbal Inside Winterstop Compilatie 2015/2016
Fijne Kerstdagen en een goed 2016!
Voetbal Inside - Winterstop Compilatie (Deel 1)
Voetbal Inside - Winterstop Compilatie (Deel 2)
Voetbal Inside - Winterstop Compilatie (Deel 3)
p.s. Ook vrijwel alle andere compilaties zijn op hetzelfde adres te vinden!Betere kerst krijg je niet op deze manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar RTL heeft dus lief gedaan?
Bij RTL heeft nog niemand van dailymotion gehoord denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Betere kerst krijg je niet op deze manier.
Maar RTL heeft dus lief gedaan?
Begin November 2015 heeft RTL mijn beroemd Youtubekanaaltje 'VoetbalOliver' laten verwijderen. 4,5 jaar van mijn hobby/werk in een keer weg. Ik was er klaar mee, had er totaal geen zin meer in.
Een week nadat mijn Youtubekanaaltje was verwijderd, kreeg ik een telefoontje van een of andere rijke oliesjeik, of ik toch niet de beroemde compilaties online wilde gaan zetten, en tevens een nieuwe compilatie wilde maken met de hoogtepunten van Voetbal Inside (augustus t/m december 2015).
Ik ben eerlijk, ik heb dit aanbod alleen aangenomen voor het geld. Niet omdat ik weer fan ben van RTL, nee puur weg alleen voor het geld. Ow ja, ik zal ook wat ziekenhuizen en scholen laten bouwen, van het gekregen geld.
Enfin, dames en heren geniet weer van mijn Voetbal Inside Winterstop Compilatie 2015/2016
p.s. Ook vrijwel alle andere compilaties zijn op hetzelfde adres te vinden!Grote klasse oliverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ik pas later idd, dat het dailymotion wasquote:Op donderdag 24 december 2015 16:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Bij RTL heeft nog niemand van dailymotion gehoord denk ik.
![]()
Jammer dat de links niet embedded weergegeven kunnen worden hier.
p.s. Ook vrijwel alle andere compilaties zijn op hetzelfde adres te vinden!senk joeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
p.s. Ook vrijwel alle andere compilaties zijn op hetzelfde adres te vinden!Heb ze net 'even' bekeken. Erg leuk weer. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
p.s. Ook vrijwel alle andere compilaties zijn op hetzelfde adres te vinden!Bedankt kerel. Gister onder het genot van een kratje bier met maten zitten kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En namens mij ook weer terug aan een ieder. En houd je gezondheid in de gaten.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:24 schreef Evertjan het volgende:
Goed bezig oliver. Ik wil hierbij ook alle andere VI hooligans uit dit topic prettige kerstdagen toewensen
RTL is weer lekker aan het uitmelkenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef Evertjan het volgende:
Vanaf volgend jaar ook iedere zaterdag een uitzending met daarin de hoogtepuntjes van de uitzendingen van daarvoor
Ook dat nieuwe platform gezeik. Ik wordt helemaal gek van die twitter- en facebookberichten van die stagiairs. VI had een methode die werkte, waarom gooi je dat nu weg om een zoveelste semi-meme/troll/funny/nogwat-account te worden? Achterlijk volk.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
RTL is weer lekker aan het uitmelken
Ze zijn zeker door de politieachtervolgingen uit 1992 heen bij RTL7.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:36 schreef tong80 het volgende:
Leuk weer terug te zien. Dingen die ik gemist heb.
Natuurlijk wel armoede.....een herhaling van een herhaling van herhalingen.
tong80 die klaagt over herhalingen van herhalingenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:36 schreef tong80 het volgende:
Leuk weer terug te zien. Dingen die ik gemist heb.
Natuurlijk wel armoede.....een herhaling van een herhaling van herhalingen.
*Zucht*quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
tong80 die klaagt over herhalingen van herhalingen
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
tong80 die klaagt over herhalingen van herhalingen
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 19:26:11Het beste interview in de darts geschiedenis staat op naam van onze Wilfred! #rtl7dartshttps://t.co/zYkfDUm5Qc reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Pascalus het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 19:26:11Het beste interview in de darts geschiedenis staat op naam van onze Wilfred! #rtl7dartshttps://t.co/zYkfDUm5Qc reageer retweet
Haha en of het soepel verliep. Topshow.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Pascalus het volgende:
Vermakelijke hork die Mardle.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Pascalus het volgende:
Geniaalquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Pascalus het volgende:
Hij heeft wel gelijk, Co Stompé kan er ook niets vanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vermakelijke hork die Mardle.
Genietenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:10 schreef Pascalus het volgende:
simon val neer joh kk gekquote:
Tsja, het Voetbal Imperium ''Voetbal Inside'' wil nog niet echt lukken ... ...quote:
de tering zegquote:
Ik dacht die Simon komt vertellen dat het kabinet gevallen was.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tsja, het Voetbal Imperium ''Voetbal Inside'' wil nog niet echt lukken ... ...
RTL 7 maakt niet genoeg geld en dan gaan ze maar deze wanhopige zooi maken in de hoop dat het verkoopt . Die kutzender mag van mij betreft ook van het aanbod geflikkerd wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik dacht die Simon komt vertellen dat het kabinet gevallen was.
Moderne VI.Helemaal leeg trekken, groter publiek aanspreken met die hippe rommel. Snel wat boeken en magazines er doorheen drukken. En dan lopen de RTL contracten af en weg VI.
RTL5 is nog een erger gezwel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RTL 7 maakt niet genoeg geld en dan gaan ze maar deze wanhopige zooi maken in de hoop dat het verkoopt . Die kutzender mag van mij betreft ook van het aanbod geflikkerd worden
Heel RTL eigenlijk 1 neppe bende.quote:
NPO3 kan ook zo weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel RTL eigenlijk 1 neppe bende.
RTL 5 kan ook erin stikken met al die programma,s met mislukte paupers zoals die drugssnuiver uit Brabant
1 ook in principe met dat Varavolkquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NPO3 kan ook zo weg.
NPO2 voor de docu's.
Linkse terreur.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 ook in principe met dat Varavolk
Jazeker, Simon zelfquote:Op woensdag 6 januari 2016 03:36 schreef RipCity het volgende:
Jezus, 1minuut met volkomen zinloos gelul. Zou Simon fans hebben :/
De helft was leuk om te lezen, de andere helft waardeloosquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Hebben jullie het tijdschriftje nog gelezen eigenlijk? Wat vonden jullie ervan?
Haha, ik heb hem ook gekocht. Kan me hier wel in vinden, maar heb geen spijt van mijn aankoop. Veel onderwerpen waren een herhaling van zetten. Vond het interview met die directeur van RTL7 wel interessant trouwens. En het is ook leuk om te horen hoe vriend en vijand daadwerkelijk over VI denkt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De helft was leuk om te lezen, de andere helft waardeloosMaar ik vond het nog wel de moeite om eentje te kopen, de meeste columns en achtergrondverhalen waren leuk. Interviews misschien ook, maar de geïnterviewden spraken me niet zo aan, behalve Gert-Jan Verbeek maar die werd dan weer door Escha geïnterviewd, vrij nutteloos. Het mooiste vond ik wel de rubriek "De autoliefde van René Van Der Gijp" waarin hij eigenlijk zegt dat auto's zelf hem totaal niet interesseren en misschien wel zijn belangrijkste reden om wel / niet van auto te veranderen is of hij dan ook van automonteur moet veranderen
Heerlijk geforceerde rubriek.
Tsjongejongejongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |