Waarom janken over dit soort topics als je weet waar de oorzaak ligtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het zijn er de laatste tijd wel irritant veel ja. Ook steeds minder genuanceerd en zo. Beetje jammer allemaal
Ik begrijp dat mensen willen klagen en Marokkanen klachten deden het hier altijd goed, maar het is onderhand net Stormfront. Het zijn nauwelijks meer klachten maar gewoon een excuses om lekker de vreemdelingenhaat te kunnen venten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef hugecooll het volgende:
Het zijn er de laatste tijd wel irritant veel ja. Ook steeds minder genuanceerd en zo. Beetje jammer allemaal
Mijn excuses voor dat topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Wat mij dwars zit aan moslims
Kan er harder worden opgetreden tegen dit soort topics? Elke dag is er weer een nieuwe van gelijke aard.
Het is niet alleen jouw topic, het is een van de vele voorbeelden van de excessieve allochtonenhaat van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:05 schreef Reliekrover het volgende:
Mijn excuses voor dat topic.
Ik kon me niet eens meer herinneren dat ik dat topic had geopend, heb een heel zwart gat in mijn geheugen.
bijzonder wat er allemaal voor haat gepost kan/mag worden in het jaar van de positiviteit....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet alleen jouw topic, het is een van de vele voorbeelden van de excessieve allochtonenhaat van de laatste tijd.
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet alleen jouw topic, het is een van de vele voorbeelden van de excessieve allochtonenhaat van de laatste tijd.
Guus, je leeft nogquote:Op zondag 28 februari 2016 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze post komt een beetje out of the blue.
Toevallig weer een jaartje ouder geworden, Frankie?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
JA WAAROM IS REMQO GEEN MOD MEER?
GR GR
Doe eens niet zo viesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens open sollicitatie om Remqo's gat op te vullen.
Pharkus volgt hem op, Jopiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens open sollicitatie om Remqo's gat op te vullen.
Hallo, het is hier geen SCquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Pharkus het te druk had voor FOK! en dus gewoon 'zwart' wilde meeposten
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:49 schreef Catkiller het volgende:
Tussen de regels door lees ik wel 'overspannen door gezeur over een OP.' trouwens.
Dat topic loopt toch best oke? Totdat hijzelf ging meeposten iig welquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
en waarom blijven dit soort topics open, linkdump, notabene van Facebook. Als er íets volgens mij uit den boze is...
KLB / Dit noemen ze faunabeheer. of verantwoord jagen.....
Kan een prima klacht zijn hoor, maar als TS al niet de moeite neemt even een artikeltje er bij te zoeken of zijn klacht daadwerkelijk formuleert in de OP...
Dan nog, het was altijd zo beetje de grootste no-no, KLB topics over facebook geneuzel, en deze TS neemt zelfs niet eens de moeite er een degelijke OP bij te knutselen, gewoon linkdump en gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat topic loopt toch best oke? Totdat hijzelf ging meeposten iig wel
Mja, ik ben zelf ook niet zo'n fan van linkdumptopics, maar dit gaaaaaaat dan nog. Liever een eigen mening erbij en zo, maar uit de TT blijkt op zich al wel dat hij het er niet mee eens is en blijkbaar hebben mensen er voldoende aan om erover te discussiëren. De ene keer is het te weinig, de andere keer is het blijkbaar voldoende. Daarom liever een fatsoenlijke OP.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, het was altijd zo beetje de grootste no-no, KLB topics over facebook geneuzel, en deze TS neemt zelfs niet eens de moeite er een degelijke OP bij te knutselen, gewoon linkdump en gaan.
Overigens +1 voor de Simone UI
Probeer jij het eens, een OP zo maken. Is binnen drie minuten dicht. Deze user echter mag alles hier op fok. Het heeft totaal geen zin er wat van te zeggen. En dan vragen ze zich af wat er toch met fok aan de hand is...quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, het was altijd zo beetje de grootste no-no, KLB topics over facebook geneuzel, en deze TS neemt zelfs niet eens de moeite er een degelijke OP bij te knutselen, gewoon linkdump en gaan.
Overigens +1 voor de Simone UI
Met jou is er meer aan de hand hoor. Ik zie je vaak posten in R&P waarbij je weer een schizofrene aanval krijgt op alles wat mooi en lelijk is. Hypocriet secreet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:32 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Probeer jij het eens, een OP zo maken. Is binnen drie minuten dicht. Deze user echter mag alles hier op fok. Het heeft totaal geen zin er wat van te zeggen. En dan vragen ze zich af wat er toch met fok aan de hand is...
Ik ben nog nooit zelfs in R&P geweest, verrekte koekwaus. Waar heb je het over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Met jou is er meer aan de hand hoor. Ik zie je vaak posten in R&P waarbij je weer een schizofrene aanval krijgt op alles wat mooi en lelijk is. Hypocriet secreet.
Jawel, je post vaak in het topic over schizofrenie, dat je daar dagelijks last van hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:57 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zelfs in R&P geweest, verrekte koekwaus. Waar heb je het over.
... wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:58 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jawel, je post vaak in het topic over schizofrenie, dat je daar dagelijks last van hebt.
Ik had dan ook niet anders verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |