Ik teken protest aanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar staat wel meer niet in
Alleen bij 'evenementen' (om het een naam te geven) mag er soms een extra SC open
Huge PLSquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar staat wel meer niet in
Alleen bij 'evenementen' (om het een naam te geven) mag er soms een extra SC open
Dat was ook het argument van de verkiezingsflikkertjes, maar die zijn nu ook gewoon geïntegreerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge PLS
ik denk dat het veel moderatie zou schelen als er een aftakking zou komen waar sommige users zitten en dat het veel ruzies en notes zou schelen
Eens, Geerd SC geen ruzie meer met KLB SC want eigen kroeg. Problem solvedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge PLS
ik denk dat het veel moderatie zou schelen als er een aftakking zou komen waar sommige users zitten en dat het veel ruzies en notes zou schelen
Stukje neutrale grond waar iedereen elkaar lief heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Eens, Geerd SC geen ruzie meer met KLB SC want eigen kroeg. Problem solved
Ik doelde eigenlijk op KLB SC intern.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Eens, Geerd SC geen ruzie meer met KLB SC want eigen kroeg. Problem solved
Oh daar bemoei ik me niet meequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op KLB SC intern.
De videotheek heeft nog geen SCquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge PLS
Ik zie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De videotheek heeft nog geen SC [ afbeelding ]
Nu welquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De videotheek heeft nog geen SC [ afbeelding ]
Nee Moira vind mij liefquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef hugecooll het volgende:
Ook echt makenkomt Fopje of Moira. straks met een stok achter je aan
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef hugecooll het volgende:
Ook echt makenkomt Fopje of Moira. straks met een fokstok achter je aan
Je kan nu alleen nog maar een extra SC maken om onder je medeplichtigheid uit te komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:54 schreef hugecooll het volgende:
Ook echt makenkomt Fopje of Moira. straks met een stok achter je aan
ik denk alleen niet dat het werkt. Want iedereen mag dan neem ik aan daar posten en dan zul je zien dat kees er gaat posten omdat hij jan een leuke user vind maar hij niet overweg kan met piet. En piet en jan kunnen dan weer wel met elkaar overweg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huge PLS
Je bent zelf een flikkerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was ook het argument van de verkiezingsflikkertjes, maar die zijn nu ook gewoon geïntegreerd.
quote:
Fascinerend, alsof het je echt aan het hart gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:03 schreef Argo het volgende:
Hier even een crosspost, omdat het zowel ONZ als KLB aangaat. (hopelijk kunnen mods van beide forum iets bespreken om dit te voorkomen.)
Wat doen we namelijk wanneer een SC van een ander forum gaat tieren in een SC van weer een ander forum, in dit geval hebben bepaalde figuren in KLB-SC de ONZ-SC zonder reden getrollt. Althans geen directe reden van uitlokking, dat in een SC dingen worden besproken waar ze het niet mee eens zijn kunnen ze ook op een nette manier brengen, maar waar wordt dit eigenlijk gedaan? Als in R&P-SC iets gezegd wordt waar ik het totaal niet mee eens ben, dan hoef ik er toch niet te gaan trollen?
Afijn zie hier:
[..]
Het is niet 'gezellig.'
[..]
Aah we gaan trollen, hier is dus bewijs dat er doelbewust getrollt gaat worden, alvorens ze überhaupt hebben gekeken naar de inhoud van de SC. Ze komen dus eigenlijk gewoon trollen omwille van te trolle het eerdere genoemde argument waarin iemand een SC binnen kan gaan omdat ze het niet eens zijn met wat in die SC gezegd wordt geldt hier niet meer. 1 We gaan trollen 2 we zoeken een stok om mee te slaan. 3 Nu hebben we een excuus.
Terwijl FOK! het jaar van de positiviteit in wil gaan en Danny net als Paus Franciscus bruggen wil slaan, slaat de user in kwestie hier volledig de verkeerde brug, namelijk een vieze vette brug waar iedereen op kotsts, en die op haar voegen staat te schudden.
Ik hoop dat dit soort gedrag gaat worden aangepakt, want het draagt absoluut niet bij aan de positiviteit en zaait alleen verderf. Ik hoop dat dit kan worden aangepakt. Wat mij het beste lijkt is het zo draaien dat ook users binnen een SC zeggen tegen iemand 'doe nu niet.' In plaats van dat iedereen happig mee gaat doen, de klb sc sluiten voor een dag of 3 zal dit wel behalen als resultaat, maar dit is erg zonde voor de gene die zich daar wel weten te gedragen. Want mensen zullen boos zijn om hen die gingen kloten en ze de volgende keer erop aanspreken. (Dit is enkel suggestief natuurlijk, dat begrijpen de mensen niet.)
Natuurlijk roep ik nu maar wat, wat jullie daadwerkelijk doen moeten jullie zelf weten maar ik hoop dat hiermee wat gedaan wordt voordat het straks weer een en al ellende is, want dit soort vete's gaan zich ook verhalen in de gewone KLB en ONZ topics, en dat is het laatste wat je wil.
Bedankt voor het lezen.
Opgelostquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
KLB / Sprookje van 'de drie kleine biggetjes' is beledigend voor moslims
Opzettelijk moslimbashtopic. De OP is een quote van een Telegraafstukje van 26 januari 2008 waar TS ook nog eens een redelijk essentieel stukje tekst uit weggelaten heeft.
Ben je dronken gvdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:
CenlulletitusCenlulletitusCenlulletitusCenlulletitus!!!
wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:
CenlulletitusCenlulletitusCenlulletitusCenlulletitus!!!
Het zijn er de laatste tijd wel irritant veel ja. Ook steeds minder genuanceerd en zo. Beetje jammer allemaalquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Wat mij dwars zit aan moslims
Kan er harder worden opgetreden tegen dit soort topics? Elke dag is er weer een nieuwe van gelijke aard.
Waarom janken over dit soort topics als je weet waar de oorzaak ligtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het zijn er de laatste tijd wel irritant veel ja. Ook steeds minder genuanceerd en zo. Beetje jammer allemaal
Ik begrijp dat mensen willen klagen en Marokkanen klachten deden het hier altijd goed, maar het is onderhand net Stormfront. Het zijn nauwelijks meer klachten maar gewoon een excuses om lekker de vreemdelingenhaat te kunnen venten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef hugecooll het volgende:
Het zijn er de laatste tijd wel irritant veel ja. Ook steeds minder genuanceerd en zo. Beetje jammer allemaal
Mijn excuses voor dat topic.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:42 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Wat mij dwars zit aan moslims
Kan er harder worden opgetreden tegen dit soort topics? Elke dag is er weer een nieuwe van gelijke aard.
Het is niet alleen jouw topic, het is een van de vele voorbeelden van de excessieve allochtonenhaat van de laatste tijd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:05 schreef Reliekrover het volgende:
Mijn excuses voor dat topic.
Ik kon me niet eens meer herinneren dat ik dat topic had geopend, heb een heel zwart gat in mijn geheugen.
bijzonder wat er allemaal voor haat gepost kan/mag worden in het jaar van de positiviteit....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet alleen jouw topic, het is een van de vele voorbeelden van de excessieve allochtonenhaat van de laatste tijd.
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet alleen jouw topic, het is een van de vele voorbeelden van de excessieve allochtonenhaat van de laatste tijd.
Guus, je leeft nogquote:Op zondag 28 februari 2016 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze post komt een beetje out of the blue.
Toevallig weer een jaartje ouder geworden, Frankie?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
JA WAAROM IS REMQO GEEN MOD MEER?
GR GR
Doe eens niet zo viesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens open sollicitatie om Remqo's gat op te vullen.
Pharkus volgt hem op, Jopiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens open sollicitatie om Remqo's gat op te vullen.
Hallo, het is hier geen SCquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Pharkus het te druk had voor FOK! en dus gewoon 'zwart' wilde meeposten
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:49 schreef Catkiller het volgende:
Tussen de regels door lees ik wel 'overspannen door gezeur over een OP.' trouwens.
Dat topic loopt toch best oke? Totdat hijzelf ging meeposten iig welquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
en waarom blijven dit soort topics open, linkdump, notabene van Facebook. Als er íets volgens mij uit den boze is...
KLB / Dit noemen ze faunabeheer. of verantwoord jagen.....
Kan een prima klacht zijn hoor, maar als TS al niet de moeite neemt even een artikeltje er bij te zoeken of zijn klacht daadwerkelijk formuleert in de OP...
Dan nog, het was altijd zo beetje de grootste no-no, KLB topics over facebook geneuzel, en deze TS neemt zelfs niet eens de moeite er een degelijke OP bij te knutselen, gewoon linkdump en gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat topic loopt toch best oke? Totdat hijzelf ging meeposten iig wel
Mja, ik ben zelf ook niet zo'n fan van linkdumptopics, maar dit gaaaaaaat dan nog. Liever een eigen mening erbij en zo, maar uit de TT blijkt op zich al wel dat hij het er niet mee eens is en blijkbaar hebben mensen er voldoende aan om erover te discussiëren. De ene keer is het te weinig, de andere keer is het blijkbaar voldoende. Daarom liever een fatsoenlijke OP.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, het was altijd zo beetje de grootste no-no, KLB topics over facebook geneuzel, en deze TS neemt zelfs niet eens de moeite er een degelijke OP bij te knutselen, gewoon linkdump en gaan.
Overigens +1 voor de Simone UI
Probeer jij het eens, een OP zo maken. Is binnen drie minuten dicht. Deze user echter mag alles hier op fok. Het heeft totaal geen zin er wat van te zeggen. En dan vragen ze zich af wat er toch met fok aan de hand is...quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, het was altijd zo beetje de grootste no-no, KLB topics over facebook geneuzel, en deze TS neemt zelfs niet eens de moeite er een degelijke OP bij te knutselen, gewoon linkdump en gaan.
Overigens +1 voor de Simone UI
Met jou is er meer aan de hand hoor. Ik zie je vaak posten in R&P waarbij je weer een schizofrene aanval krijgt op alles wat mooi en lelijk is. Hypocriet secreet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:32 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Probeer jij het eens, een OP zo maken. Is binnen drie minuten dicht. Deze user echter mag alles hier op fok. Het heeft totaal geen zin er wat van te zeggen. En dan vragen ze zich af wat er toch met fok aan de hand is...
Ik ben nog nooit zelfs in R&P geweest, verrekte koekwaus. Waar heb je het over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Met jou is er meer aan de hand hoor. Ik zie je vaak posten in R&P waarbij je weer een schizofrene aanval krijgt op alles wat mooi en lelijk is. Hypocriet secreet.
Jawel, je post vaak in het topic over schizofrenie, dat je daar dagelijks last van hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:57 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zelfs in R&P geweest, verrekte koekwaus. Waar heb je het over.
... wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:58 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jawel, je post vaak in het topic over schizofrenie, dat je daar dagelijks last van hebt.
Ik had dan ook niet anders verwacht.
Ga ik zo doen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:00 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Dafuq?
Citeer mij dan uit R&P. Doe eens.
Weet jij echt heel zeker dat je de juiste user hebt nu?quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ga ik zo doen.
Wat een raar mens ben je toch ook. De hele tijd DM's naar mij gestuurd met allemaal rare vragen.. Nee, daar zit ik op te wachten. En dan durf je nog te klagen in FB
Die mogen wmb allemaal wel dicht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:18 schreef hugecooll het volgende:
Kap eens met die onzin
En van bijvoorbeeld MrSalazar zijn ook genoeg topics open terwijl ze een OP van maar 1 regel hebben, ligt er gewoon aan hoe erop wordt gereageerd en zo
En of we het topic snel zien
Uiteraard ongelezenquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die mogen wmb allemaal wel dicht.
Vanzelfsprekend, het mag echter wel benadrukt worden dat het topic ongelezen in de kliko belandt.quote:
Als er al 10 goede reacties staan zonder dat een mod ingrijpt, dan is het onnodig om het topic te sluiten. Users kunnen een topic ook maken, niet alleen de TSquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:36 schreef sinadOH het volgende:
Pas dan ook even de regels aan. Want 'stop wat moeite in je topic' is overduidelijk achterhaald.
Kom we zitten in US SC.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo, waarom is de klbsc dicht en voor hoelang? Nu zijn veel mensen de dupe van een klein groepje.
En wat dat afzeiken betreft, dat hoort er een beetje bij in klbsc, althans tussen de mensen die er al zitten. Tegen newbs moet gewoon normaal gedaan worden, dat dan weer wel. Vind de actie van pharkus dan ook wat overdreven.
Tot maandag. En als dat kleine groepje eens intern aangepakt wordt ipv op handen gedragen dan komen we een heel eind.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo, waarom is de klbsc dicht en voor hoelang? Nu zijn veel mensen de dupe van een klein groepje.
En wat dat afzeiken betreft, dat hoort er een beetje bij in klbsc, althans tussen de mensen die er al zitten. Tegen newbs moet gewoon normaal gedaan worden, dat dan weer wel. Vind de actie van pharkus dan ook wat overdreven.
Nu gaat heel klbsc ergens anders posten dus wat schiet je er mee op? Lijkt me dat het alleen maar tegen je gaat werken want je wordt er niet om gewaardeerd ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tot maandag. En als dat kleine groepje eens intern aangepakt wordt ipv op handen gedragen dan komen we een heel eind.
Waardering uit KLB is zoiets als enkelvoudig schuur wcpapier. Zelfs bij hoge nood geen prettige ervaring.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nu gaat heel klbsc ergens anders posten dus wat schiet je er mee op? Lijkt me dat het alleen maar tegen je gaat werken want je wordt er niet om gewaardeerd ofzo
Denk ik zomaar
Het is nou niet dat je een beetje feeling hebt met het volk in de sc. Daarom vind ik het ook erg dom om die sc voor een weekend te sluiten. Alleen maar omdat er wat gezeken wordt? Beetje jammer, maarja. Doe er weinig aan denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waardering uit KLB is zoiets als enkelvoudig schuur wcpapier. Zelfs bij hoge nood geen prettige ervaring.
Het is al een tijdje bezig. Heb het afgelopen jaar genoeg gedonder gezien daar nu. Niet iedereen staat sterk genoeg in zijn schoenen om continu afgezeken te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is nou niet dat je een beetje feeling hebt met het volk in de sc. Daarom vind ik het ook erg dom om die sc voor een weekend te sluiten. Alleen maar omdat er wat gezeken wordt? Beetje jammer, maarja. Doe er weinig aan denk ik
Ja, dat zullen ongetwijfeld bepaalde personen zijn. Geef die SC ban dan ofzo. Of gooi ze helemaal weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bezig. Heb het afgelopen jaar genoeg gedonder gezien daar nu. Niet iedereen staat sterk genoeg in zijn schoenen om continu afgezeken te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |