Waarom begon je topic dan niet met een klacht over religiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:20 schreef Reliekrover het volgende:
Net als het christendom en het jodendom overigens. Drie stukken onkruid uit dezelfde wortel.
Omdat moslims nog net effe een tikje radicaler zijn met hun wereldvreemde ideeën over het hiernamaals.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:22 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Waarom begon je topic dan niet met een klacht over religie
Radicaal klopt. Instabiel niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vind jou ook vrij radicaal en instabiel overkomen anders
Och hemel, je bent altijd zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Radicaal klopt. Instabiel niet.
Ik sta zeer negatief tegenover moslims.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Och hemel, je bent altijd zo?
alle moslims? nou nou...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Ik sta zeer negatief tegenover moslims.
Wij niet tegenover jullie dochtersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:25 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Ik sta zeer negatief tegenover moslims.
de wortel van allah is ook niet helemaal halal volgens mijquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:20 schreef Reliekrover het volgende:
Als ik tegen mijn psychiater vertel dat ik 70+ maagden krijg als ik 20 mensen omleg, stoppen ze mij gelijk in een inrichting.
Maar bij moslims is dat niet het geval. Nee, dan is het vrijheid van religie.
Het moet eens tijd worden dat we de islam als een geestelijke stoornis gaan behandelen. Net als het christendom en het jodendom overigens. Drie stukken onkruid uit dezelfde wortel.
ja klopt ze zijn idd erg fanatiek.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Omdat moslims nog net effe een tikje radicaler zijn met hun wereldvreemde ideeën over het hiernamaals.
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:30 schreef hoink581 het volgende:
Ik zuchtte bij het lezen van de TT.
Ja, TS? Over dit uitgemolken onderwerp wil je echt een eigen klacht maken?
Totdat de plaat grijs is.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef Reliekrover het volgende:
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Luister, ik heb slechte ervaringen met christenen en moslims. Sterker nog, ik vind het de meest walgelijk mensen die ik ooit ontmoet heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Totdat de plaat grijs is.
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:37 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Luister, ik heb slechte ervaringen met christenen en moslims. Sterker nog, ik vind het de meest walgelijk mensen die ik ooit ontmoet heb.
Joden ken ik niet. Maar dat zal wel komen omdat ze in WO2 massaal naar het oosten gestuurd werden.
Meesterlijke troll.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:37 schreef Reliekrover het volgende:
Luister, ik heb slechte ervaringen met christenen en moslims. Sterker nog, ik vind het de meest walgelijk mensen die ik ooit ontmoet heb.
Joden ken ik niet. Maar dat zal wel komen omdat ze in WO2 massaal naar het oosten gestuurd werden.
Het midden oosten geeft ze anno 2016 nog steeds een warm welkom wat dat betreftquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:37 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Wat die joden en arabieren daar allemaal flikken interesseert me vrij weinig. Zolang ze niet hier naartoe komen vind ik het best.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:43 schreef flufffy het volgende:
[..]
Het midden oosten geeft ze anno 2016 nog steeds een warm welkom wat dat betreft
Een "gezonde" moslims verteld dat hij mensen gaat omleggen zodat hij 70+ maagden krijgt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik mis het verband tussen het omleggen van 20 mensen en de vrijheid van religie. Zou je hier iets meer over kunnen vertellen? Kan vooralsnog geen mening vormen over dit topic.
Succes alvast met het verwerken van je illusie danquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:45 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Wat die joden en arabieren daar allemaal flikken interesseert me vrij weinig. Zolang ze niet hier naartoe komen vind ik het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |