Werden gedwongen door een blanke man. History repeats.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar die honden wel, dat zegt wel weer genoeg..
quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Werden gedwongen door een blanke man. History repeats.
Dat zijn Marokkadors. Een aan inteelt onderhevig ras wat in troepen op weerloos wild jaagtquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar die honden wel, dat zegt wel weer genoeg..
Aangeschoten wild hoort met een klap in de nek "geholpen" te worden en niet als speelgoed voor een hond te dienen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:15 schreef PeZu het volgende:
och jee, het verzonnen moralistisch besef van sommige steekt weer een s de kop op....
een dier afschieten dat overlast veroorzaakt is zo erg, afschuwelijk ja, over de stal waar 300 koeien in kleine ruimte staan waar het gewas heengaat dat nu groeit omdat de zwaan bij overlast wordt afgeschoten hoor je niemand.... want ja zwanen zijn zo mooi en adelijk, hypocriete verontwaardiging
ja jij snapt het helemaal want zo werkt het als je bezig bent, je schiet een hond rent er naartoe, voordat jij er als jager bent en die gaat dan netjes wachten jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
Aangeschoten wild hoort met een klap in de nek "geholpen" te worden en niet als speelgoed voor een hond te dienen.
De hond brengt hem naar je toe waarna je hem een genadeklap geeft. Ik weet niet watvoor voorstelling jij er van hebt maar een hond gaat op commando neer het geschoten wild toe. Gaat een hond uit eigen beweging dan loop je de kans dat hij in schot hagel loopt. Een andere jager let op eventueel wild wat hij kan schieten en heeft geen tijd om honden van andere jagers in de gaten te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij snapt het helemaal want zo werkt het als je bezig bent, je schiet een hond rent er naartoe, voordat jij er als jager bent en die gaat dan netjes wachten ja![]()
hoe leuk dnek je dat het er in slachthuizen aan toe gaat, en dan hebben di edieren daar bovenop nog al een opgesloten kutleven gehad.
maar nee we gaan met zijn allen steigeren als we dieren zien die vrij hebben geleefd en dan worden gedood, gelukkig ook helemaal geen stemmingsmakende beelden van 1vandaag, nee hoor dat is zorgvuldig objectief geselecteerd.....
ik weet hoe jagen werkt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
De hond brengt hem naar je toe waarna je hem een genadeklap geeft. Ik weet niet watvoor voorstelling jij er van hebt maar een hond gaat op commando neer het geschoten wild toe. Gaat een hond uit eigen beweging dan loop je de kans dat hij in schot hagel loopt. Een andere jager let op eventueel wild wat hij kan schieten en heeft geen tijd om honden van andere jagers in de gaten te houden.
ja inderdaad hoe je fysieke honger krijgt af is hier anders dan in afrika ja, een lege maag hier is totaal anders dan een lege maag elders ter wereld.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:39 schreef tong80 het volgende:
Dit topic
In Afrika hebben ze honger. Hier heb je lekkere trek.
Vanwaar 1 vandaag. Ik heb nog ergere beelden gezien dan dit voorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij snapt het helemaal want zo werkt het als je bezig bent, je schiet een hond rent er naartoe, voordat jij er als jager bent en die gaat dan netjes wachten ja![]()
hoe leuk dnek je dat het er in slachthuizen aan toe gaat, en dan hebben di edieren daar bovenop nog al een opgesloten kutleven gehad.
maar nee we gaan met zijn allen steigeren als we dieren zien die vrij hebben geleefd en dan worden gedood, gelukkig ook helemaal geen stemmingsmakende beelden van 1vandaag, nee hoor dat is zorgvuldig objectief geselecteerd.....
omdat daar de beelden vandaan komen die je nota bene zelf post nitwitquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar 1 vandaag. Ik heb nog ergere beelden gezien dan dit voorbeeld.
Juf. Ze noemt me nitwit. M'n hart is gebroken. M'n toch al zo kwetsbare zieltje gekrenkt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat daar de beelden vandaan komen die je nota bene zelf post nitwit
echt, er is er maar 1 die al je topics verkloot en dat ben jezelf manquote:Op donderdag 3 maart 2016 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juf. Ze noemt me nitwit. M'n hart is gebroken. M'n toch al zo kwetsbare zieltje gekrenkt.
Ha ha ha haquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha
Ik weet hoe hoerenlopen werkt. Maar ga toch niet met Patty Brard en Patricia Paaij naar bed.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt, er is er maar 1 die al je topics verkloot en dat ben jezelf man
Je interpunctie is je naar het hoofd gestegen. Je mag trouwens Herman zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt, er is er maar 1 die al je topic verkloot en dat ben jezelf man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |