Ik ben nog nooit zelfs in R&P geweest, verrekte koekwaus. Waar heb je het over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Met jou is er meer aan de hand hoor. Ik zie je vaak posten in R&P waarbij je weer een schizofrene aanval krijgt op alles wat mooi en lelijk is. Hypocriet secreet.
Jawel, je post vaak in het topic over schizofrenie, dat je daar dagelijks last van hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:57 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zelfs in R&P geweest, verrekte koekwaus. Waar heb je het over.
... wat gebeurt hier?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:58 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Jawel, je post vaak in het topic over schizofrenie, dat je daar dagelijks last van hebt.
Ik had dan ook niet anders verwacht.
Ga ik zo doen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:00 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Dafuq?
Citeer mij dan uit R&P. Doe eens.
Weet jij echt heel zeker dat je de juiste user hebt nu?quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:02 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ga ik zo doen.
Wat een raar mens ben je toch ook. De hele tijd DM's naar mij gestuurd met allemaal rare vragen.. Nee, daar zit ik op te wachten. En dan durf je nog te klagen in FB
Die mogen wmb allemaal wel dicht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:18 schreef hugecooll het volgende:
Kap eens met die onzin
En van bijvoorbeeld MrSalazar zijn ook genoeg topics open terwijl ze een OP van maar 1 regel hebben, ligt er gewoon aan hoe erop wordt gereageerd en zo
En of we het topic snel zien
Uiteraard ongelezenquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die mogen wmb allemaal wel dicht.
Vanzelfsprekend, het mag echter wel benadrukt worden dat het topic ongelezen in de kliko belandt.quote:
Als er al 10 goede reacties staan zonder dat een mod ingrijpt, dan is het onnodig om het topic te sluiten. Users kunnen een topic ook maken, niet alleen de TSquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:36 schreef sinadOH het volgende:
Pas dan ook even de regels aan. Want 'stop wat moeite in je topic' is overduidelijk achterhaald.
Kom we zitten in US SC.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo, waarom is de klbsc dicht en voor hoelang? Nu zijn veel mensen de dupe van een klein groepje.
En wat dat afzeiken betreft, dat hoort er een beetje bij in klbsc, althans tussen de mensen die er al zitten. Tegen newbs moet gewoon normaal gedaan worden, dat dan weer wel. Vind de actie van pharkus dan ook wat overdreven.
Tot maandag. En als dat kleine groepje eens intern aangepakt wordt ipv op handen gedragen dan komen we een heel eind.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo, waarom is de klbsc dicht en voor hoelang? Nu zijn veel mensen de dupe van een klein groepje.
En wat dat afzeiken betreft, dat hoort er een beetje bij in klbsc, althans tussen de mensen die er al zitten. Tegen newbs moet gewoon normaal gedaan worden, dat dan weer wel. Vind de actie van pharkus dan ook wat overdreven.
Nu gaat heel klbsc ergens anders posten dus wat schiet je er mee op? Lijkt me dat het alleen maar tegen je gaat werken want je wordt er niet om gewaardeerd ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tot maandag. En als dat kleine groepje eens intern aangepakt wordt ipv op handen gedragen dan komen we een heel eind.
Waardering uit KLB is zoiets als enkelvoudig schuur wcpapier. Zelfs bij hoge nood geen prettige ervaring.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nu gaat heel klbsc ergens anders posten dus wat schiet je er mee op? Lijkt me dat het alleen maar tegen je gaat werken want je wordt er niet om gewaardeerd ofzo
Denk ik zomaar
Het is nou niet dat je een beetje feeling hebt met het volk in de sc. Daarom vind ik het ook erg dom om die sc voor een weekend te sluiten. Alleen maar omdat er wat gezeken wordt? Beetje jammer, maarja. Doe er weinig aan denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waardering uit KLB is zoiets als enkelvoudig schuur wcpapier. Zelfs bij hoge nood geen prettige ervaring.
Het is al een tijdje bezig. Heb het afgelopen jaar genoeg gedonder gezien daar nu. Niet iedereen staat sterk genoeg in zijn schoenen om continu afgezeken te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is nou niet dat je een beetje feeling hebt met het volk in de sc. Daarom vind ik het ook erg dom om die sc voor een weekend te sluiten. Alleen maar omdat er wat gezeken wordt? Beetje jammer, maarja. Doe er weinig aan denk ik
Ja, dat zullen ongetwijfeld bepaalde personen zijn. Geef die SC ban dan ofzo. Of gooi ze helemaal weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bezig. Heb het afgelopen jaar genoeg gedonder gezien daar nu. Niet iedereen staat sterk genoeg in zijn schoenen om continu afgezeken te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |