SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorwaarden voor deelname:
• 1 deelname per persoon (met verschillende accounts meerdere keren meedoen is niet toegestaan)
• De actie loopt van maandag 21 december t/m zondag 27 december, 23.59 (NL-tijd)
• De winnaars worden door een collega random gekozen en op maandag 28 december bekend gemaakt. Fok-crew mag ook meedoen.
Disclaimer: het risico op eventuele douanekosten ligt bij de winnaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 22-12-2015 07:07:29 ]
15 liter ? dat is leuk voor naar het strand, handdoekje, zwembroek, telefoon, flesjewater en een broodtrommel.quote:Op maandag 21 december 2015 10:42 schreef mr-puta het volgende:
Een zeer welkome give-away op het juiste moment!
(3.5 jack out van laptop kapot nadat garantie 3 weken is verlopen)
Ik zou graag een coupon zien voor http://www.banggood.com/1(...)g-Bag-p-1023499.html .
Ziet er uit als een stevige tas die ideaal is voor een backpack-holiday.
De goudkleurige ziet er erg netjes uit!
Niet als main-tas gedurende een grote reis inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:29 schreef dop het volgende:
[..]
15 liter ? dat is leuk voor naar het strand, handdoekje, zwembroek, telefoon, flesjewater en een broodtrommel.
voor backpacken is 15 liter echt niks
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 28 december 2015 16:21 schreef Skiet het volgende:
Jammer, niet gewonnen. Van harte gefeliciteerd winnaars! Nu maar overwegen om hem gewoon te kopen.
Wat leuk om iets te winnen, lijkt mij erg handig voor audioboeken tijdens het koken en afwassenquote:Op maandag 28 december 2015 09:45 schreef Banggood het volgende:
Ik heb het lijstje met winnaars net ontvangen van mijn collega (die de winnaars willekeurig heeft gekozen uit de reacties die voldeden aan de voorwaarden voor deelname), en de gelukkigen zijn:
- Mr-puta
- Eric_Cantona
- Julius123
- Boppos
- WammesWaggel
- Sandsucker
Gefeliciteerd!!Stuur mij ajb een PM met je naam, volledige adresgegevens, emailadres en de kleur speaker die je wilt ontvangen.
Voor de deelnemers die niet hebben gewonnen: bedankt voor jullie deelname en er komt binnen enkele dagen een coupon voor de speaker, zodat geïnteresseerden die er deze keer naastgrepen de speaker alsnog voordelig in bezit kunnen krijgen.
Hoi, ik heb helaas over je vraag heen gelezen, sorry daarvoor. Ik zal proberen het de volgende keer nog iets duidelijker te omschrijven!quote:Op maandag 28 december 2015 21:01 schreef DjinN het volgende:
Jammer dat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag waardoor ik dus niet mee heb kunnen doen
Micro usbquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe werkt het opladen? gaat dat via de mini-usb of moet ik daarvoor ook meteen een andere lader bij bestellen?
Laden gaat inderdaad via micro USB, alleen is Xiaomi heel erg van het minimale, dus leveren ze de speaker zonder kabel, met het idee dat iedereen thuis wel één of meerdere van deze kabels heeft liggen. Maar gelukkig maakt de kwaliteit van de speaker dat gemis meer dan goed.quote:
Heb zeer interesse in de couponquote:Op maandag 28 december 2015 09:45 schreef Banggood het volgende:
Voor de deelnemers die niet hebben gewonnen: bedankt voor jullie deelname en er komt binnen enkele dagen een coupon voor de speaker, zodat geïnteresseerden die er deze keer naastgrepen de speaker alsnog voordelig in bezit kunnen krijgen.
Hi, de goud- en blauwkleurige speakers zijn op dit moment allebei out of stock.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Heb zeer interesse in de coupon
Nice! Geen dankquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk nou wat hier al aan de lader ligt:
[ afbeelding ]Lekker geluidje hoor! Thomas/Banggood bedankt voor dit leuke presentje
不用谢!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:23 schreef sandsucker het volgende:
Heb hen ook binnen! Wauw, wat een mooi geluid komt er uit voor zo'n kleine speaker:-) ga er veel plezier aan beleven. Bangood, Xièxiè 😄
Bedankt, toffe actie ook in zijn geheel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:37 schreef Banggood het volgende:
Zoals beloofd: een coupon voor de nieuwste Xiaomi Bluetooth speaker van de give-away.![]()
Met code 1eaca8 krijg je 10% korting! Geldig t/m 22 januari 2016.
Hi, ik heb helaas geen idee of dat mogelijk is. K heb even gegoogled maar kon zo snel niets vinden. Gelukkig kun je er wel Engelstalige muziek mee afspelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:03 schreef julius123 het volgende:
hier ook binnen!
geluid is erg goed!
alleen kun je die chinese stem niet veranderen?
Cool!quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef noodgang het volgende:
Vandaag de UMI IRON Pro van de eerdere Give-Away binnengekregen![]()
![]()
Eerste indruk is dat het een erg mooi apparaatje is. Voelt stevig en snel aan! Nog even wachten tot ik een nanosim binnen heb om hem uitvoeriger te kunnen testen!
Haha super om te lezen dat je er zo veel plezier van hebt!quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:45 schreef Boppos het volgende:
Even een update van mijn ervaringen met mijn gekregen speakertje tot nu toe.
Toen ik em binnen kreeg heb ik die teksten die het Chinese meisjes stemmetje spreekt even door de google translate laten vertalen.
De zegt iets van "apparaat verbonden" of "gereed voor verbinden" als je met die bluetooth knop speelt. En ze zegt hoeveel % je accu nog vol is. Jammer dat ik zelf nog niet zo bekwaam ben in het chinees om bijv. 20%, 40% of 100% te kunnen verstaan.
Ik had zelf al een witte met alleen bluetooth, deze is kwa geluidsspectrum redelijk vergelijkbaar. Maar die gebruikte ik eigenlijk niet zo veel, omdat je toch altijd je telefoon (of iets anders) in de buurt moet hebben. Vaak is het fijn om gewoon even een achtergrond muziekje ergens op te zetten en dat niet uit gaat als je bijv. even naar de wc moet. De nieuwe heeft dus een mogelijkheid voor SD en dat is voor mij echt ideaal. Ik heb ooit een lijstje gemaakt met ca. 300 nummertjes met van rock tot hardcore en van rap tot k3. Deze staan nu op het kaartje en wisselen tussen telefoon en die nummertjes gaat heel makkelijk.
Nu ben ik net terug van 2 weken Cuba en daar hebben we het speakertje redelijk vaak gebruikt. We hadden daar een auto gehuurd en hadden niet verwacht dat deze een usb aansluiting zou hebben ofzo, dus hadden we het speakertje als vervanging van de auto radio. Dat werkt best aardig en hij houd het lang genoeg uit. Ook op het balkon van een hotel waar we een weekje hebben gezeten deed de speaker wat je er van kan verwachten.
1 avond heeft het speakertje mij weer een voordeel van het SD kaartje en de simpele bediening van de speaker laten zien. We zaten in Cuba op een al-in resort en hadden contact met een paar Belgen wat Nederlanders en Canadezen. Na 's middags biertjes en mojitos op het strand 's avonds biertjes en mojitos bij een show en door de "nachtclub" in kregen we het idee om naar het strand te gaan en allemaal drank mee te nemen. om het er nog wat gezelliger op te kamen ben ik even heen en weer naar ons appartementje gelopen en had het speakertje gepakt. Daardoor hadden we een klein ongeorganiseerd strandfeestje met een man of 10. waarbij we nog de meeste lol hebben gehad doe het volume waarop om 3 uur 's nachts "een klein geel visje" van K3 over het Cubaanse strand mee gezongen werd door 2 Belgen en een stel ollanders. Het speakertje heeft zelfs mijn dansen in de branding overleeft al zijn er in de gaatjes nog steeds wat korrels zand te vinden. Met dit speaktertje is het gewoon op play en volume wat hoger en je hebt een klein feestje. Met de hoeveelheid alcohol in mijn bloed die avond had het me niet gelukt om mijn telefoon te verbinden met die witte speaker en dan wat af te spelen denk ik.
Al met al super blij met de speaker! en hij heeft zich al goed bewezen. Binnenkort zal een vriend van mij mijn speaker wel eens aan een review onderwerpen zoals hij ook met mijn witte exemplaar heeft gedaan: http://androidworld.nl/re(...)ot-voor-weinig-geld/
hij ligt nu bij androidworld voor een revieuwquote:Op vrijdag 5 februari 2016 02:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Haha super om te lezen dat je er zo veel plezier van hebt!
Het vrouwtje dan aan hoeveel batterij je nog hebt. Moet je maar eens Google translate naar laten luisterenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Doet het nog goed, hij speelt nu naast de computer muziek af.
Top dingetje, enige makke... dat metaal is premium en voelt zeer solide aan maar wat is dat koud zeg.
Waar dient dat knopje onder het onderste knopje voor? onderste als de (aan)knop boven is![]()
Heb het knopje nog altijd niet gebruikt maar vroeg het mij gewoon af.... een handleiding in het Engels kan ik nergens vinden.
Thanks. ziet er goed uit! En de linkjes in de review zijn ook erg nice uiteraardquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:41 schreef Boppos het volgende:
http://androidworld.nl/re(...)ooth-speaker-part-2/
Hierbij de review door een maatje van me bij Android world... Met natuurlijk wat linkjes naar Banggood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |