We zullen aan je denken dinsdag hoorquote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef Disana het volgende:
Mooi om te zien dat er nog gefeliciteerd wordt.
Goed geheugen heb je!quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We zullen aan je denken dinsdag hoor
40?quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Ik begin overigens een discutabele leeftijd te bereiken.
17?quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Te oud? Te oud voor wat.quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Waarom is mij dat nooit verteld?quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Seks, dat kan gewoon echt niet meer na je veertigste.
Ik dacht dat Friek nog wel een stuk jonger was.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef Tem het volgende:
34 man... heel leven nog voor je. 40 is het begin van de aftakeling.
Dat is een beetje laat voor mij. Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Straks een docu over Pierre Bokma van Coen Verbraak op Ned2.
Zaten ze laatst over bij Pauw aan tafel. Wist helemaal niet dat Bokma wel een vrij bijzonder leven en levensstijl had.quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Straks een docu over Pierre Bokma van Coen Verbraak op Ned2.
Alcoholisme is toch niet direct een "bijzondere levensstijl"?quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zaten ze laatst over bij Pauw aan tafel. Wist helemaal niet dat Bokma wel een vrij bijzonder leven en levensstijl had.
Ja, kinderen bij verschillende vrouwen. Boeiende vent en een goede acteur, daarom ga ik wel kijken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zaten ze laatst over bij Pauw aan tafel. Wist helemaal niet dat Bokma wel een vrij bijzonder leven en levensstijl had.
Ook jarenlang eigenlijk geen vast verblijfadres begreep ik. Ook in zijn jeugd gezworven langs internaten en pleeggezinnen. Het één zal ongetwijfeld met het ander te maken hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, kinderen bij verschillende vrouwen. Boeiende vent en een goede acteur, daarom ga ik wel kijken.
Even eerder luisterde ik hiernaarquote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef Tem het volgende:
In 1987 liep ik op mijn Adidasjes met een walkman op te luisteren naar Public Enemy.
quote:
Ik heb mijn leerlingen laatst eens verteld waar de afkorting 'adidas' voor staat. De korn-uitleg, bedoel ik dan. De twijfel of ze me wel moesten geloven was behoorlijk groot.quote:
Vernoemd naar één van de grondleggers van de corruptie in de internationale sportwereld, Adolf Dassler.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb mijn leerlingen laatst eens verteld waar de afkorting 'adidas' voor staat. De korn-uitleg, bedoel ik dan. De twijfel of ze me wel moesten geloven was behoorlijk groot.
Ja, dat is wat wikipedia zegt. De andere uitleg van de afkorting is leuker voor een club pubers.quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vernoemd naar één van de grondleggers van de corruptie in de internationale sportwereld, Adolf Dassler.
Achterdochtige blikken in de klas uiteraard. Wel een betere uitleg misschien, al blijft het verhaal van die twee nazi broers ook wel interessant.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb mijn leerlingen laatst eens verteld waar de afkorting 'adidas' voor staat. De korn-uitleg, bedoel ik dan. De twijfel of ze me wel moesten geloven was behoorlijk groot.
Terwijl ze zichzelf ongetwijfeld bestempelen als 'het Verzet'.quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik wed echt dat heel veel mensen daar vroeger nazi's zouden zijn geweest.
Zo eng is het niet om 30 te zijn, kan ik melden.quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef Friek_ het volgende:
Jup.quote:Op zondag 20 december 2015 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Terwijl ze zichzelf ongetwijfeld bestempelen als 'het Verzet'.
Ik gok de Deense juwelenroof.quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef Perrin het volgende:
Waar heb je 't eigenlijk over? Het koi-topic?
Je zou maar woorden gebruiken die ook ooit door Hitler zijn gebezigd.quote:Op zondag 20 december 2015 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Desalniettemin gebruiken velen ook zonder enige vorm van schaamte termen als "Gütmensch" die ook al door Hitler werden gebruikt in Mein Kampf.
Ik zou het ook niet netjes vinden als de overheid persoonlijk bezittingen van Nederlanders confisqueert waar ze emotionele waarde aan hebben (geërfde sieraden en dergelijke).quote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Wegenbouwer het volgende:
Fijn dat robin zich nu ook boos maakt dat de overheid mensen beroofd. Alleen raar dat de ene groep niet mag klagen en de andere groep wel, weinig consistent.
vegetariër?quote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je zou maar woorden gebruiken die ook ooit door Hitler zijn gebezigd.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen kinderen.
Het gaat er ook om in welke context dat soort woorden gebruikt worden Pokkelmans.quote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je zou maar woorden gebruiken die ook ooit door Hitler zijn gebezigd.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de deense overheid een uitzondering zou maken daarvoor.quote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet netjes vinden als de overheid persoonlijk bezittingen van Nederlanders confisqueert waar ze emotionele waarde aan hebben (geërfde sieraden en dergelijke).
Je bent redactie dus je hebt de middelen voor een tegengeluid.quote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat er ook om in welke context dat soort woorden gebruikt worden Pokkelmans.
Ik hoop met Robin mee dat mensen die termen gebruiken die Hitler ooit gebruikte geen kinderen hebben.quote:
Ook lekker makkelijk te controleren wat allemaal via een legaat is verkregen. Dat terwijl er amper te achterhalen valt wie er überhaupt voor je staat.quote:Op zondag 20 december 2015 23:43 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de deense overheid een uitzondering zou maken daarvoor.
Dan nog. Beetje simpel om een idee of term te diskwalificeren op basis van de persoon van wie het afkomstig is.quote:Op zondag 20 december 2015 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat er ook om in welke context dat soort woorden gebruikt worden Pokkelmans.
Nee. Niet als het in diezelfde context wordt gebruikt en om eenzelfde soort gedachtegoed.quote:Op zondag 20 december 2015 23:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan nog. Beetje simpel om een idee of term te diskwalificeren op basis van de persoon van wie het afkomstig is.
Zo kreeg ik laatst ook eens het verwijt dat mijn muzieksmaak weinig zwart was. Geen idee dat je muzieksmaak tegenwoordig ook een afspiegeling van de moderne maatschappij moet vormen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:47 schreef Tem het volgende:
Wagner op Ned2, daar had Hitler ook wat mee. Wat een nazi's bij de IKON.
Huh.quote:Op zondag 20 december 2015 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Niet als het in diezelfde context wordt gebruikt en om eenzelfde soort gedachtegoed.
Niet dus nee.quote:Op zondag 20 december 2015 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk te controleren wat allemaal via een legaat is verkregen. Dat terwijl er amper te achterhalen valt wie er überhaupt voor je staat.
Body Count is vast wel zwart genoeg.quote:Op zondag 20 december 2015 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo kreeg ik laatst ook eens het verwijt dat mijn muzieksmaak weinig zwart was. Geen idee dat je muzieksmaak tegenwoordig ook een afspiegeling van de moderne maatschappij moet vormen.
Maargoed, toen dus maar wat meer Marduk en 1349 zitten draaien.
Emotionele waarde laat zich sowieso een beetje lastig meten.quote:Op zondag 20 december 2015 23:56 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Niet dus nee.
Maar neemt een deurwaarder hier ook niet persoonlijke eigendommen met mogelijk emotionele waarde mee als je de belasting niet betaalt?
Ja die kan ik ook wel waarderen. Die waren een tijd geleden eens in Nijmegen. Vroegen toch een behoorlijke smak geld voor zo'n ticket.quote:Op zondag 20 december 2015 23:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Body Count is vast wel zwart genoeg.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Wegenbouwer het volgende:
Fijn dat robin zich nu ook boos maakt dat de overheid mensen beroofd. Alleen raar dat de ene groep niet mag klagen en de andere groep wel, weinig consistent.
Vangen.quote:
52% vind ik nogal wat.quote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet netjes vinden als de overheid persoonlijk bezittingen van Nederlanders confisqueert waar ze emotionele waarde aan hebben (geërfde sieraden en dergelijke).
Maar je krijgt er zoveel moois voor terug.quote:
En het land nog verder naar de vernieling helpen? Huidige regering heeft voor 3% economische groei gezorgdquote:Op maandag 21 december 2015 08:22 schreef Kowloon het volgende:
Hopelijk gaan de linksen regeren in Spanje. Hebben ze daar ook nog communisten rond lopen?
gezeur dat je nog meer moet betalen bedoel je?quote:Op maandag 21 december 2015 08:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel moois voor terug.
Mwa. Toptarief vangt aan bij (zometeen) twee keer modaal. Daar kan je netto - als je nul andere lasten hebt - een redelijk Golf van kopen. Wat een rijkdom.quote:Op maandag 21 december 2015 08:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Regeringen zorgen niet voor economische groei, Piet. Dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 21 december 2015 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het land nog verder naar de vernieling helpen? Huidige regering heeft voor 3% economische groei gezorgd
Schokkend.quote:Op maandag 21 december 2015 08:27 schreef Kowloon het volgende:
Vandaag is de kortste dag van 2015. Grappig genoeg is het vandaag noch de laatste zonsopkomst noch de vroegste zonsondergang.
de hardwerkende Spanjaard zal je bedoelenquote:Op maandag 21 december 2015 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het land nog verder naar de vernieling helpen? Huidige regering heeft voor 3% economische groei gezorgd
52 procent is een belachelijk hoog percentage.quote:
Weer slecht geslapen opa?quote:
en je mag stemmen naar wat voor mooisquote:Op maandag 21 december 2015 08:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tijd dat iedereen 52% gaat betalen.quote:Op maandag 21 december 2015 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
52 procent is een belachelijk hoog percentage.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat het daarom oké is om ook van vluchtelingen te stelen.
Vindt.quote:Op maandag 21 december 2015 08:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij vind het wel een leuk weetje?
Niet aan meegedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 08:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk jouw score bij het Groot Dictee?
Alsof dat het daadwerkelijke doel is. Denemarken zoekt naar een methode die vooral afschrikt, dat geld boeit niet.quote:Op maandag 21 december 2015 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat betekent natuurlijk niet dat het daarom oké is om ook van vluchtelingen te stelen.
No schijt?quote:Op maandag 21 december 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dat het daadwerkelijke doel is. Denemarken zoekt naar een methode die vooral afschrikt, dat geld boeit niet.
Vierendelen na binnenkomst werkt ook afschrikwekkend. In dat opzicht faalt het voorstel dus ook.quote:Op maandag 21 december 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dat het daadwerkelijke doel is. Denemarken zoekt naar een methode die vooral afschrikt, dat geld boeit niet.
Ze moeten gewoon betalen. Ze krijgen er minstens een puik huis voor.quote:Op maandag 21 december 2015 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jep. Tevens ben ik blij vanwege de staat van de Nederlandse infrastructuur.quote:Op maandag 21 december 2015 08:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een leuk weetje?
We kunnen ook gewoon de gouden tanden uit de gebitten van vluchtelingen rammen. Werkte bij jouw opa ook goed, nietwaar?quote:Op maandag 21 december 2015 09:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon betalen. Ze krijgen er minstens een puik huis voor.
Uiteraard kunnen we dit ook allemaal laten betalen door de Robins van Nederland, maar een kleine bijdrage van de gasten, indien mogelijk, is niet gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |