SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vind het vreemd dat er iemand in zit, die er niet in zit. Rare actie.quote:Op zondag 20 december 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch wel fijn dat we Roosmarijn er als bonus bij krijgen
Ergo; Giel kan niet goed genoeg draaien dat ze het ook op de airwaves willenquote:Op zondag 20 december 2015 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat er iemand in zit, die er niet in zit. Rare actie.
Wuppies waren de best juist.quote:Op zondag 20 december 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Integendeel. Assortiment is breder dan zeg 5 jaar geleden. Alleen de hypes als de wuppies zijn gone
Ik snap het wel. Na het vertrek van Coen, Sander, Stenders en Ekdom zijn de luistercijfers achteruit gegaan en moet het publiek bekend raken met de andere dj'squote:Op zondag 20 december 2015 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het vreemd dat er iemand in zit, die er niet in zit. Rare actie.
Ik haat haar met passie sinds ze me het Alfabet achterstevoren liet opzeggen on air gofferdommequote:Op zondag 20 december 2015 00:17 schreef heloef het volgende:
Ik was net zo blij dat we af waren van drive-in DJ Coen, krijgen we nu Roos die der bek niet kan houden tijdens een set.
quote:
Dank.quote:
moeten we nog zo lang lijden?quote:Op zondag 20 december 2015 00:18 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar hebben ze pauze tussen 24:00 en 6:00
In 2017 mag er geen publiek meer
2018: Niks meer op beeld.
En in 2019 verdwenen.
Jaquote:
Rumour has it dat volgend jaar de laatste is.quote:
En dan 538 die een doorstart maakt.quote:Op zondag 20 december 2015 00:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rumour has it dat volgend jaar de laatste is.
Ze heeft het zwaar deze nacht.quote:Op zondag 20 december 2015 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Roosmarijn vind ik niet echt dik in orde.
Haar aanwezigheid ligt zwaar op de maag.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 00:23 schreef Qunix het volgende:
Madonna
Of de rapgroep Sugergang Hill ofzo
Valt fors tegen inderdaadquote:Op zondag 20 december 2015 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar aanwezigheid ligt zwaar op de maag.
Of A Quest Called Tribequote:Op zondag 20 december 2015 00:23 schreef Qunix het volgende:
Madonna
Of de rapgroep Sugergang Hill ofzo
Aangekondigd.quote:Op zondag 20 december 2015 00:24 schreef Cee het volgende:
Is Giel hier spontaan mee begonnen of was het aangekondigd?
Roosmarijn is die MC die je boekt om op het eind van de avond een zaal leeg te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2015 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Roosmarijn is de MC die je bang bent tegen te komen op een goed feestje
quote:Op zondag 20 december 2015 00:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t waren mc miker g & dj sven overigens
Ditquote:Op zondag 20 december 2015 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel enorm druk bij het huis al de hele dag
Daar kun je wat aan doenquote:Op zondag 20 december 2015 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben nu veel te nuchter om naar giel die darude-sandstorm en schlager in limburg draait te luisteren
Limburgers komen massaal onder de stoeptegels en uit de mijnen vandaan gekropen, mooi toch.quote:Op zondag 20 december 2015 00:27 schreef TheVulture het volgende:
ik dacht dat je holiday bedoeldequote:
Er gebeurt ook weer eens wat in Limburg, zijn ze niet gewend.quote:Op zondag 20 december 2015 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat had ik nog jaren op mijn telefoon staan, waarom vraag ik mij nog steeds af.quote:Op zondag 20 december 2015 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Doet me denken aan dat plaatje dat Coen altijd draaide: Skipadapadiddlyda of zoiets
quote:Op zondag 20 december 2015 00:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Doet me denken aan dat plaatje dat Coen altijd draaide: Skipadapadiddlyda of zoiets
en dat is een voordeel?quote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Met deze nieuwe/aangepaste opzet krijg je ook minder die genânte overgangen van totale schijtlol naar een reportage over dode kindjes. Dat ze nog in hun veilingpak de verhalen van Corton met een serieuze kop aan moeten horen. Nu is dat wat subtieler.
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappenquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Bieden op een scootertocht met plasterk
Vorig jaar was dat een van de vele klachten, dat het niet oprecht meer leek. Ik heb er zelf geen problemen mee.quote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
en dat is een voordeel?
Dat hoort beide bij het leven
quote:Op zondag 20 december 2015 00:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappen
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakkenquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Met deze nieuwe/aangepaste opzet krijg je ook minder die genânte overgangen van totale schijtlol naar een reportage over dode kindjes. Dat ze nog in hun veilingpak de verhalen van Corton met een serieuze kop aan moeten horen. Nu is dat wat subtieler.
Dát zijn nog eens veilingitemsquote:Op zondag 20 december 2015 00:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappen
ja, net als themalied wijd open na een verhaal over een fatale bevallingquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakken
En de Kermit foto's hierquote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, net als themalied wijd open na een verhaal over een fatale bevalling
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakken
Dat is wel waarquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.quote:
Als er goede gasten waren was het awesome (ik noem een Roel, Ilse, Johnny, etc). Alleen dat tuig wat alleen maar kwam omdat hun manager dat een goed idee vond voor de PR, die waren baggerkut (kuch, jaq).quote:Op zondag 20 december 2015 00:35 schreef heloef het volgende:
Zoveel gehaat op die nachtgasten en nu ze weg zijn mis ik ze serieus. Verdomme.
En BOOOOOOOODSCHAAAAAAP! jongenquote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.
Mensen worden gescreend voordat ze het plein opkomen. Het moet wel sober blijven, hè!?quote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?quote:Op zondag 20 december 2015 00:35 schreef heloef het volgende:
Zoveel gehaat op die nachtgasten en nu ze weg zijn mis ik ze serieus. Verdomme.
Die DJ's blijven 24 uur toch?quote:Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.quote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als er goede gasten waren was het awesome (ik noem een Roel, Ilse, Johnny, etc). Alleen dat tuig wat alleen maar kwam omdat hun manager dat een goed idee vond voor de PR, die waren baggerkut (kuch, jaq).
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.quote:Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?
quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Do's sigaretje.
daar moet nog een gifje van zijnquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Do's sigaretje.
daar is vast een update over gepost, even zoekenquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
dat was ernstig jaquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
Wie was dat ook alweer die al snel ging slapen en hardop zeurde dat ze "niet wist wat ze moest gaan doooeeeeeen"?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Zie OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
In de OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
Tuurlijk, should have known.quote:
Evaquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In de OPMichiel Eva en Frank uit mijn hoofd
Jorgen Rayman was het dieptepuntquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
Leuk meisje inderdaadquote:
Wat een toffe dude was dat en echt fascinerende verhalen. Die zouden ze nou echt een programma moeten gevenquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
Dat heb ik (gelukkig?) gemist dan..quote:Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Jorgen Rayman was het dieptepunt
Er is wel een dvdd maar die van gisteren was volgens mij best ok.quote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedere nacht een vluchteling als slaapgast moeten hebben.![]()
Oh, oh en is er nog een tranentrekkende hilarische dagelijkse demo van de dag? Of is die ook geschrapt?
betrapt.quote:
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Toen was Ekdom nog vies dik
Wel een demo maar niet meer hilarisch tot nu toequote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedere nacht een vluchteling als slaapgast moeten hebben.![]()
Oh, oh en is er nog een tranentrekkende hilarische dagelijkse demo van de dag? Of is die ook geschrapt?
soberheid pretenderen, maar de demo vd dag is gehandhaafdquote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Stiekem was hij een typetje van Wendy van Dijk. En Roos ook. Hoop ik.quote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Do met d'r peuk![]()
Ekdom in het pak van Roos![]()
Je bedoelt z'n haartransplantatie wat niemand mocht weten.quote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.
Die is echt al jaren geschrapt.quote:
en zn haar vies vetquote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Toen was Ekdom nog vies dik
Ik zou 'm overslaan.quote:
Weet jij dingen die ik niet weet?quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt z'n haartransplantatie wat niemand mocht weten.
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij leefde hij en Giel toen echt op een dieet van cola en sigaretten bij 3fmquote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.
http://hairplusmc.nl/nieu(...)irplus-medical-care/quote:
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?
quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?
Roos weet dat niet, meest waardeloze DJ van 3fm.quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Strani het volgende:
Wel goed dat Roos nu actiever wordt, tijdens de nacht. Dat is waar ik op hoopte. Het is natuurlijk wel zo dat DJ's veel beter weten hoe je goede radio maakt en dat was met slaapgasten altijd nogal hit and miss.
Niemand ziet dat. AHUM.quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze heb ik dankzij Stenders leren kennenquote:
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://hairplusmc.nl/nieu(...)irplus-medical-care/
Daarom droeg hij ook wekenlang een petje/hoedje in de studio.
Dat is dan wel weer een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos weet dat niet, meest waardeloze DJ van 3fm.
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.quote:
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.quote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?
Wat een blindleggerquote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.
En de Tweets bestaan nog?quote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.
Maar dat was voordat Plint een dagelijks item in de show werd dus het is allemaal weer goedgekomen.
Ik had echt niks door.quote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.
Haha idd, lekker professioneelquote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?
ik snap die geheimzinnigheid niet zo goedquote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.
Maar dat was voordat Plint een dagelijks item in de show werd dus het is allemaal weer goedgekomen.
Net als zo veel platgebotoxte vrouwen ook nog steeds blijven beweren dat ze niks gedaan hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 00:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap die geheimzinnigheid niet zo goed
twas toch duidelijk te zien
Is gewoon emancipatie: Mannen kunnen nu ook liegen over cosmetische ingrepen.quote:Op zondag 20 december 2015 00:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap die geheimzinnigheid niet zo goed
twas toch duidelijk te zien
twitter:BommelDing twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 01:04:50@GerardEkdom aii.. je wordt kaal op je achterhoofd! Haartransplantatie? reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 02:02:50@BommelDing ben je gek! Gewoon laten gebeuren! reageer retweet
Oh the irony...quote:Op zondag 20 december 2015 00:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
twitter:BommelDing twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 01:04:50@GerardEkdom aii.. je wordt kaal op je achterhoofd! Haartransplantatie? reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 02:02:50@BommelDing ben je gek! Gewoon laten gebeuren! reageer retweet
ja ja, ondertussen...quote:Op zondag 20 december 2015 00:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
Dit was nog van daarvoor, een jaar later heeft ie het wel laten doen als we die kliniek mogen gelovenquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef DeLuna het volgende:
Dit nummer hoor je ook eigenlijk nooit meer
Ik niet tenminste
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie nou echt allemaal te roddelen over het haar van een DJ?
Staat toch in m'n top drie van anthems, na Hello en Tsunami. Maar ik kijk ook nog maar 6 jaar.quote:
ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij er twee heeft gehadquote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dit was nog van daarvoor, een jaar later heeft ie het wel laten doen als we die kliniek mogen geloven
Nou vooral over het feit dat een DJ moeilijk doet over een haartransplantatie.quote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Strani het volgende:
ja! je moet wat tijdens deze sobere tijdenquote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Strani het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 00:10:18Nee mensen,ik verf mijn haar niet! Nooit gedaan en zal dat ook nooit doen! Ben gewoon jong. Slechts 37 jaar met leuk werk! Dat zal het zijn! reageer retweet
Dat ga je krijgen door ditquote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Strani het volgende:
Ach ja, als DJ's liegen over hoeveel geld wordt verzameld tijdens SR, moet een leugentje over een haartransplantatie ook kunnenquote:Op zondag 20 december 2015 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou vooral over het feit dat een DJ moeilijk doet over een haartransplantatie.
welk gifje?quote:
ik geloof em op zn woordquote:Op zondag 20 december 2015 00:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Maar hij verft het niet!twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 00:10:18Nee mensen,ik verf mijn haar niet! Nooit gedaan en zal dat ook nooit doen! Ben gewoon jong. Slechts 37 jaar met leuk werk! Dat zal het zijn! reageer retweet
Waarom maakt hij zich hier in godsnaam druk over?quote:Op zondag 20 december 2015 00:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Maar hij verft het niet!twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 00:10:18Nee mensen,ik verf mijn haar niet! Nooit gedaan en zal dat ook nooit doen! Ben gewoon jong. Slechts 37 jaar met leuk werk! Dat zal het zijn! reageer retweet
Maar volgend jaar verft hij het wel.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar volgend jaar verft hij het wel.
Volledig terecht.quote:
Dit kan je letterlijk overal op plakkenquote:Op zondag 20 december 2015 01:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het moet wel sober blijven natuurlijk
Fixquote:Op zondag 20 december 2015 01:11 schreef noodgang het volgende:
en dan zo'n sober gesprek er achteraan
Ik vind het maar een beetje een trieste bedoeling hebben dit jaar. Wat een kutpubliek ookquote:Op zondag 20 december 2015 01:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Het moet wel sober blijven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |