dat was ernstig jaquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
Wie was dat ook alweer die al snel ging slapen en hardop zeurde dat ze "niet wist wat ze moest gaan doooeeeeeen"?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Zie OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
In de OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
Tuurlijk, should have known.quote:
Evaquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In de OPMichiel Eva en Frank uit mijn hoofd
Jorgen Rayman was het dieptepuntquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
Leuk meisje inderdaadquote:
Wat een toffe dude was dat en echt fascinerende verhalen. Die zouden ze nou echt een programma moeten gevenquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
Dat heb ik (gelukkig?) gemist dan..quote:Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Jorgen Rayman was het dieptepunt
Er is wel een dvdd maar die van gisteren was volgens mij best ok.quote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedere nacht een vluchteling als slaapgast moeten hebben.![]()
Oh, oh en is er nog een tranentrekkende hilarische dagelijkse demo van de dag? Of is die ook geschrapt?
betrapt.quote:
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Toen was Ekdom nog vies dik
Wel een demo maar niet meer hilarisch tot nu toequote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedere nacht een vluchteling als slaapgast moeten hebben.![]()
Oh, oh en is er nog een tranentrekkende hilarische dagelijkse demo van de dag? Of is die ook geschrapt?
soberheid pretenderen, maar de demo vd dag is gehandhaafdquote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Stiekem was hij een typetje van Wendy van Dijk. En Roos ook. Hoop ik.quote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Do met d'r peuk![]()
Ekdom in het pak van Roos![]()
Je bedoelt z'n haartransplantatie wat niemand mocht weten.quote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.
Die is echt al jaren geschrapt.quote:
en zn haar vies vetquote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Toen was Ekdom nog vies dik
Ik zou 'm overslaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |