Mensen worden gescreend voordat ze het plein opkomen. Het moet wel sober blijven, hè!?quote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?quote:Op zondag 20 december 2015 00:35 schreef heloef het volgende:
Zoveel gehaat op die nachtgasten en nu ze weg zijn mis ik ze serieus. Verdomme.
Die DJ's blijven 24 uur toch?quote:Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.quote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als er goede gasten waren was het awesome (ik noem een Roel, Ilse, Johnny, etc). Alleen dat tuig wat alleen maar kwam omdat hun manager dat een goed idee vond voor de PR, die waren baggerkut (kuch, jaq).
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.quote:Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?
quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Do's sigaretje.
daar moet nog een gifje van zijnquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Do's sigaretje.
daar is vast een update over gepost, even zoekenquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
dat was ernstig jaquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
Wie was dat ook alweer die al snel ging slapen en hardop zeurde dat ze "niet wist wat ze moest gaan doooeeeeeen"?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Zie OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
In de OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
Tuurlijk, should have known.quote:
Evaquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In de OPMichiel Eva en Frank uit mijn hoofd
Jorgen Rayman was het dieptepuntquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |