en dat is een voordeel?quote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Met deze nieuwe/aangepaste opzet krijg je ook minder die genânte overgangen van totale schijtlol naar een reportage over dode kindjes. Dat ze nog in hun veilingpak de verhalen van Corton met een serieuze kop aan moeten horen. Nu is dat wat subtieler.
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappenquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Bieden op een scootertocht met plasterk
Vorig jaar was dat een van de vele klachten, dat het niet oprecht meer leek. Ik heb er zelf geen problemen mee.quote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
en dat is een voordeel?
Dat hoort beide bij het leven
quote:Op zondag 20 december 2015 00:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappen
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakkenquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Met deze nieuwe/aangepaste opzet krijg je ook minder die genânte overgangen van totale schijtlol naar een reportage over dode kindjes. Dat ze nog in hun veilingpak de verhalen van Corton met een serieuze kop aan moeten horen. Nu is dat wat subtieler.
Dát zijn nog eens veilingitemsquote:Op zondag 20 december 2015 00:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappen
ja, net als themalied wijd open na een verhaal over een fatale bevallingquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakken
En de Kermit foto's hierquote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, net als themalied wijd open na een verhaal over een fatale bevalling
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakken
Dat is wel waarquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.quote:
Als er goede gasten waren was het awesome (ik noem een Roel, Ilse, Johnny, etc). Alleen dat tuig wat alleen maar kwam omdat hun manager dat een goed idee vond voor de PR, die waren baggerkut (kuch, jaq).quote:Op zondag 20 december 2015 00:35 schreef heloef het volgende:
Zoveel gehaat op die nachtgasten en nu ze weg zijn mis ik ze serieus. Verdomme.
En BOOOOOOOODSCHAAAAAAP! jongenquote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |