en dat is een voordeel?quote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Met deze nieuwe/aangepaste opzet krijg je ook minder die genânte overgangen van totale schijtlol naar een reportage over dode kindjes. Dat ze nog in hun veilingpak de verhalen van Corton met een serieuze kop aan moeten horen. Nu is dat wat subtieler.
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappenquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Zelfscanner het volgende:
Bieden op een scootertocht met plasterk
Vorig jaar was dat een van de vele klachten, dat het niet oprecht meer leek. Ik heb er zelf geen problemen mee.quote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
en dat is een voordeel?
Dat hoort beide bij het leven
quote:Op zondag 20 december 2015 00:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappen
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakkenquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Met deze nieuwe/aangepaste opzet krijg je ook minder die genânte overgangen van totale schijtlol naar een reportage over dode kindjes. Dat ze nog in hun veilingpak de verhalen van Corton met een serieuze kop aan moeten horen. Nu is dat wat subtieler.
Dát zijn nog eens veilingitemsquote:Op zondag 20 december 2015 00:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zou er best 20 euro voor over hebben om hem daarna van die scooter te kunnen trappen
ja, net als themalied wijd open na een verhaal over een fatale bevallingquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakken
En de Kermit foto's hierquote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, net als themalied wijd open na een verhaal over een fatale bevalling
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 december 2015 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Juist dat contrast maakte het concept zo sterk volgens mij. Meteen duidelijk hoe goed we het hebben en dat we ook via een 'feestje' bij kunnen dragen om serieuze problemen aan te pakken
Dat is wel waarquote:Op zondag 20 december 2015 00:31 schreef Cee het volgende:
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.quote:
Als er goede gasten waren was het awesome (ik noem een Roel, Ilse, Johnny, etc). Alleen dat tuig wat alleen maar kwam omdat hun manager dat een goed idee vond voor de PR, die waren baggerkut (kuch, jaq).quote:Op zondag 20 december 2015 00:35 schreef heloef het volgende:
Zoveel gehaat op die nachtgasten en nu ze weg zijn mis ik ze serieus. Verdomme.
En BOOOOOOOODSCHAAAAAAP! jongenquote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.
Mensen worden gescreend voordat ze het plein opkomen. Het moet wel sober blijven, hè!?quote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis die gekkigheid, toen je nog het gevoel had dat alles kon en mocht.
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?quote:Op zondag 20 december 2015 00:35 schreef heloef het volgende:
Zoveel gehaat op die nachtgasten en nu ze weg zijn mis ik ze serieus. Verdomme.
Die DJ's blijven 24 uur toch?quote:Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.quote:Op zondag 20 december 2015 00:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als er goede gasten waren was het awesome (ik noem een Roel, Ilse, Johnny, etc). Alleen dat tuig wat alleen maar kwam omdat hun manager dat een goed idee vond voor de PR, die waren baggerkut (kuch, jaq).
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.quote:Op zondag 20 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het ook maar 1 iemand daar, niemand echt om mee te praten. Of blijft Roosmarijn de hele nacht?
quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Do's sigaretje.
daar moet nog een gifje van zijnquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het begon allemaal met Do's sigaretje.
daar is vast een update over gepost, even zoekenquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
dat was ernstig jaquote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot 12 vanmiddag ja, dan de volgende 24-uurs.
Wie was dat ook alweer die al snel ging slapen en hardop zeurde dat ze "niet wist wat ze moest gaan doooeeeeeen"?quote:Op zondag 20 december 2015 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Johnny haatte ik het meest, maar het dieptepunt was echt Jaqueline ja. Saaiste. Nacht. Ooit.
Zie OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
In de OPquote:Op zondag 20 december 2015 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een soort van overzicht wie dat zijn?
Tuurlijk, should have known.quote:
Evaquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In de OPMichiel Eva en Frank uit mijn hoofd
Jorgen Rayman was het dieptepuntquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
Leuk meisje inderdaadquote:
Wat een toffe dude was dat en echt fascinerende verhalen. Die zouden ze nou echt een programma moeten gevenquote:Op zondag 20 december 2015 00:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Hoogtepunt van de gasten vond ik trouwens wel Andre Kuipers, waar men hier destijds bang voor was dat het saai zou worden
Dat heb ik (gelukkig?) gemist dan..quote:Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Jorgen Rayman was het dieptepunt
Er is wel een dvdd maar die van gisteren was volgens mij best ok.quote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedere nacht een vluchteling als slaapgast moeten hebben.![]()
Oh, oh en is er nog een tranentrekkende hilarische dagelijkse demo van de dag? Of is die ook geschrapt?
betrapt.quote:
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Toen was Ekdom nog vies dik
Wel een demo maar niet meer hilarisch tot nu toequote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk hadden ze iedere nacht een vluchteling als slaapgast moeten hebben.![]()
Oh, oh en is er nog een tranentrekkende hilarische dagelijkse demo van de dag? Of is die ook geschrapt?
soberheid pretenderen, maar de demo vd dag is gehandhaafdquote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Cee het volgende:
Stiekem was hij een typetje van Wendy van Dijk. En Roos ook. Hoop ik.quote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Do met d'r peuk![]()
Ekdom in het pak van Roos![]()
Je bedoelt z'n haartransplantatie wat niemand mocht weten.quote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.
Die is echt al jaren geschrapt.quote:
en zn haar vies vetquote:Op zondag 20 december 2015 00:43 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Toen was Ekdom nog vies dik
Ik zou 'm overslaan.quote:
Weet jij dingen die ik niet weet?quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt z'n haartransplantatie wat niemand mocht weten.
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij leefde hij en Giel toen echt op een dieet van cola en sigaretten bij 3fmquote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.
http://hairplusmc.nl/nieu(...)irplus-medical-care/quote:
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?
quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?
Roos weet dat niet, meest waardeloze DJ van 3fm.quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Strani het volgende:
Wel goed dat Roos nu actiever wordt, tijdens de nacht. Dat is waar ik op hoopte. Het is natuurlijk wel zo dat DJ's veel beter weten hoe je goede radio maakt en dat was met slaapgasten altijd nogal hit and miss.
Niemand ziet dat. AHUM.quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze heb ik dankzij Stenders leren kennenquote:
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://hairplusmc.nl/nieu(...)irplus-medical-care/
Daarom droeg hij ook wekenlang een petje/hoedje in de studio.
Dat is dan wel weer een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos weet dat niet, meest waardeloze DJ van 3fm.
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.quote:
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.quote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |