Weet jij dingen die ik niet weet?quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt z'n haartransplantatie wat niemand mocht weten.
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij leefde hij en Giel toen echt op een dieet van cola en sigaretten bij 3fmquote:Op zondag 20 december 2015 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen Ekdom nog dat viezige haar had. De man is de afgelopen jaren met 20 jaar vertraging de puberteit in gegaan ofzo.
http://hairplusmc.nl/nieu(...)irplus-medical-care/quote:
Ik geloof het wel ja.quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?
quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Had de Plint geen kleine twitterfittie met hem daarover?
Roos weet dat niet, meest waardeloze DJ van 3fm.quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef Strani het volgende:
Wel goed dat Roos nu actiever wordt, tijdens de nacht. Dat is waar ik op hoopte. Het is natuurlijk wel zo dat DJ's veel beter weten hoe je goede radio maakt en dat was met slaapgasten altijd nogal hit and miss.
Niemand ziet dat. AHUM.quote:Op zondag 20 december 2015 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze heb ik dankzij Stenders leren kennenquote:
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?quote:Op zondag 20 december 2015 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://hairplusmc.nl/nieu(...)irplus-medical-care/
Daarom droeg hij ook wekenlang een petje/hoedje in de studio.
Dat is dan wel weer een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos weet dat niet, meest waardeloze DJ van 3fm.
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.quote:
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.quote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?
Wat een blindleggerquote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.
En de Tweets bestaan nog?quote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.
Maar dat was voordat Plint een dagelijks item in de show werd dus het is allemaal weer goedgekomen.
Ik had echt niks door.quote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Maar zelfs een blinde had dat nog door.
Haha idd, lekker professioneelquote:Op zondag 20 december 2015 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wacht hij wou dus dat niemand het wist maar de kliniek publiceert doodleuk hoe lang en hoeveel haren en andere details?
ik snap die geheimzinnigheid niet zo goedquote:Op zondag 20 december 2015 00:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij maakte er een subtiele opmerking/vraag over op Twitter en Ekdom stelde dat niet echt op prijs.
Maar dat was voordat Plint een dagelijks item in de show werd dus het is allemaal weer goedgekomen.
Net als zo veel platgebotoxte vrouwen ook nog steeds blijven beweren dat ze niks gedaan hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 00:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap die geheimzinnigheid niet zo goed
twas toch duidelijk te zien
Is gewoon emancipatie: Mannen kunnen nu ook liegen over cosmetische ingrepen.quote:Op zondag 20 december 2015 00:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap die geheimzinnigheid niet zo goed
twas toch duidelijk te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |