SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!lekker faxen heel de dag echt genot
Nee.quote:
Nee.quote:
jouw acts zijn niet altijd leukquote:
Halloquote:
quote:
lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik sta net op het punt om stroopwafels te halen
Ik vind het ook allemaal wel prima hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik geniet er tot nu toe ook van! Lekker veel verrassende muziek en verder weinig poespas. Gewoon weer goede radio
Lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik sta net op het punt om stroopwafels te halen
Huisvrouwtje. Had Giel ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Domientje is aan het afwassen op de 360
Met toch wel 1 van mijn favoriete nummers.quote:
Ik volg met een schaal bitterballenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef houdjemond het volgende:
Nou.. vooruit, laatste poging voor de sfeer want het is echt nét niks dit jaar..
* houdjemond gaat langs met een dienblad bier en wijn
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:14:51LIVE op #Periscope: Q&A live vanuit glazen huis https://t.co/pgCn5NHPxJ reageer retweet
Ik denk dat ik het wel leuker vind dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef houdjemond het volgende:
Nou.. vooruit, laatste poging voor de sfeer want het is echt nét niks dit jaar..
* houdjemond gaat langs met een dienblad bier en wijn
Hopsa, pak maar mensen, een consumptie per hand aub, aansluiten en doorzuipenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik volg met een schaal bitterballen
verlepte kop van Giel vol in beeld, top!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:16 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:14:51LIVE op #Periscope: Q&A live vanuit glazen huis https://t.co/pgCn5NHPxJ reageer retweet
En nog een beetje confetti voor nog meer sfeerquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopsa, pak maar mensen, een consumptie per hand aub, aansluiten en doorzuipen![]()
Ik heb net gestofzuigdquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En nog een beetje confetti voor nog meer sfeer [ afbeelding ]
Om geld in te zamelen en ja, dat denken ze al jaren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:21 schreef alors het volgende:
Waarom zit Roosmarijn daar? Denken ze serieus dat mensen haar willen horen en zien?
Ze kunnen de nachtgasten niet betalen dus is er een gratis dj op bezoek.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:21 schreef alors het volgende:
Waarom zit Roosmarijn daar? Denken ze serieus dat mensen haar willen horen en zien?
Het gerucht gaat dat het verboden is om iets over de sapjes te zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
En hebben ze nu inmiddels al iets gezegd over de sapjes of zijn die dit jaar anoniem?
vaagquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat het verboden is om iets over de sapjes te zeggen.
Ik krijg de neiging om donderdag een belachelijk bedrag te bieden als ze met terugwerkende kracht alle sapjes gaan bespreken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor waarom dat ineens verboden zou moeten zijn
Ik heb het als vraag ingedient voor de volgende q&aquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
En hebben ze nu inmiddels al iets gezegd over de sapjes of zijn die dit jaar anoniem?
Nee vanavond pasquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef MMXMMX het volgende:
Heb ff heerlijk geslapen en ben der nu weer![]()
Is er al een tussenstand ?
Ben benieuwd, heel vroeger kwam die kerel (later had hij een ander bedrijf) die sapjes live mixen, dat vond ik eigenlijk het leukst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik heb het als vraag ingedient voor de volgende q&a
Gewoon via de tickertapequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze de tussenstand ook op een saaie manier showen?
Ja gewoon, bord, met stift opschrijven en klaar denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat was echt leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heel vroeger kwam die kerel (later had hij een ander bedrijf) die sapjes live mixen, dat vond ik eigenlijk het leukst.
Paul plakt het op zijn hoofd.quote:
Zonder envelop, gewoon in het oortje gefluisterd en dan gauw door met de muziek!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:27:40Vandaag is oranje. #SR15 #seriousrequest #sap @ Heerlen https://t.co/EllqocTYmd reageer retweet
Amaro. Dat was inderdaad erg tof altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heel vroeger kwam die kerel (later had hij een ander bedrijf) die sapjes live mixen, dat vond ik eigenlijk het leukst.
Het mag dus toch!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:27:40Vandaag is oranje. #SR15 #seriousrequest #sap @ Heerlen https://t.co/EllqocTYmd reageer retweet
Wat is sneeuw wit.quote:
Ik stond net op punt te gaan koken.quote:
Je was niet verplicht te klikken.quote:
Ik ben er weer, dus het gaat nu wel goed komen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is zo slecht, dat dit topic ook slecht loopt. (Langzaam)
Die maatwijziging is best geinig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt vreselijk van Coldplay...
Tussen een liedje door.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewaagdquote:
Soms wel. Maar misschien is het maar beter dat ze hier geen beelden bij hebben zo net voor het etenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat ze geen beelden hebben
Contractueel verplicht tot en met volgend jaar...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
fantastische editie
lijkt alsof 3fm er zelf geen zin meer in heeft
Sander Lantinga is natuurlijk ook weg. Maar ik vind het qua randactiviteit van de Dj's waarover wat bericht kan worden inderdaad wel erg karig, dat is wel oprecht jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
fantastische editie
lijkt alsof 3fm er zelf geen zin meer in heeft
Was toch altijd een leuk moment. Zit nu weinig variatie in het programma.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Geen sapalarm meer "omdat het soberder moest" aldus Giel
Pffttt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Waar zegt ie dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Dat is prima gelukt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Het is iets té sober (lees, er gebeurt te weinig voor de kijker denk ik).. dat is jammer. Op zich was het wél goed dat ze het een beetje hebben uitgekleed en terug zijn gegaan naar de basis.quote:
Het is sowieso achteruit gegaan. Ze hebben nu vaste uren en die hadden ze in het begin niet. Ze zijn amper meer in elkaars uitzendingen te horen. Ze hebben veel minder interactie met het plein en draaien amper meer plaatjes die bij de brievenbus aangevraagd worden. De live sapjes mixer is er niet meer. Veilingtv. Enz.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was toch altijd een leuk moment. Zit nu weinig variatie in het programma.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is sowieso achteruit gegaan. Ze hebben nu vaste uren en die hadden ze in het begin niet. Ze zijn amper meer in elkaars uitzendingen te horen. Ze hebben veel minder interactie met het plein en draaien amper meer plaatjes die bij de brievenbus aangevraagd worden. De live sapjes mixer is er niet meer. Enz.
Maar ach toch blijf ik het volgen ondanks dat ik tegenwoordig meer 538 luister.
Goedeavond.
Dit ja. Het voelt gewoon een beetje leeg. Ze zijn wel van veel naar heel weinig gegaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is iets té sober (lees, er gebeurt te weinig voor de kijker denk ik).. dat is jammer. Op zich was het wél goed dat ze het een beetje hebben uitgekleed en terug zijn gegaan naar de basis.
dat omvatte trouwens ook veilingtv, omdat het serieuze thema's zijn wilden ze niet meer vrolijk gaan doen met veilingtv. maar dus ook geen sapalarm meerquote:
beetje jammer iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:55 schreef Qunix het volgende:
Muziek is ook niet sneller dan 128bpm
Dus happy hardcore voor Paul zit er niet in.
VeilingTV kan ik me wel voorstellen hoor, dat was de laatste jaren gewoon een grote cabaretshow en geregisseerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:54 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dat omvatte trouwens ook veilingtv, omdat het serieuze thema's zijn wilden ze niet meer vrolijk gaan doen met veilingtv. maar dus ook geen sapalarm meer
Ik vind dat ze tijdens SR niet alleen radio maken, maar ook tv ( stream & via ned 3 ). Dan moet er wel iets meer gebeuren dan alleen een DJ die een plaat draait.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dit ja. Het voelt gewoon een beetje leeg. Ze zijn wel van veel naar heel weinig gegaan.
Maar ja, we luisteren wel weer mee hier
Dat is wat ik zei, vaste uren, niet in elkaars programma, minder interactie met plein. Het is veelste geregiseerd geworden. Laat die mannen onderling de uren uitvechten en draaien wat ze willen/wat het publiek wil.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VeilingTV kan ik me wel voorstellen hoor, dat was de laatste jaren gewoon een grote cabaretshow en geregisseerd.
Het geregisseerde is er echter nog steeds wel een beetje, als ze daar vanaf kunnen kan het best een van de betere edities worden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
En sorry voor de vele quotes, maar ik ben ondertussen een pizza in de oven aan het gooien (sorry DJ's )
Deze man gaat zo effe genieten van een wrap met friet, shoarma, ui, paprika en sla.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik ben rijfkoek aan het bakken
Periscope is beperkte tijd terug te luisteren. is een android appquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef De-Hamster het volgende:
Komt er serieus geen Veiling TV, geen slaapgasten meer en geen sapjesalarm?
Kun je ergens zien wat Giel allemaal gezegd heeft?
Ditquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:08 schreef freek1986 het volgende:
American Idiot. Woehoe 😄😄. Lekker!
Man dat hadden ze ook wel wat geleidelijker mogen veranderen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef De-Hamster het volgende:
Komt er serieus geen Veiling TV, geen slaapgasten meer en geen sapjesalarm?
Kun je ergens zien wat Giel allemaal gezegd heeft?
128bpm issiequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
origineel van deadmau5 is wel effe wat beter.
of effe kunnen aankondigen, zoiets...quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Man dat hadden ze ook wel wat geleidelijker mogen veranderen.
Dat sapjesalarm mag er best uit van mij want, tsja ik kan nou niet echt vrolijk worden van 3 volwassen mannen die als kleuters gaan janken dat het niet lekker is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
of effe kunnen aankondigen, zoiets...
Zoekt Domien niet uit, altijd de muziekredactie. Iets met formatquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:28 schreef Kyran het volgende:
Domien draait wel echt lekkere nummers
Ik denk nog steeds dat dat wel meevalt, mensen en bedrijven doen toch wel die acties om in te zamelen. Maar voorgaande jaren had ik het gevoel dat je op de radio naar een compleet ander iets zat te luisteren dan als je op tv meekeek. Nu ligt het wat meer op één lijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:26 schreef Stickertje het volgende:
led zeppelin![]()
Maar een goede sfeer & een leuke programmering haalt misschien mensen ook over om geld over te maken, ze benadelen alleen het doel waarvoor ze dit doen. Ben wel benieuwd naar de tussenstand straks.
Het is wel echt doodsaai om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat het allemaal gedaan is om het weer "radiovriendelijk" te maken.
Heb nu gedurende de dag veel alleen maar geluid gehad en in vergelijk met voorgaande jaren was dat wel een stuk leuker.
Heloefquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel echt doodsaai om naar te kijken.
Edwin weet ze wel te vinden hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:33 schreef DaMook het volgende:
Dat blondje buiten dat meezingt heb ik nu al meerdere keren in beeld gezien.
Dat is niet veranderdquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Edwin weet ze wel te vinden hoor.
het doodsaai noemen is een beetje overdreven...quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie nu niet veel anders dan als ik normaal naar de webcam kijk, alleen staat de studio nu op een plein met mensen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het doodsaai noemen is een beetje overdreven...
Dan schakel weg. Gelukkig heb je meerdere optiesquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het nog steeds ok. Alleen gebeurt er in tegenstelling tot voorgaande jaren heel weinig. Normaal kwam er iedere 10 minuten wel iemand binnenstormen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dan schakel weg. Gelukkig heb je meerdere opties
Waar ze amper aandacht aan gevenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie nu niet veel anders dan als ik normaal naar de webcam kijk, alleen staat de studio nu op een plein met mensen.
Heb wel het idee dat ze dit jaar iets makkelijker zijn toch met nummers. Veel directe requests die ze draaien en dan met name ook Domienquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:29 schreef freek1986 het volgende:
[..]
Zoekt Domien niet uit, altijd de muziekredactie. Iets met format
Niets mis meequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
Gezien het camerastandpunt, waren ze slecht voorbereid.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
Gezien het camerastandpunt, waren ze slecht voorbereid.
Oude lul mode on: dat waren nog eens tijdenquote:
Toen lachte ik nog. Nu staat de stream meer uit dan aan. En als hij aanstaat kijk ik vrijwel niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lul mode on: dat waren nog eens tijden
Maar betekent dit dat SR minder is geworden, of jij gewoon ouder ? Ook niet zo raar dat als je meer van hetzelfde ziet, dat het minder interessant wordt. Ik vind het tot nu toe best een leuke editie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toen lachte ik nog. Nu staat de stream meer uit dan aan. En als hij aanstaat kijk ik vrijwel niet.
Vroeger toen ik nog de updates haatte, maar wel ze terugkeek nadat ik even weg was om niets te missen. Nu boeit 't me niet.
Het is dit jaar. Ze hebben alles omgegooid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Maar betekent dit dat SR minder is geworden, of jij gewoon ouder ? Ook niet zo raar dat als je meer van hetzelfde ziet, dat het minder interessant wordt.
Het is dit jaar, omdat ze alles hebben omgegooid en het nu echt back to basic plaatjes draaien is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Maar betekent dit dat SR minder is geworden, of jij gewoon ouder ? Ook niet zo raar dat als je meer van hetzelfde ziet, dat het minder interessant wordt. Ik vind het tot nu toe best een leuke editie.
IDD.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is dit jaar, omdat ze alles hebben omgegooid en het nu echt back to basic plaatjes draaien is.
Saskia goed voor je Weerstandquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:01 schreef DaMook het volgende:
Wie is die chick die nu de updates doet ? Ik heb d'r ooit opgezocht op de 3fm site, maar ben het even vergeten.
Voorgaande jaren was ik bang om leuke dingetjes te missen, nu weet je bij voorbaat eigenlijk al dat je vrij weinig mist omdat ze vrij weinig doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is dit jaar, omdat ze alles hebben omgegooid en het nu echt back to basic plaatjes draaien is.
Ja precies, normaal gesproken dan kijk ik ook niet met de webcam mee naar een radio-uitzending. Nu verschilt het vrij weinig met een normale uitzending vind ik. Er is ook niet heel veel interactie met het publiek ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was ik bang om leuke dingetjes te missen, nu weet je bij voorbaat eigenlijk al dat je vrij weinig mist omdat ze vrij weinig doen.
Zoals tegen Roda zeker, oh wacht...quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
op naar PSV - PEC
eenvoudige overwinning wordt dat
veel plezier nog
Country en carnavalquote:
Verdomme.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals tegen Roda zeker, oh wacht...
Veel plezier.
Roda is gewoon kutquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoals tegen Roda zeker, oh wacht...
Veel plezier.
Dat topic toen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Country en carnaval
Michiel die meedoet. Mis het
Opera
Amber is dus niet alleen bij mij populairquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:12 schreef Rainesz het volgende:
Als goedmakertje kunnen ze Amber de sapjes laten brengen.
Ja daar moet je gewoon met 6-0 van winnen.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar moet je gewoon met 6-0 van winnen.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:18 schreef Sylvana het volgende:
Gelukkig is DJVT weer afgelopen, wat een kutherrie zeg
#ikzalweloudzijn
Ze nemen het Serious gedeelte wel heel serieusquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het zijn trouwens ook wel 3 érg serieuze DJ's die er in zitten dit jaar.
Je mist toch wel een type Ekdom / Lantinga oid..
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze nemen het Serious gedeelte wel heel serieus
De echte entertainers lopen er ook gewoon niet meer rond bij 3FM. Allemaal prima jocks maar dat is het dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het zijn trouwens ook wel 3 érg serieuze DJ's die er in zitten dit jaar.
Je mist toch wel een type Ekdom / Lantinga oid..
quote:
Bierquote:
Dat heb ik ook, maar daar valt niemand op hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze heeft vast een leuk karakter.
Jawel, ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar daar valt niemand op hoor.
Ik snap de ophef niet, ik had binnen 3 minuten kaartjes, niets aan het handje.quote:
Nee, dat was niet mijn karakter, dat heet anders.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn karakter, dat heet anders.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze moeten meer drinken voor ze bij het huis gaan staanquote:
De hele dag wordt het publiek genegeerd, en nu de live uitzending op 3 is moeten ze ineens gezellig doenquote:
Ik stuiter nuchter ook gewoon hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze moeten meer drinken voor ze bij het huis gaan staan.
Maar jij staat daar nu nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stuiter nuchter ook gewoon hoor.
Evil hahaquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Rainesz het volgende:
Veenstra gaat cupcakes bakken in het Glazen Huis.
Nee dat is me een beetje te ver weg.quote:
Het jaar is gewoon matig, tijd voor 2016.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Stickertje het volgende:
de samenvatting is ook matig dit jaar
Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het jaar is gewoon matig, tijd voor 2016.
Alle kleine beetjes helpen, maar je moet minimaal 10 euro geven om een plaatje aan te kunnen vragenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:37 schreef Uccie het volgende:
Die tweet: Roel van Velzen @SR15, alle kleine beetjes helpen
Ik moest lachen...dus zo voelen jullie je
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
Ik hobbel vannacht nog wel even langs...fijne avond nog
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
jij ook, hoije wahquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
Hetzelfdequote:Op zaterdag 19 december 2015 19:41 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Ik doe een tussenstand voorspelling.. ¤750.000
Zul je zien dat ze de tussenstanden ook afgeschaft hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Ik doe een tussenstand voorspelling.. ¤950.000
Of dat ze het alleen ff in de ticker zettenquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze de tussenstanden ook afgeschaft hebben.
¤250,- is meer reëel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Ik doe een tussenstand voorspelling.. ¤950.000
Ben van ellende maar dat SR programma op NPO3 aan het kijken..quote:
Tja. Ik ben maar film gaan kijken.quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Tja. Ik ben maar film gaan kijken.
Hopelijk zien ze het na 3 dagen in en gooien ze nog snel even de boek om en geven ze het op de radio toe.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:12 schreef SilentChaos het volgende:
Korte pittige kapsels in da house
jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:18 schreef Sylvana het volgende:
Ze hebben het nu over de sapjes!
Zelfs de sapjes zijn saai
Als ze het nou in zwart-wit uitzenden...quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:18 schreef Sylvana het volgende:
Ze hebben het nu over de sapjes!
Zelfs de sapjes zijn saai
Het normalequote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Wat een zuur gedoe hier zeg.
Is dit het normale SC topic of het anti SR topic?
Wat een zure reactie over onze postsquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Wat een zuur gedoe hier zeg.
Is dit het normale SC topic of het anti SR topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |