SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!lekker faxen heel de dag echt genot
Nee.quote:
Nee.quote:
jouw acts zijn niet altijd leukquote:
Halloquote:
quote:
lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik sta net op het punt om stroopwafels te halen
Ik vind het ook allemaal wel prima hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik geniet er tot nu toe ook van! Lekker veel verrassende muziek en verder weinig poespas. Gewoon weer goede radio
Lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]ik sta net op het punt om stroopwafels te halen
Huisvrouwtje. Had Giel ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Domientje is aan het afwassen op de 360
Met toch wel 1 van mijn favoriete nummers.quote:
Ik volg met een schaal bitterballenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef houdjemond het volgende:
Nou.. vooruit, laatste poging voor de sfeer want het is echt nét niks dit jaar..
* houdjemond gaat langs met een dienblad bier en wijn
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:14:51LIVE op #Periscope: Q&A live vanuit glazen huis https://t.co/pgCn5NHPxJ reageer retweet
Ik denk dat ik het wel leuker vind dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef houdjemond het volgende:
Nou.. vooruit, laatste poging voor de sfeer want het is echt nét niks dit jaar..
* houdjemond gaat langs met een dienblad bier en wijn
Hopsa, pak maar mensen, een consumptie per hand aub, aansluiten en doorzuipenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik volg met een schaal bitterballen
verlepte kop van Giel vol in beeld, top!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:16 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:giel3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:14:51LIVE op #Periscope: Q&A live vanuit glazen huis https://t.co/pgCn5NHPxJ reageer retweet
En nog een beetje confetti voor nog meer sfeerquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopsa, pak maar mensen, een consumptie per hand aub, aansluiten en doorzuipen![]()
Ik heb net gestofzuigdquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En nog een beetje confetti voor nog meer sfeer [ afbeelding ]
Om geld in te zamelen en ja, dat denken ze al jaren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:21 schreef alors het volgende:
Waarom zit Roosmarijn daar? Denken ze serieus dat mensen haar willen horen en zien?
Ze kunnen de nachtgasten niet betalen dus is er een gratis dj op bezoek.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:21 schreef alors het volgende:
Waarom zit Roosmarijn daar? Denken ze serieus dat mensen haar willen horen en zien?
Het gerucht gaat dat het verboden is om iets over de sapjes te zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
En hebben ze nu inmiddels al iets gezegd over de sapjes of zijn die dit jaar anoniem?
vaagquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat het verboden is om iets over de sapjes te zeggen.
Ik krijg de neiging om donderdag een belachelijk bedrag te bieden als ze met terugwerkende kracht alle sapjes gaan bespreken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor waarom dat ineens verboden zou moeten zijn
Ik heb het als vraag ingedient voor de volgende q&aquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:23 schreef Uccie het volgende:
En hebben ze nu inmiddels al iets gezegd over de sapjes of zijn die dit jaar anoniem?
Nee vanavond pasquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:25 schreef MMXMMX het volgende:
Heb ff heerlijk geslapen en ben der nu weer![]()
Is er al een tussenstand ?
Ben benieuwd, heel vroeger kwam die kerel (later had hij een ander bedrijf) die sapjes live mixen, dat vond ik eigenlijk het leukst.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik heb het als vraag ingedient voor de volgende q&a
Gewoon via de tickertapequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze de tussenstand ook op een saaie manier showen?
Ja gewoon, bord, met stift opschrijven en klaar denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat was echt leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heel vroeger kwam die kerel (later had hij een ander bedrijf) die sapjes live mixen, dat vond ik eigenlijk het leukst.
Paul plakt het op zijn hoofd.quote:
Zonder envelop, gewoon in het oortje gefluisterd en dan gauw door met de muziek!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:27:40Vandaag is oranje. #SR15 #seriousrequest #sap @ Heerlen https://t.co/EllqocTYmd reageer retweet
Amaro. Dat was inderdaad erg tof altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heel vroeger kwam die kerel (later had hij een ander bedrijf) die sapjes live mixen, dat vond ik eigenlijk het leukst.
Het mag dus toch!!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 17:27:40Vandaag is oranje. #SR15 #seriousrequest #sap @ Heerlen https://t.co/EllqocTYmd reageer retweet
Wat is sneeuw wit.quote:
Ik stond net op punt te gaan koken.quote:
Je was niet verplicht te klikken.quote:
Ik ben er weer, dus het gaat nu wel goed komen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is zo slecht, dat dit topic ook slecht loopt. (Langzaam)
Die maatwijziging is best geinig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik echt vreselijk van Coldplay...
Tussen een liedje door.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewaagdquote:
Soms wel. Maar misschien is het maar beter dat ze hier geen beelden bij hebben zo net voor het etenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat ze geen beelden hebben
Contractueel verplicht tot en met volgend jaar...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
fantastische editie
lijkt alsof 3fm er zelf geen zin meer in heeft
Sander Lantinga is natuurlijk ook weg. Maar ik vind het qua randactiviteit van de Dj's waarover wat bericht kan worden inderdaad wel erg karig, dat is wel oprecht jammer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
fantastische editie
lijkt alsof 3fm er zelf geen zin meer in heeft
Was toch altijd een leuk moment. Zit nu weinig variatie in het programma.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Geen sapalarm meer "omdat het soberder moest" aldus Giel
Pffttt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Waar zegt ie dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Dat is prima gelukt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Het is iets té sober (lees, er gebeurt te weinig voor de kijker denk ik).. dat is jammer. Op zich was het wél goed dat ze het een beetje hebben uitgekleed en terug zijn gegaan naar de basis.quote:
Het is sowieso achteruit gegaan. Ze hebben nu vaste uren en die hadden ze in het begin niet. Ze zijn amper meer in elkaars uitzendingen te horen. Ze hebben veel minder interactie met het plein en draaien amper meer plaatjes die bij de brievenbus aangevraagd worden. De live sapjes mixer is er niet meer. Veilingtv. Enz.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was toch altijd een leuk moment. Zit nu weinig variatie in het programma.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is sowieso achteruit gegaan. Ze hebben nu vaste uren en die hadden ze in het begin niet. Ze zijn amper meer in elkaars uitzendingen te horen. Ze hebben veel minder interactie met het plein en draaien amper meer plaatjes die bij de brievenbus aangevraagd worden. De live sapjes mixer is er niet meer. Enz.
Maar ach toch blijf ik het volgen ondanks dat ik tegenwoordig meer 538 luister.
Goedeavond.
Dit ja. Het voelt gewoon een beetje leeg. Ze zijn wel van veel naar heel weinig gegaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is iets té sober (lees, er gebeurt te weinig voor de kijker denk ik).. dat is jammer. Op zich was het wél goed dat ze het een beetje hebben uitgekleed en terug zijn gegaan naar de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |