Waar zegt ie dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Geen sapalarm meer "omdat het soberder moest" aldus Giel
Dat is prima gelukt...quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:48 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Geen sapalarm meer "omdat het soberder moest" aldus Giel
Het is iets té sober (lees, er gebeurt te weinig voor de kijker denk ik).. dat is jammer. Op zich was het wél goed dat ze het een beetje hebben uitgekleed en terug zijn gegaan naar de basis.quote:
Het is sowieso achteruit gegaan. Ze hebben nu vaste uren en die hadden ze in het begin niet. Ze zijn amper meer in elkaars uitzendingen te horen. Ze hebben veel minder interactie met het plein en draaien amper meer plaatjes die bij de brievenbus aangevraagd worden. De live sapjes mixer is er niet meer. Veilingtv. Enz.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was toch altijd een leuk moment. Zit nu weinig variatie in het programma.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is sowieso achteruit gegaan. Ze hebben nu vaste uren en die hadden ze in het begin niet. Ze zijn amper meer in elkaars uitzendingen te horen. Ze hebben veel minder interactie met het plein en draaien amper meer plaatjes die bij de brievenbus aangevraagd worden. De live sapjes mixer is er niet meer. Enz.
Maar ach toch blijf ik het volgen ondanks dat ik tegenwoordig meer 538 luister.
Goedeavond.
Dit ja. Het voelt gewoon een beetje leeg. Ze zijn wel van veel naar heel weinig gegaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is iets té sober (lees, er gebeurt te weinig voor de kijker denk ik).. dat is jammer. Op zich was het wél goed dat ze het een beetje hebben uitgekleed en terug zijn gegaan naar de basis.
dat omvatte trouwens ook veilingtv, omdat het serieuze thema's zijn wilden ze niet meer vrolijk gaan doen met veilingtv. maar dus ook geen sapalarm meerquote:
beetje jammer iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:55 schreef Qunix het volgende:
Muziek is ook niet sneller dan 128bpm
Dus happy hardcore voor Paul zit er niet in.
VeilingTV kan ik me wel voorstellen hoor, dat was de laatste jaren gewoon een grote cabaretshow en geregisseerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:54 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dat omvatte trouwens ook veilingtv, omdat het serieuze thema's zijn wilden ze niet meer vrolijk gaan doen met veilingtv. maar dus ook geen sapalarm meer
Ik vind dat ze tijdens SR niet alleen radio maken, maar ook tv ( stream & via ned 3 ). Dan moet er wel iets meer gebeuren dan alleen een DJ die een plaat draait.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dit ja. Het voelt gewoon een beetje leeg. Ze zijn wel van veel naar heel weinig gegaan.
Maar ja, we luisteren wel weer mee hier
Dat is wat ik zei, vaste uren, niet in elkaars programma, minder interactie met plein. Het is veelste geregiseerd geworden. Laat die mannen onderling de uren uitvechten en draaien wat ze willen/wat het publiek wil.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VeilingTV kan ik me wel voorstellen hoor, dat was de laatste jaren gewoon een grote cabaretshow en geregisseerd.
Het geregisseerde is er echter nog steeds wel een beetje, als ze daar vanaf kunnen kan het best een van de betere edities worden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
En sorry voor de vele quotes, maar ik ben ondertussen een pizza in de oven aan het gooien (sorry DJ's )
Deze man gaat zo effe genieten van een wrap met friet, shoarma, ui, paprika en sla.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik ben rijfkoek aan het bakken
Periscope is beperkte tijd terug te luisteren. is een android appquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef De-Hamster het volgende:
Komt er serieus geen Veiling TV, geen slaapgasten meer en geen sapjesalarm?
Kun je ergens zien wat Giel allemaal gezegd heeft?
Ditquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:08 schreef freek1986 het volgende:
American Idiot. Woehoe 😄😄. Lekker!
Man dat hadden ze ook wel wat geleidelijker mogen veranderen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef De-Hamster het volgende:
Komt er serieus geen Veiling TV, geen slaapgasten meer en geen sapjesalarm?
Kun je ergens zien wat Giel allemaal gezegd heeft?
128bpm issiequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
origineel van deadmau5 is wel effe wat beter.
of effe kunnen aankondigen, zoiets...quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Man dat hadden ze ook wel wat geleidelijker mogen veranderen.
Dat sapjesalarm mag er best uit van mij want, tsja ik kan nou niet echt vrolijk worden van 3 volwassen mannen die als kleuters gaan janken dat het niet lekker is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
of effe kunnen aankondigen, zoiets...
Zoekt Domien niet uit, altijd de muziekredactie. Iets met formatquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:28 schreef Kyran het volgende:
Domien draait wel echt lekkere nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |