Niets mis meequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
Gezien het camerastandpunt, waren ze slecht voorbereid.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
Gezien het camerastandpunt, waren ze slecht voorbereid.
Oude lul mode on: dat waren nog eens tijdenquote:
Toen lachte ik nog. Nu staat de stream meer uit dan aan. En als hij aanstaat kijk ik vrijwel niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oude lul mode on: dat waren nog eens tijden
Maar betekent dit dat SR minder is geworden, of jij gewoon ouder ? Ook niet zo raar dat als je meer van hetzelfde ziet, dat het minder interessant wordt. Ik vind het tot nu toe best een leuke editie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toen lachte ik nog. Nu staat de stream meer uit dan aan. En als hij aanstaat kijk ik vrijwel niet.
Vroeger toen ik nog de updates haatte, maar wel ze terugkeek nadat ik even weg was om niets te missen. Nu boeit 't me niet.
Het is dit jaar. Ze hebben alles omgegooid.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Maar betekent dit dat SR minder is geworden, of jij gewoon ouder ? Ook niet zo raar dat als je meer van hetzelfde ziet, dat het minder interessant wordt.
Het is dit jaar, omdat ze alles hebben omgegooid en het nu echt back to basic plaatjes draaien is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:03 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Maar betekent dit dat SR minder is geworden, of jij gewoon ouder ? Ook niet zo raar dat als je meer van hetzelfde ziet, dat het minder interessant wordt. Ik vind het tot nu toe best een leuke editie.
IDD.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het is dit jaar, omdat ze alles hebben omgegooid en het nu echt back to basic plaatjes draaien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |