Op z'n Grieks!quote:Op zondag 20 december 2015 10:26 schreef sacha het volgende:
ik heb van de Kerstman een nieuw servies gekregen
![]()
Aap en ik hebben net het oude servies in de container kapot vermoord!
Lief van je Fannquote:Op zondag 20 december 2015 10:16 schreef FANN het volgende:
Dees?
Ik hoop dat je een mooie onvergetelijke dag hebt vandaag, ik moest meteen aan je denken
toen ik wakker werd
Goed zo Dees! Maak er een mooie dag vanquote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je Fann![]()
Mijn zus en zwager komen eind van de middag, anders is het te vermoeiend. We gaan er iets moois van maken.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je Fann![]()
Mijn zus en zwager komen eind van de middag, anders is het te vermoeiend. We gaan er iets moois van maken.
Moet het woord bestaan dan?quote:Op zondag 20 december 2015 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat woord bestaat niet in het Grieksde rest vast wel
Neh... maar eigenlijk slaat dat T- shirt dus de plank mis.quote:
Je kent de oorsprong van dit shirt niet?quote:Op zondag 20 december 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... maar eigenlijk slaat dat T- shirt dus de plank mis.
NIet dat het mij iets uitmaakt verder
Neequote:Op zondag 20 december 2015 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de oorsprong van dit shirt niet?
oh...... verrekquote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat deed jij in de 80's?
[ afbeelding ]
vinger in je reetquote:Op zondag 20 december 2015 11:45 schreef sacha het volgende:
[..]
touwtje om je nek en trek![]()
riep ik in de jaren zeventig
Alles voor de inkomsten kijkcijfers...quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu pas dat er een nieuw subforum is voor echte mannen BET
oh... gaaaaaaaaaaaaapquote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Echte mannen?quote:
quote:Een groep vluchtelingen die opgevangen is op een vakantiepark in het Zeeuwse Hoek heeft vorige week twee peperdure koikarpers uit een siervijver gevist, gedood en gebakken op de barbecue. Achttien andere sierkarpers, die de vluchtelingen al uit de vijver hadden gehaald om te bakken, zijn gered. ,,In sommige landen is karper een delicatesse. Maar wie haalt er nu een koi uit een siervijver?", zegt de verontwaardigde eigenaar.
Daar zit ik al de hele tijd te postenquote:Op zondag 20 december 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ies koeltoer.![]()
Hou je hond ook maar beter aan de lijn en je kat binnen.
Had ik nog niet gezien, ik lees zojuist de krant pas.quote:Op zondag 20 december 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar zit ik al de hele tijd te posten![]()
NWS / Vluchtelingen barbecueën dure koikarper
Lees dat topic nou eerst maar voordat je begint te blérenquote:Op zondag 20 december 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, ik lees zojuist de krant pas.
Maar daar valt mij de bek echt van open dus, dat kan je toch niet maken! Wat zijn dat voor een mensen?
Wordt het nu recht op 'bed bad en koi' ?
Rot op met die smiley.quote:Op zondag 20 december 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lees dat topic nou eerst maar voordat je begint te bléren
quote:Op zondag 20 december 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Het bleek een broodje Aap verhaal ook nogquote:Op zondag 20 december 2015 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Beesten zijn het... Hadden ze wel een visvergunning
kip? koi bedoel jequote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bleek een broodje Aap verhaal ook nogben ik effe blij dat ik niet als een kip
zonder kop Danny na blaat
Je hebt vleesetende vissen, maar of Karpers dat zijn, géén idee, ik ga niet googelen ookquote:
Die zitten meestal in het water en zo snel zie je die nietquote:Op zondag 20 december 2015 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt vleesetende vissen, maar of Karpers dat zijn, géén idee, ik ga niet googelen ook![]()
Ik kan geen Karper meer zien
ik wou net zeggen allemaal verzonnen get a life weet je welquote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Het bleek een broodje Aap verhaal ook nogben ik effe blij dat ik niet als een kip
zonder kop Danny na blaat
quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen allemaal verzonnen get a life
Ja ja Lullabyquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tot 18 u. Mo's Christmas Crap op Radio49.
Neh... vanavond niet,ander keertje weerquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tot 18 u. Mo's Christmas Crap op Radio49.
Het is nu, alternatieve kerstliedjes.quote:Op zondag 20 december 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... vanavond niet,ander keertje weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |